Z twoją matematyką jest chyba coś nie tak, no chyba, że macie taki klimat cenowy w pl. W uk 0,5l ar6900p kosztuje £17 i wystarcza na 500l paliwa, czyli wychodzi, że dodatek kosztuje: - 3,4p lub 18gr na 1l benzyny (moje przeliczenia są po kursie 5,3pln za £1). Dodatek można kupić w większych pojemnikach, wtedy wychodzi jeszcze taniej: - 2,4p lub 13gr na 1l benzyny dla 1l dodatku, lub - 1,6p lub 8,5gr na 1l benzyny dla 5l dodatku. Tylko wtedy, trzeba by dokonać dodatkowych obliczeń bo wożąc 5l balastu w bagażniku spalanie na pewno wzrośnie :norty: Ceny ar6900p z tąd: https://www.amazon.co.uk/Archoil-AR6900-P-Advanced-Petrol-Synthesis/dp/B07LFDQPTC/ref=mp_s_a_1_8?dchild=1&keywords=archoil%2Bar6400&qid=1628835490&sprefix=archoil&sr=8-8&th=1&psc=1 Co do cen benzyny w uk, różnica między 95 a 99 (na tesco tyle ma tzw. momentum) to około 7-8p, czyli jakieś 42gr, a więc dużo więcej niż cena dodatku. Shell v-power jest jeszcze troszkę droższy. Należy jeszcze pamiętać, że 95 to teraz E10, a 98-100 to, jeszcze, E5 - chyba tak samo jest w pl. Lanie cały czas E10 na pewno też ma jakiś wpływ na układ paliwowy. Tak więc jak kogoś stać to najlepiej lać 98 + dodatek :mrgreen: Z moich doświadczeń i testów, a zrobiłem już ponad 80kkm wynika, że na paliwie 98-100 silnik pracuje tak jakby delikatniej. Spalanie jest mniejsze, na jednym baku w trasie wychodziło kilkadziesiąt kilometrów więcej. Różnic w mocy nie zauważyłem - rzadko cisnę po niemieckich autobahnach. A, i temperatura silnika (w trasie) jest zwykle parę stopni wyższa na 95 - chociaż to pewnie zależy od wielu czynników.