Maniek filmy z mojej inpy juz widziales https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=343205 Natomiast nie ma co porownywac objawow, bo jedni maja bardziej inni mniej przytkane, jak kat jest praktycznie calkwocie zatkany (polamany) to nawet na luzie nie wkreci silnika do konca obrotow, jak mniej przytkany to dopiero czuc pod obciazeniem. Z ta pompa wody/kolem pasowym chyba lepszy trop. BTW te uklady chlodzenia w beemkach to jest tragedia, jedynie w 4 cyl nie mialem nigdy z tym problemu. Raz sie grzeje, raz sie nie grzeje, raz jak jedziesz szybko, raz na postoju, znika plyn a nie wiadomo skad, setki mozliwosci, zaleznosci, pekajace zbiorniczki i krocce, chlodnice wygiete, korki nietrzymajace...odpowietrzanie ktore nieraz trwa 3 dni..masakra .. a najgorzej jak objawy sa nietypowe. BTW 2. Moja stoi u mechanika i pozyczylem od ojca E32 m30b30, zagotowala mi sie z powodu braku plynu, po ostygnieciu dolalem 4L plynu, odpowietrznik na 5 min odkrecilem i cisza.. Odpowietrzanie tego m30 to bajka w porownaniu do m62 czy m54