Skocz do zawartości

Pawel152

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 3.0 d 258 km 2015 M-pakiet

Osiągnięcia Pawel152

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nie, nic nie robili żadnej inspekcji bo byliśmy przekonani że to przez turbo bo fakt turbo też było na wykończeniu . No nic pozostało mi jak na razie tylko dolewanie oleju i obserwowanie co się wydarzy .Tak to jest jak się kupuje auto pod wpływem emocji (bo ładne);)Pojeżdżę autem przez miesiąc i będę obserwował co się dzieje i oddam na warsztat.Jak ktoś by miał jeszcze jakiś pomysł co jeszcze zrobić nie wyciągając silnika to śmiało pisać 😉 będę bardzo wdzięczny;)
  2. A więc turbo było regenerowane ,pokrywa zaworów została założona orginalna .Przebieg 260 tys .Zalalem jej ostatnio xenum xg 100 do oleju i miało to pomoc ale jednak nic nie dało .Naprawiam ja w bardzo renomowanym warsztacie i oni też za bardzo już nie wiedzą o co chodzi.Z tego co zauważyłem ma wgrany program o podniesieniu mocy ale czy to ma coś wspólnego??Moim zdaniem ktoś musiał ją przegrzać i stanęły pierścienie ale sam już nie wiem .
  3. Witam i jakie były przyczyny? Mam silnik n57 , 3.0 258 km wymienione już zostało turbo,pokrywa zaworów,podkładki pod wtryskami i dalej pali olej .około 1l na 1500 km zależy czy jeżdżę po trasie czy miasto .Czy pozostało mi już tylko wyciągać silnik??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.