Skocz do zawartości

karolass

Zarejestrowani
  • Postów

    424
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    5.e90 325i N52B25A
    4.e39 530d M57D30
    3.e46 320d M47D20TU
    2.e38 740i M62B44 manual
    1.e39 523i M52TU
  • Lokalizacja
    łódzkie

Osiągnięcia karolass

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. witam, niestety mam brak tempomatu oraz multifunkcyjnej kiery w wyposażeniu seryjnym auta, zastanawiam się czy ktokolwiek z Was zna temat lub próbował przerabiać (uaktywniać takie opcje w swych E90) :)? moja bunia przed liftowa, kiera mała, trójramienna, na szczęscie nie ta autobusowa :P ale niestety jednak bez multifunkcji. Co do multifunkcji to czy wystarczy dokupić samą kierownice? czy coś więcej? no i co z tym tempomatem? w E90 niestety jest dodatkowa dźwignia w kolumnie, nie tak jak w poprzednich modelach w samym kole kierownicy. Proszę o pomoc w temacie :)
  2. obiecane zdjęcia za dnia, mimo wszystko fotki nie oddają pełnego wrażenia :) jeszcze uaktywniłem u znajomego dziś "USA Style" ;) czyli kierunki na stałe na przednich lampach, w średnim natężeniu podświetlenia :) w dzień fajnie a w nocy to po prostu bomba! meeega ;) jak skołuje lustrzanke która ogarnie takie zdjecie w nocy to podesle na forum ;) reasumując...polecam ! ;) http://images69.fotosik.pl/1222/cb2a59d35a6b9b16med.jpg http://images68.fotosik.pl/1223/99918bd51146561emed.jpg http://images70.fotosik.pl/1221/fbf6febcbc8db114med.jpg http://images66.fotosik.pl/1223/f840f4b47448eb5cmed.jpg http://images66.fotosik.pl/1223/6ad94167b57ca396med.jpg http://images67.fotosik.pl/1224/2c29fa8a80ca8458med.jpg
  3. hehe :cool2: dokładnie kolego ;) niedawno przechodziłem powracając z pracy do domku i zrobiłem fotkę za dnia na szybko, ale nie miałem kluczyków by wejść i zapalić ringole :) jutro dorzucę pod spodem za dnia z zapalonymi ;) http://images69.fotosik.pl/1218/a509f482758d36e3med.jpg
  4. Co do homologacji to jest E4, ale nic mi o tym nie wiadomo więcej, zresztą i tak bd jeździł na samych ringach za dnia, bynajmniej póki ksenonu nie wrzucę ;) A policja jak bedzie chciała to i tak się do wszystkiego doczepi ;) może być nawet odpowiednio mocne światło i nie powodujące żadnych skutków ubocznych a jak nie ma homologacji to i tak egzekwują jeśli już się doczepią. Bynajmniej nie sądzę by któremuś z Was wybierając takie lampy przeszkadzał jakikolwiek brak homo na ringi jako dzienne, i tak każdy zrobi swoje :)
  5. Żaden problem, sprawdziłem już zarówno na słońcu za dnia jak i o późniejszej porze, jest baja tak jak pisałem powyżej :) wrzucę wrzucę pracuje bez auta jestem będzie jutro chwila to zarzucę Photo :)
  6. Ringi za dnia są naprawdę kozak, mogą robić za dzienne :cool2:
  7. Montaż :) http://images70.fotosik.pl/1213/0810786838895d00med.jpg http://images68.fotosik.pl/1216/b1088028e872e041med.jpg http://images69.fotosik.pl/1215/0f734ecf448e9dc4med.jpghttp://images70.fotosik.pl/1214/d77bc6ed55ba09e6med.jpghttp://images69.fotosik.pl/1214/9707a1ffe3ad2490med.jpg http://images69.fotosik.pl/1214/99f071228eedbc5amed.jpg http://images67.fotosik.pl/1215/687f2cf276e18ecfmed.jpg
