teraz masz poprawnie-dłuższy od środka silnika, krótszy na zewnątrz też mam m.in.takie autko, sprawdzałem i mam tak jak na Twoim zdjęciu co do korka to ja spokojnie odkręcam na pracującym motorku, chociaż wyczuwalne jest zasysanie i spadają obroty ale martwi mnie to że ze środka wydobywa się dosyć głośny stukot- nie wiem czy coś się czasem nie rozwala?! teraz jeśli pozwolisz ja się Ciebie o coś zapytam mam problem z układem chłodzenia, ostatnio po 50km dość szybkiej jazdy zrzuciło mi górny wąż od chłodnicy, wywaliło płyn,a w związku z tym że byłem w trasie dolałem wody destylowanej, odpowietrzyłem i niby ok, ale cały czas przewód ten jest dość mocno pompuje się i boję się że znowu zrzuci go w teście nr7 temp.płynu oscyluje w granicach 98-102'c ale wąż jest dość twardy-tak ma być? to dlaczego zrzuciło go?? czy przyczyną nadmiernego ciśnienia może być woda, która rozcieńczyła płyn i teraz ma gorsze właściwości lub po prostu odparowuje?? czy niedostateczne odpowietrzenie? a jeśli tak to jak to cholerstwo odpowietrzyć skoro tam nawet nie ma odpowietrznika??? ps.jaki olej do tego silnika najlepiej wlać bo chce wymienić ale nie wiem jakim jest zalany? ps2.czy u Ciebie też tak szarpie skrzynia? z 1na2 oraz z 3na2na1 przy zatrzymywaniu? byłem u magika od skrzyń i powiedział że to problem z brakiem wymian oleju, po prostu wyrabiają się tam jakieś otworki(robią się jajowate) może pogrzebać powymieniać i będzie ok pozdrawiam Iras