Skocz do zawartości

Bigandbigger

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2008 N43

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bigandbigger

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Pojechałem na zbieżność do ogarniętego warsztatu, okazało się że nic sie nie skrzywiło, zbieżność wszystko wyciągnęła. Wszystkie wartości na zielono, samochód znów prowadzi sie jak po sznurku 🙂
  2. Cześć, Po wczorajszym nieudanym drifcie, z prędkością około 20km/h uderzyłem bokiem koła oraz zderzakiem w ustawione w kupe obok drogi cegły 😞 Pomijając kosmetyke (zderzak) coś poważnego stało się z zawieszeniem. Podczas jazdy nic nie bije, nie stuka, ale... aby jechać prosto kierownica jest ustawiona minimalnie w lewo, na oko widać że koła stoją krzywo względem budy. Uderzyłem lewym kołem i na nim zrobił się negatyw. Również koło po prawej stronie jest krzywe, ale w inny sposób. Wygląda to mniej wiecej jak na rysunku nizej. Teraz pytanie co robić? Byłem na geometrii, facet sprawdził na szarpaku i stwierdził że na 90% to będzie skrzywiony wózek... Mówił że możemy spróbować ustawić samą geometrie, tylko trzeba będzie rwać śruby od wachacza i jeszcze jakąś wyżej (4śruby łącznie) i modlić się żeby to bylo na tulejach i właśnie śrubach. Co myślicie że to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.