Skocz do zawartości

matioooo20

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 520d f10 2012r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia matioooo20

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Doprowadziłem do zwarcia kabla zasilającego komputer sterujący i poszedł bezpiecznik przy rozdzielaczu akumulatora
  2. Działa, dzisiaj rozebrałem ją jeszcze raz i po odłączeniu wszystkich kabli od dmuchawy próbowałem odpalić ale wszystko dalej bez zmian
  3. Drodzy koledzy, Mój samochód (BMW F10 520d n47 184km 2012) spotkał dość nietypowy przypadek, nigdzie na forum ani w Internecie nie spotkałem podobnego problemu. Mianowicie wymieniłem dzisiaj dmuchawę klimatyzacji (wiatrak starej dmuchawy nie byłem w stanie przekręcić ręką). Po złożeniu dmuchawy postanowiłem się przejechać i sprawdzić czy wszystko działa. Na moje nieszczęszczące po włączeniu zapłonu wyrzuciło kilka błędów takich jak: stabilizacja jazdy, awaria sygnalizacji uszkodzenia opony, dopływ paliwa. Samochód po próbie odpalenia wyłączał zapłon. Próbowałem sczytać błędy z obd ale nie dało się nawiązać komunikacji. Postanowiłem odłączyć akumulatora żeby zrestartować system. Po ponownym podłączeniu akumulatora i włączaniu zapłonu od razu poszedł chwilowy impuls na rozrusznik (bez wciskania sprzęgła). Zauważyłem również ciągłą prace pompy paliwa na zapłonie i ciągłe cykacie na sterowaniu przepustnicy. Rozebrałem dmuchawę jeszcze raz aby sprawdzić czy nie pomyliłem żadnych kabli ale wszystko było w porządku. Nadmienię jeszcze, że podczas składnia podłączyłem na chwile akumulator w celu sprawdzenia działania dmuchawy i przypadkiem na chwilę zwarłem czerwony przewód idący do skrzynki zamontowanej na obudowie dmuchawy. Ponadto coś mnie natchnęło i po odłączaniu minusa od akumulatora podpoiłem do budy próbnik i zetknąłem z minusem na akuzatorze i lampka się zapaliła, co wskazywałoby na przebicie plusa. Nadmienię jeszcze, że przed padnięciem dmuchawy działy się dziwne rzeczy z samochodem. Przy gaszeniu mocno go telepało i wykazywało błąd czujnika położenia przepustnicy, po zasunięciu załączał się alarm i nie wyłączał się po odsunięciu, potrafił załączyć się również w trakcie jazdy i na postoju na odsuniętym samochodzie. Macie jakieś pomysły co do przyczyny tej awarii? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.