Ja jestem świeżo po wycięciu FAP-a, auto kupiłem od nas z forum, po zakupie wymieniłem wszystkie oleje czyli mosty skrzynka Xdrive, skrzynia biegów i tu stanowczo polecam wymianę oleju gdyz olej zlałem syfiasty, brunatny i smierdzący, a po przejechaniu około 200 km po zmianie biegi zaczęły wyraźnie lepiej wchodzić, jak wcześniej wchodziły z oporem to teraz jednym palcem, wymieniłem również olej w silniku i po przejechaniu 2500km głównie w mieście na odcinkach 2-5-10km musiałem spuścić 1,5l oleju żeby mieć stan na max na miarce. Poza tym filtr wypalał się raz na 3-5 dni, przykładowo jak byłem gdzies dalej to na następny dzień samochód chodził jak brzytwa, elastyczny, szybki cichy a po 3 dniach dostawał czkawki przy 2 tys/obr oraz jakby mu obinało moc/moment w górnym zakresie oraz często po zatrzymaniu ten charakterystyczny smród spalonej gumy. Moja teoria jest taka że w naszych X3 wypalanie jest na tyle ukryte że problemu nie widać na 1 rzut oka ale jeśli olej jest rozrzedzany ropą a do tego interwały wymiany są co 30 tys to mamy odpowiedź dlaczego turbiny padaja po 100tys/km, miałem 3 BMW i każda miała ok około 100tys zatartą turbinę, poza tym jesli jest często wypalanie oraz zapchany wydech to temperatura dodatkowo zabija turbo, ogólnie DPF niszczy silnik, turbo, zwieksza spalanie i ogranicza osiągi. Reasumując wywaliłem DPF w firmie Prochip w Nałęczowie i od razu programowo wyłaczyli mi EGR-a, wcześniej wywaliłem klapy z kolektora, nie dymi w ogóle nie ma problemu z dynamiką przebieg około 175tys. PS. nie wiem co trzeba palić albo jakich grzybków sie najeść żeby wymysleć zapchanie wydechy takim gównem :mad2: .