  8. no nie wiem Panowie co tam macie za doświadczenia :wink: , ale każdy nosi swój bagaż...wiadomo :). Mialem e46 z oryginalnymi lampami na soczewce i też nic nie świeciły apropo słabej jakości ksenonu, regeneracja nie wiem czy by cokolwiek dała tamtych lamp bo też różne opinie chodziły. Kupiłem te lampy bo po 1 nie chciałem miec tego samego co wszyscy czyli średnio podobających mi się lamp na soczewie ktorych jest 3/4 na allegro i nie bede wstawial nawet ich zdjec bo nie moge na nie patrzec ani luzem ani na autach ;) po 2 to te które kupilem po prostu mi się bardzo podobają po 3 mam je już w domu i widzę na własne oczy i dotyk że nie jest to zły produkt, więc ryzyko się opłacało. Marka DEPO więc jest ok, nie raz miałem doczynienia z ich lampami i byłem zazwyczaj zadowolony, co do CHIN i tych stereotypów...akurat tak się składa że pracuję w sprzedaży obecnie i prawie wszystko dzisiaj robią w Azji i głownie w Chinach, ale to absolutnie nie neguje produktu, nie chce mi się teraz wywodzić na ten temat ;) ...ale powracając do meritum, to lampy są naprawdę godne polecenia, robią mega wrażenie designersko, a nic im jakościowo jeśli chodzi o wykonczenie nie brakuje. Nie ma co bić piany w tym temacie, sprzedalem swoje ORG. VALEO i też ledwo świeciły, nic nie świeci tak dobrze jak dobry i oryginalny ksenon, ale nie mam zamiaru wydawać 2600 na używane ładne lampy oryginalne w ksenonie... tu dałem 1280 z przesyłką, zarzucę jeszcze HIDa na soczewkę żeby było mocniejsze światło i podobna barwa do białego ringu na LEDzie ;) Więc suma sumarum i tak tysiak zostanie mi w kieszeni a efekt na pewno niewiele gorszy o ile nie zmienię zdanie na takie że stwierdzę jak już będę miał skompletowane to wszystko...że lepszy :) a samo światło jak będzie już ksenon ocenię bardzo chętnie. Bynajmniej z pewnością mają to coś, i nie ma ich zbyt wiele póki co ;) ja nie żałuję i jestem happy :cool2:
  9. paczka przyszła :D zdjęcia na aucie w przyszłym tyg. Wrażenia z produktu póki co bardzo pozytywne! :cool2: http://images67.fotosik.pl/1205/d711ba2bec7ffa19med.jpg http://images68.fotosik.pl/1204/cefa5b47afb16ed0med.jpg
  10. kolejne zmiany: -lampy zamówione http://images67.fotosik.pl/1202/40151460fea4309fmed.jpg spłaszczony ring ala F30 Style, lampy DEPO typu AngelEyes. Zobaczymy jak wyjdzie na aucie, wuja google kilka fotek znalazł ale nie oddają pelnego efektu. Zdjecia na aucie wrzucę po montażu. Narazie ringi będą świecić słabym światłem :? i soczewka bedzie na h7 bez ksenonu :? ewentualnie do soczewki Xenon Hid :8) ale to melodia przyszłości :) wszystko wrzucę na bierząco póki co auto rozebrane i czekam za lampami ;)
  11. EFEKT FINALNY :) bezpiecznie opuszczony, proporcja zachowana, nieco niżej i szerzej, nic nie obciera, w końcu zadowolony :) http://images68.fotosik.pl/1186/735985ae21675720med.jpg http://images70.fotosik.pl/1185/0a21bb06ee663a75med.jpg
