Hmmm wlaśnie wróciłem, i tak, założyłem kolektor spowrotem i psiknąłem tego plaku do kolektora z wielkim trudem na począdku ale odpalił ;) chwile pochodził tak troche nie pewnie a potem normalna równa praca silnika ;) dodawałem gazu i też wychodziło w miare normalnie i tu właśnie wykluczył bym raczej pompe wys ciśnienia (no chyba że nie domaga już i daaje tylko troche za niskie ciśnienie) wykluczyć chyba by można było też regulator. Po zgaszeniu silnika i próbie ponownego odpalenia znowu lipa, trzeba było sie znowu wspomóc plakiem, tym razem udało sie bez trudu. Na odpalonym silniku podłączyłem sie pod kompa i patrzyłem na wtryski i wygląda to mniejwięcej tak że 4 wtryski dają wartości takie w granicach 0,6 (jednostek) jeden (piąty od rozrządu) daje około 1,4 (jednostki) a jeden znowu jakoś mało bo 0.04-0.3. Czyżby to wtryski oszukują? i przepuszczają ciśnienie paliwa? aha jutro robie test menzurkowy ;) bedę mierzył ilości paliwa na wtryskach i zobaczymy jak to wyjdzie. są jakieś zestawy naprawcze do wtrysków lub jakies regeneracje czy musze kupić tylko i wyłącznie nowy oryginalny kompletny wtrysk ?