Skocz do zawartości

Raadek

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330d 2024

Osiągnięcia Raadek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Hmm, a macie sprawdzone firmy, których ofertą warto byłoby się zainteresować z doświadczenia własnego bądź znajomych?
  2. Dzięki za odpowiedź! Rozpatruję najem jako formę finansowania choćby ze względu na późniejsze bujanie się z odsprzedażą auta w leasingu klasycznym tj. kombinowanie z przepisywaniem auta na członków rodziny w formie darowizny itp. aby nie stracić za dużo przy jego odsprzedaży. Na pewno nie zależy mi na tym, aby wykupić auto i zostawić go na własny użytek. Mogę sobie tylko wyobrażać jak to kiedyś super funkcjonowało jak nie było limitu 150k na auto i można było bez problemu po wykupie wyciągnąć auto z majątku firmowego i je sprzedać bez podatku po upływie 6 miesięcy 😉
  3. Okej, czyli najlepiej płacić w racie leasingowej tylko i wyłącznie za auto. Serwis, naprawy, opony złapać na osobna fakturę, ewentualnie na własną rękę serwisować i tak samo fakturować. Pakiety związane z zakupem/wymianą/przechowywaniem opon też wychodzą korzystnie w porównaniu do kupowania wyższych modeli na własną rękę np. z Oponeo? Mówisz, że serwisowe/naprawcze nie są rabatowane, ale możesz je dostać do auta na drodze negocjacji ceny? A podsumowując temat wartości auta na fakturze to wychodzi na to, że najlepiej jak najbardziej ją zaniżyć, aby wliczyć w koszt jak największą wartość procentową z raty za auto (proporcja ze 150k) kosztem wyższego oprocentowania leasingu? Czy salony dogadują się w taki sposób? Z góry wielkie dzięki Panowie za pomoc!
  4. Ooo super! Akurat salon w pobliżu. Piękne dzięki za szybką odpowiedź! A powiedz mi, na jaki rabat można liczyć? Da się coś fajnie ugrać na pakietach serwisowych/naprawczych? Zależy mi na przewidywalności kosztów tj. jedna ustalona wysokość raty miesięcznej jako koszt za samochód
  5. Cześć, stoję przed wyborem pierwszego auta w leasingu i po przeanalizowaniu wielu opcji chyba najsensowniej wygląda właśnie BMW 3 G20/G21. Zastanawiałem się nad czymś mocniejszym w trasy i tutaj wchodzą w grę silniki R6. W związku z powyższym mam pytanie na jaki rabat można obecnie liczyć w przypadku wersji 330d i finansowaniu w ramach jdg? Czy biorąc pod uwagę różnice w cenie jest sens się rozglądać za m340d? Ewentualnie m340i? Zależy mi na elastyczności w trasach, a z tego co sprawdzałem wygląda ona podobnie w przypadku 330d vs m340d. Warunki wynajmu długoterminowego: 0% wpłaty własnej Okres 36-48msc Przebieg roczny 30-35kkm Będę wdzięczny również za kontakt do zaprzyjaźnionych/sprawdzonych sprzedawców 😁
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.