np. w e36(nie wiem jak w compact-tam most jest taki sam jak w e30) sa mosty na małą(316i-320i) i duzą(325i-328i,325tds) głowe.roznica w przełozeniach(2.93, 3.15, 3.23, 3.38, 3.45, 4.44, 4.45) polega na tym ze im wieksze przełozenie tym przyspieszenie bedzie lepsze ale bedziesz osiągał mniejszą predkosc max na poszczególnych biegach(czyli predkosc maksymalna sporo spadnie) przykładowo bedzie to wyglądac tak: most 3.45 1bieg-50km/h 2-90 3-135 4-180 5-220 most 4.45 1bieg-40km/h 2-70 3-105 4-140 5-170 przeważnie było tak ze mosty 4.44 i 4.45 były montowane w automatach przy słabszych silnikach(316-318is),mosty 3.45(3.38) w manualach(316-320) i automatach(320) a mosty 2.93, 3.15 i 3.23 przy mocnych silnikach(325i,328,m3).wszystko zalezało tez od tego na jaki kontynent lub kraj był robiony samochód.