Skocz do zawartości

Booost

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520d G31 RWD

Osiągnięcia Booost

  1. Hehe, ale w wątku o spalaniu bardziej mi chodzi o taki normalny cold start i jazdę z poszanowaniem obrotów silnika przed jego nagrzaniem😉
  2. A jak już mowa o nagrzewaniu silnika - z Waszego doświadczenia - w BMW który silnik wcześniej osiągnie temperaturę roboczą: 2.0 R4 czy 3.0 R6? Póki co pytałem kilka osób (mechanika oraz sprzedawcę) i nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi 😉
  3. 520d RWD, spokojna jazda w trasie (głównie ekspresówką), sporadycznie dynamiczne wyprzedzanie, momentami korek na ekspresówce (renont). Temperatura zewnętrzna 0°C, nowe opony Goodyear Ultragrip 8 Performance RunOnFlat 245/45r18, 2 osoby + bagaż
  4. Booost

    Roleta bagażnika

    Potwierdzam, że siatka jest oddzielnym elementem od rolety, tz. można wyjąć całkowicie roletę, a siatkę zostawić. Natomiast czy w danym modelu siatka występowała to pewnie można zobaczyć czy w suficie są otwory do których można zaczepić siatkę.
  5. Również dla potomnych, od siebie polecam kombinację złożony koc z Jysk na siedzisko i na to sugeruję ochraniacz od PPHU Car-Design (https://allegro.pl/oferta/mata-ochronna-pod-fotelik-samochodowy-oslona-fotel-13328855690). Z mojego doświadczenia taki zestaw bardzo dobrze zabezpiecza skórę zarówno przed otarciami jak i "wgnieceniami"/odciśniśnięciem fotelika
  6. Czyli pewnie zostanę przy pierwotnym wyborze (Michelin), dzięki 👍 Odnośnie bezpieczeństwa to szczególnie korzystam z przedniej szerokokątnej kamery, np. włączając się do ruchu z jakiegoś parkingu szczelnie zabudowanego płotem - maska w 5ce jest dość długa, a tu wystarczy czubek zderzaka wystawić i już widać czy coś jedzie czy nie, gdzie żeby z pozycji kierowcy to zobaczyć musiałbym wyjechać przodem auta zdecydowanie dalej. Fajna sprawa👍
  7. Widzę, że temat silników jak zawsze wywołuje najwięcej emocji, pozostawiając daleko w tyle dalsze aspekty wpływające na wrażenia z jazdy jak chociażby masa samochodu, układ kierowniczy, czy fotele😉 Prawda jest taka, że wszystko zależy od punktu odniesienia. Gdybym kupił jakikolwiek inny tatusiowóz nie premium, ot chociażby Superba w dieselu to "Kowalski lepszej konfiguracji nie mogłby sobie wymarzyć". Ok, BMW słynie z silników R6 i pełna zgoda. 540i/d są idealnymi samochodami, dopóki nie znajdzie się ktoś kto przyjedzie M5 i to najlepiej od Mansory i wtedy nawet takie 540i to jednak też kosiarka do trawy, prawda?😉 Dobrej niedzieli 😎 Ps podczas tych 10tys km sytuacji w których 520d było niewystarczające i musiałem grzecznie zostać na swoim pasie było może max 5%, a żeby te 5% udało się też wykorzystać to moim zdaniem mocy powinno być minimum 2x tyle😉
  8. Witam wszystkich swoim pierwszym postem nareszcie na forum BMW i przedstawiam auto, którym spełniłem swoje motoryzacyjne marzenia😊 1. Miało być BMW i jest😎 2. Miało być RWD i jest😎😎 3. Miało być rodzinne kombi mieszczące tyłem 2 dziecięce foteliki i jest 5ka touring, moim zdaniem najlepszej generacji😊 4. Miał być ciemny lakier i jest dość niespotykany granat, który w zależności od natężenia światła stosunkowo mocno zmienia swój odcień😎 5. Miały być fajne fotele i są skórzane komforty👍 6. Miało być dobre audio i jest (HIFI)👍 7. Miały być możliwie dobre światła i są topowe adaptive led😎 8. Miała być możliwie mała średnica zawracania i są 4 koła skrętne z progresywnym wspomaganiem. 9. Miało być standardowe zawieszenie i jest - zależało mi na każdym cm prześwitu, co łączyło się też z brakiem Mpakietu, którego brak moim zdaniem w tym konkretnym modelu wyszedł na dobre szczególnie z tyłu, gdzie zderzak jest cały w jednym kolorze, a końcówki wydechu w czarnym połysku. Z pozostałych ciekawostek/dodatków: - wersją Sportline z czarnymi dodatkami - sportowa skrzynia biegów z łopatkami - nietypowy kolor wnętrza - zarówno skóra jak i dolne plastiki są granatowe - chowany hak holowniczy (liczę, że kiedyś przyda się do przewozu rowerów) - aktywny tempomat z pełnym asystenetm jazdy i aktywną ochroną - kamery 360stopni z automatycznym parkowaniem - nawigacja professional - cyfrowe zegary - itp. Beemką zrobiłem do tej pory ok 10tys. km i cały czas sprawia mi taką samą radość jak w dniu odebrania kluczyków😊 Auto kupiłem jako używane (przez 1 właściciela) z moim zdaniem rozsądnym przebiegiem 89tys km (2019r). W środku został przeprowadzony pełen detailing oraz impregnacja skóry, na zewnątrz polerka i zabezpieczenie lakieru. Do tego zainstalowanie paru dodatków jak czarny grill, czy projektory znaczka BMW zamiast lampek w drzwiach. Do auta dokupiłem też 2 letnią gwarancję. Odnośnie silnika B47D na tym forum zostało już chyba powiedziane wszystko i aż za dużo😉 od siebie dodam, że jest to wersja z Belgii, więc miała opcję wyposażenia "redukcji mocy" do 163KM, która została zdjęta podczas pierwszego mojego swerisu olejowego😉 W spalaniu różnicy nie zauważyłem, natomiast auto teraz tak nie słabnie na wyższych obrotach. Na zimę założyłem 4 runflaty Goodyear'a na oryginalne felgi, a na lato czeka już komplet nowych pięknych alusi homologowanych pod G31 (i przystosowanych do opon runflat) oraz "antyspinnerowe" dekielki BMW😉. Planuję też zakupić opony Michelin Pilot Sport 4 runflat, chociaż zauważyłem, że w Polsce dużą popularnością cieszą się Goodyear'y eagle f1 assymetric 3🤔 Tutaj przy okazji moje Pytanie - Waszym zdaniem które runflaty będą cichsze i bardziej komfortowe (miękkie)? Z dotychczasowych przygód do tej pory przytrafiła nam się kuna, która nadgryzła wiązkę od czujnika NOX. Po długich negocjacjach z ASO wymieniłem czujkę na nową za "jedyne" 3tys zł (tak, wtedy jeszcze nie wiedziałem, że mogę pokryć to z ubezpieczenia AC...)😉 Ale się rozpisałem 😁 Szerokości i przyczepności😎👍
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.