Skocz do zawartości

Nasa87

Zarejestrowani
  • Postów

    275
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    była e30 2.0i, E36 sedan 1.8i 96r , E36 sedan 1.8i 94r e39 M57 jest E60 M54
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

166 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nasa87

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. zostało odłączone od instalacji.
  2. Pisze to dla potomnych. Sam bym tego nie rozwiązał ,podjęło się dwoch elektromechanikow ktorzy rozkładali ręce. Dopiero trzeci ktory specjalizuje się w elektronice BMW i to zajęło mu dwa dni, okazało się ,że webasto ktore i tak nie działa obciążało linie CAN .Przez to auto odcinalo reszte modułów. Dziękuję za uwagę 😉
  3. Poddaje się auto idzie do warsztatu
  4. Oczywiscie wszystkie NR błędów przeszukałem i np.DME/DDE to jest sterownik silnika, ale przeciez pali bez problemu. Ogolnie wydaje mi sie ze to sa zaklucenia na calej lini CAN ale juz brakuje mi pomysłów gdzie szukac. Wygrzebalem z tego forum podobny temat i w tamtym przypadku okazal się moduł SGM (geteway) nad skrzynką bezpiecznikow. Kupilem takowy lecz nic to nie zmienilo.Dwa dni temu auto odpaliło, prądy wrocily i tak przejezdzilem caly dzien gasząc i odpalając, na wieczor znowu stracila prąd.
  5. Dzięki wielkie za zainteresowanie moim tematem. Wrzucam screny błędów. Sprawdzalem skrzynke bezpiecznikow wydaje się OK, podmienialem bezpieczniki jak i sprawdzalem pod nogami pasazera jak i w bagazniku. Odłączałem moduł TCU bo przez jeden dzien wywalało tylko jego błąd. Teraz widnieja te błędy co załączylem i nie moge ich usunąć
  6. Witam przychodzę z ogromną prośbą do osób które napotkały się z problemem braku zasilania kokpitu i potrafią mi pomoc.Auto normalnie odpala ,swiatła zewnętrzne swiecą .Objawy sa następujące. nie działające zegary,panel klimatyzacji, idrive,centralny,panel kierowcy sterowania szybami, czasem załączają się samoczynnie wycieraczki ktorych nie mozna wylaczyc nawet po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki. Podmienialem moduł MPM jak i rowniez Geteway (SGM) bez rezultatów. Po podłączeniu komputera wyrzuca błędy na roznych sterownikach . Czasem komunikacja wraca i wszystko wraca do zycia. Bardzo prosze o pomoc . Zapomnialem dopisac,ze to jest BMW E60 2003r M54b22 z gazem.
  7. Odgrzewam temat. Udalo sie rozwiazac problem ? Czy webasto moze blokowac przeplyw do nagrzewnicy ?
  8. Nasa87

    Brak ogrzewania BMW E60

    Sytuacja rozwinęła się tak. Zaczęła działać pompka obiegowa oraz elektrozawor. Ogrzewania nadal brak .Dodam,że posiadam webasto niesprawne czy ono moze kolidowac z ogrzewaniem?
  9. Nasa87

    Brak ogrzewania BMW E60

    nie rozumiem. Jak to zrobic?
  10. mariusz42 udało się rozwiązać problem? Mam podobny w tym, że napięcie mam na elektrozawór 4,8V i nie wiem czy w tym tkwi problem czy dalej szukac
  11. Nasa87

    Brak ogrzewania BMW E60

    Masa sprawdzona na kostce od elektrozaworu ,jest ok. Napięcie 4,8V to mniej jak było. Temp.silnika 105 stopni. Elektrozawór nie puszcza cieczy nawet gdy jest odłączony od zasilania. Juz sam nie wiem czy to wina napiecia czy jest po prostu uszkodzony zawór
  12. Nasa87

    Brak ogrzewania BMW E60

    Silnik M54 , elektrozawor pojedynczy ( klima jednostrefowa). Dzis jeszcze sprawdze mase z kostki do budy i sterowniki masy przy nogach kierowcy (chyba RDC?) Silnik nagrzewa sie dosyc szybko temp dzis zobacze gdyz dopiero rozkodowałem menu ukryte. W innej e60 mierzylem napiecie na elektrozawor z tym samym siknikiem i tam bylo 12V. Martwi mnie te 5,8 V co blokuje lub co jest uwalone ,ze tak male napiecie dochodzi
  13. Nasa87

    Brak ogrzewania BMW E60

    Nikt nie pomoże?
  14. Nasa87

    Brak ogrzewania BMW E60

    Witam na wstępie chciałem napisać ,że bardzo się cieszę z aktywnosci forum, wracam do was po 12latach nie obecnosci. Wiadomo wrocilm do marki BMW. Dokładnie do modelu E60 który zaraz po zakupie przyniosł mi sporo problemow ze strony elektryki. Złodzięja prądu zdiagnozowałem w miare szybko, okazał się licznik który nie usypiał auta. Lecz do dzisiaj borykam się z problemem braku ogrzewania w aucie , otóż napięcie jakie dostaje elektrozawór jak i pompka obiegowa to 5,8 V. Wymiana panelu klimatyzacji nic nie pomogła, odłączenie elektrozaworu rownież. Moze ktoś z szanownego grona mial podobny problem lub podpowie co jeszcze sprawdzic.
  15. Nasa87

    Zakup BMW serii 5

    Witam panowie dawno mnie tu nie było gdyż po prostu na chwile pożegnałem się z marką BMW . Lecz wracam ponownie i wchodzę w serię 5 , i tutaj mam do was parę pytan. Więc mam okazję nabyć 5-tkę z silnikiem 2.5i skonfigurowany ze skrzynią tiptronic. Jak się sprawują te skrzynie ,gdyż nigdy nie mialem doczynienia z takim czyms. Ogolnie czy liczyć się z duzym spalaniem i czestymi wizytami u mechanika??? Dziękuję z góry
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.