TDS ... piękne auto.
Do wszystkich obecnych i przyszłych. Wiem co piszę bo miałem i przeżyłem to 🙂
1. sprawdz swiece żarowe
2. muszą być wszystkie sprawne aby poniżej -10st.C odpalić TDSa
3. Dobry silnik przy temp. na + odpali nawet na 1 świecy żarowej
4. Jak auto pali na zimnym na dotyk a na ciepłym już nie to znaczy że pompa wtryskowa do wymiany
5. Falujące obroty to znak uszkodzonego sterownika
6. Regulacje sterownika daja rezultat tylko na początku końca pompy wtryskowej
7. Regeneracja pompy - nie - wymiana na nową - tak
8. Regenerować będziesz kilka razy, kupowac używki kilka razy i nic nie zrobisz. Wydasz więcej niż na nową pompę wtryskową
9. Zaslepianie egr nie ma sensu ... to znak że to jest złom, znaczy silnik
10. Rozrząd ... do wymiany przy ok 350tys km .. tez wazna sprawa
11. Wtrysk, pomiarowy, wtryski, szczelność układu, filtry, pompa paliwa, to musi działać.
12. Nie palować na zimnym przez 5min po odpaleniu, jezdzić i się cieszyć.
Generalnie większość ma jeden problem - pompa wtryskowa - wymieniasz i zapominasz o problemach.
Ile się nad moim pięknym tdsem nasiedziałem zanim zmądrzałem i kupiłem nową pompę... ech 🙂