Jak tam walka ze światłami ? U mnie też coś się dziwnego dzieje. Kupiłem w październiku 2013 żarniki z nowe serii Philips Vision D2S i po pół roku zaczęło się mruganie i ale jeszcze odpalał za drugim razerm. Żarniku oryginalne. Odesłałem do reklamacji i trafiły do Philipsa w Holandii skąd dostałem taką odpowiedź. Że elektrody są nadmiernie i nienaturalnie wypalone, powodem było zbyt wysokie napięcie jakie pojawiło się na elektrodach żarnika. Po wymianie żarników na nowe oczywiście całość zadziała ale w krótkim czasie ponownie żarnik zostanie uszkodzony. Nie mogą uznać reklamacji. Wygląda na problem instalacji w samochodzie. Nie wiadomo czy mam uszkodzoną przetwornicę, która dba o utrzymanie stałego napięcia czy może to zapłonnik. Kontaktowałem się z panem z xexnon-serwis ale on nie sam nie wie co może to powodować. Sam obstawiam jednak zapłonnik i tu ciekawostka. Auto jest po lifcie, ma taki zapłonnik AL 1 307 329 080 a pan z tego serwisu mówi, że jak już się decyduje na zapłonnik to poleca zamianę na jego nowszy typ AL 1 307 329 076. Wymaga małej przeróbki kabla ale nie trzeba rozkładać w mak lampy. Ponoć były te nowsze zapłonniki stosowane w ostatnich rocznikach modeli dwudrzwiowych. Z tymi starszymi były jakieś problemy, nie tylko w BMW ale Fordach, Mazdach i VW, Audi i innych. W pewnym momencie wszędzie już zakładali te nowsze, i problemy nagle zniknęły w tych wszystkich markach i modelach. Słyszał ktoś o tym albo może sam tego doświadczył ? Decydować się na taką przeróbkę, co o tym sądzicie ? Na chwilę obecną byłem zmuszony kupić kolejne nowe żarniki, tym razem Osram. Całość działa doskonale ale obawiam się, że za te pół roku znowu padnie, dlatego chcę coś z tym zrobić.