Skocz do zawartości

skibaBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    261
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3 e92, X6 e71
  • Lokalizacja
    Cambridge/ Suwałki

Osiągnięcia skibaBMW

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. To trzeba by doprecyzować który zestaw :D Jeśli mówimy o tym oryginalnym BMW dedykowanym do serii e to tak, masz rację, miałem je w 335 i rzeczywiście pedał gazu przychodzi jako całoś, wraz z potencjometrem, a ten w M3 jest inny, sprawdzałem to rok temu. Ale Ty mówiłeś o pedale hamulca jednak, który można zastąpić tym z 6MT ;) Mi na myśl przyszły te M Performance, ale one chyba wychodzą do serii f, te wymagają wiercenia, bądź nie jeśli to chińczyki ;)- te mi się nie podobają. Ponawiam pytanie, co sądzicie o tych ari alu do wersji e?
  2. Pedał hamulca jest jak z manuala, więc do dct można kupić zestaw dedykowany właśnie do MT
  3. A tych to ja nie lubię, chińczyki to trzepią na potęgę Są jeszcze te: https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-BMW-1-3-5-6-X1-X3-X5-Z4-BMW-PERFORMANCE-PEDAL-SET-ALUMINIUM-LHD/201878462775?fits=Car+Make%3ABMW%7CPlat_Gen%3AE92&epid=1609541017&hash=item2f00e4e137:g:l4kAAOSwDmBY4h3C Tu jednak wiercić trzeba, ale osobiście się ku nim skłaniam. Co sądzicie?
  4. Myślę nad tym, ale wcześniej mam jeszcze zaplanowanych kilka innych zmian, więc Eventuri musi poczekać na swoją kolej :) Ja dziś znowu na plenum patrzyłem :mad2: Mówisz, masz :D Dystanse już założone. Przód 20 mm, tył 15 mm. Generalnie na forach krąży opinia, że do tych felg zakłada się dystanse w rozmiarze na przód 18 mm, na tył 15 mm, ale czerpiąc z doświadczeń bardziej doświadczonych od siebie kolegów, założyłem 20 mm na przód i jest idealnie :cool2: Zdjęcia podrzucę w najbliższym czasie. Kurde, gdzie taka opinia? To bardzo dużo. Na tył nawet 15mm i przy obniżeniu zawieszenia ociera. U mnie dość sporo jest obniżonych, niektórzy zakładają 15 przód 12 tył. Osobiście wolałem poszerzyć równomiernie i dałem 12mm wszędzie. Ciekaw jestem jak wygląda. To, że nie ma jakichś fajnych ori pedałów do m3 to nieporozumienie :roll: Ten foot rest pedał to jakiego producenta? Gdzie to mogę znaleźć? Zakładam, że pozostałych pedałów do tego dobrać się nie da?
  5. Nowe ori dywany, fajne, tłuste i nowy aku, fabryczny nie dawał już rady 3 dni utrzymać prądu. Tuneeeeel :shock: :norty: :twisted:
  6. Auto myte było dzień wcześniej i niczego nie nałożyłem. To jest no name, kupiłem bańkę 5l z ebaya z 5-6 LAT temu i mam jeszcze dobre 1/3 :lol: Ps. Ja lubię jak błyszczy- Jestę wieśniakię? :oops: Fakt ten produkt trzyma niemożliwie a zapewne jest lepszy od czołowych producentów. Na dodatek cena był śmieszna!
  7. Po raz kolejny pozostaje mi spalić buraka :oops: (chyba tak się w podsawówie mówiło :lol: ) Nie potrafię tagować :duh: , więc ogólne senks :8) Ps. Będzie szansa na naprawę, aku "jedną nogą w grobie" :mad2: , ori w drodze
  8. Ja znowu nie naprawiam, moja galeria jest do niczego :roll:
  9. No ale sama piana auta Ci nie umyje nigdy. Ja używam Yeti też, używałem Shiny Garage i nawet z ciśnieniem większym wszystko nie zejdzie, nawet ze świeżo nawoskowanego auta. Do karchera jak juz zakupisz najlepsza pianownica to KA ponoć, ja mam taką już 4 lata i wciąż daje radę.
  10. Czyli się nadaje. Mój B&D ma 90 i się nie nadaje :mrgreen: Czego to używasz? Działa to? Bezpieczne dla lakieru? Nie zjada wosku?
  11. O matko a ja myślałem, że zwracam uwagę na szczegóły :shock: :D Teraz muszę zobaczyć czy u siebie mam te plastyczki przy fotelach :roll: :duh: Komponuje się kolorystycznie wnętrze z kolorem nadwozia :cool2:
  12. Mody, mody, ... :D Filter daje całe nic ;) Najlepszym wyborem na tę chwilę jest Eventuri, dość kosztowny niestety a cenę powiększa jeszcze carbonowe wieko puszki. Do tego można jeszcze dorzucić plenum, cudne jest <3 Powiedz mi gdzie parkujesz, to podjadę i wyrwę ten emblemat z grilla :nienie: :P Carbonowe trimy wnętrza bardzo fajne :cool2: Dodałbym dystanse, ori offset jest dość wyskoki. Powinienem mieć gdzieś fotosy na 12mm dystansach na feldze m220. Jak by co dawaj znaka ;)
  13. dziękuję :oops: :8) insta jest ( @skiba_m3 ), ale tu umieszczam więcej :lol: cieszę się. Najazdy nakupiłem celowo do tego zadania. Ciężko u mnie o solidnych mechaników, wolę zrobić sam to co mogę. Ostatnio za zmianę tamtych nieszczęsnych końcówek, po znajomości, zapłaciłem £80. Najazdy kosztowały £48 z darmową dostawą- czysty zysk :norty: :D :cool2: :mrgreen: Eee tam szkoda mówiąc szczerze on nie wyglądał żle jak na niemal 7 lat, dobre czyszczenie i byłby jak nowy, więc obstawiam, że efekt się utrzyma długo. Dodatkowo go nawoskowałem, czy to dobrze czy nie to nie wiem :lol: Co do myjki to K5 o ile pamiętam. Czy się nadaje to nie wiem, ale czy to nie zależy bardziej od produktów ewentualnie ciśnienia, a ta ma zdaje się 145 bar. Ja kupując wybrałem starszy model, mimo, że nowy już był na rynku. Mój ma szpulę na wąż co bardzo ułatwia przechowywanie :)
  14. Użyłem pasty do polerowania metalu Autosol i metalowej wełny w postaci pada. Na koniec jednak pomogłem sobie polerką do lakieru :cool2:
  15. Nowa porcja :mrgreen: Wziąłem się w końcu za te końcówki, to ceramika, muszą wytrzymać. Niestety nie da się zrobić w połysku, ale nie ma biedy satynowe pasują pod koła A skoro już auto podniesione wypolerowałem też tłumik. Nudy, nudy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.