Skocz do zawartości

Daro28

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530d

Osiągnięcia Daro28

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Póki co zmieniłem filtr i zrobiłem jakieś 2tys km. Przed nowym rokiem zajrzę do filtra jak to wygląda. Jak ma się zatrzeć to i tak będzie remont lub wymiana silnika i tak..
  2. No gdzieś tam wyczytałem że 1.3bara minimum powinno być na jałowych więc 30% mu brakuje.
  3. Jałowe obroty silnik rozgrzany 1bar ciśnienia oleju
  4. Panowie jeszcze pytanie. Które panewki prędzej lecą? Główne czy korbowodowe?
  5. To Pompy olejowe też siadają w tych silnikach? Auto ma 410kkm nalotu ori
  6. Po co wał wymieniac? Wtryski raczej okej, brak błędów i olej nie rozrzedzony
  7. Spory remont tzn? Prócz panewek coś więcej? Auto jedzie w przyszłym tygodniu do mechanika, miał robić rozrząd
  8. Witam. Miał ktoś takie "opiłki" miedziane czy coś w tym stylu? Ciężko nazwać to opiłkami bo to bardziej jakiś pyłek.. Silnik pracuje normalnie, odpalany po paru dniach nawet nie zagrzechota. Od momentu ujawnienia "pyłku" zrobione 700km bez jakiejś delikatnej jazdy nic nie puka nie stuka, po tygodniu postoju również nic nie słychać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.