  12. Kolejne kroki... W związku z brakiem możliwości opuszczenia gwintu z przodu ze względu na zbyt niskie ET38 felg przednich, zakupiłem dystanse o grubości 12mm, czyli minimalnej dopuszczalnej jaka konstrukcyjnie zaspokaja potrzebę piast w pojeździe, owe dystanse są specjalne konstrukcyjnie, i jako jedyne przy tej grubosci na allegro miały głębokość otworu centrującego 13mm, co pozwala swobodnie nałożyć dystans na kołnierz od piasty by przylegały odpowiednio powierzchnią do piast. Załączam tradycyjnie obrazek w.w. kompletu dystansów, oraz migawkę z wcześniejszej roboty przy zakładaniu gwintu ;) przypominam że dystanse 12mm już jedne miałem, ale miały za małą głębokość otworu centrującego przez co nie dolegały do piast swą płaszczyzną. Stąd poszukiwanie odpowiedniego produktu metodą prób i błędów i te dobre już dystanse zamieszczam poniżej, poprzednie można wyszukać w historii tematu które po lekkim dokręceniu posłużyły przy pozowaniu auta do zdjęć :) http://images69.fotosik.pl/1165/ceb8dba45a1e0a69med.jpg http://images67.fotosik.pl/1166/e348d1922cd75eb7med.jpg http://images66.fotosik.pl/1165/e36ad4c1b78f8dafmed.jpg Optycznie z wypuszczonymi kołami na przodzie przy tej szerokosci opon (mam na 8.5J bezpieczniejsze baloniki 235, zamiast lekki naciąg 225) będzie wyglądać dosyć agresywnie :) jednak patrząc przez pryzmat tego ile mogę jeszcze bezpiecznie opuścić gwint by nie pourywać zderzaka i nie powypychać błotników podczas jazdy...no to nie opuszczę za dużo, grunt by bylo mniej więcej spasowane i by nie tarło zarówno z przodu jak i z tyłu, oraz optycznie żeby finalnie proporcja przodu niższego względem tyłu była zachowana :P Końcowe zdjęcia wpadną za kilka/kilkanaście dni w miarę możliwości.
  13. no zobaczymy, chciałem żeby było mniej, optycznie zdecydowanie lepiej wyglada tył bardziej wypuszczony, a tyłu bardziej przy dystansie 17mm już nie mogę bo trze :) może jeszcze większe kąty z tyłu ustawię, i zroluję nieco nadkola od spodu, natomiast póki co na przód zobaczymy co wyjdzie jak przyjdzie paczka :shock:
  14. o 15mm dystansie nie ma mowy u mnie, to wartość stanowczo za duża, mam doświadczenie duże z dystansami powyżej wartości opisanej w temacie, więc nie w tym tkwi problem. Skoro narazie nikt nie wymyślił nic konkretnego, zeby odsadzić felgę o 7mm, to zamówię te dystanse: http://allegro.pl/dystanse-bmw-e36-e46-e60-e90-12mm-5x120-sruby-i5624022947.html - konstrukcyjnie są ciekawe, otwór mają głęboki, zobaczymy czy wszystko będzie w porządku, natomiast sama optyka nie do konca mnie zadowala, gdyż opona nie jest naciągnięta tylko szerokosc mam 235/35 przy 8.5J, więc troche balonik, miało być bezpiecznie. I gwint opuszczę tym samym z przodu przy takim dystansie o góra pewnie 2cm od tego co mam obecnie ;/ niżej już będzie ryzyko uszkodzenia błotnika. No ale oby chociaż dystanse były ok, żeby doszły zarówno na felgę idealnie jak i na piastę, i żeby nie biła kiera przez tą ingerencję, koła wyważę z pewnością co do grama.
  15. zwracam uwagę zwracam, ale z problemem jakoś poradzić sobie muszę... nie sprzedam felg przeciez swieżo kupionych z oponami ;) zebym wiedzial że az takie problemy beda ze zmniejszeniem małej wartosci ET to kupilbym jeszcze z wiekszym ET i dalbym duze dystanse i tyle. A z mniejszym ET felg nie bylo, tzn. były mniejsze ale to juz za małe, wystawały by za bardzo koła z nadkoli. Muszę kombinować...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.