Wszystko zalezy w jakim stanie masz akumulator... Jeżeli jest juz stary i jego plyty nie sa w najlepszym stanie szyciej traci prad i wolniej go przyjmuje..przykladowo nowy akumulator po odpaleniu samochodu potrzebuje ok 5-10km poprawnego ladowania zeby powrocic do swojego pierwotnego stanu naladowania... natomiast stary akumulator z uszkodzonymi plytami (spływ masy czynnej) potrzebuje duzo wiecej lub nawet w samochodzie nie naladuje sie do swojego pierwotnego stanu... tak wiec prawdopodobnie masz juz slaby akumulator... sprawdz profilaktycznie napiecie ladowania w samochodzie oraz pobor pradu na zamknietym samochodzie..dla przypomnienia napiecie ladowania 13,9 - 14,5 i pobor pradu nie wiekszy niz 50mA czyli 0,05A... ps. Jak bedziesz ladowac akumulator sprawdz jakie napiecie jest na koncowkach biegunow (podczas ladowania) sprawny akumulator powinien miec ok 15,8V przy koncowce cyklu ladowania... z uszkodzonymi plytami dojdzie do 14V i moze sie grzac..bedziesz wiedzial ze akumulator prosi sie o wymiane..