Skocz do zawartości

radamanthyspl

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5, 30d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radamanthyspl

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Szanowni, czy ktoś przerabiał na własnej skórze lub ma jakiś szczegółowy wyciąg z warunków i może podzielić się tym, czy można dochodzić zwrotu niewykorzystanej części pakietów BRI/BSI w przypadku gdy stwierdzona zostaje szkoda całkowita lub auto bezpowrotnie przepadnie? Z ubezpieczeniami różnego typu sprawa jest jasna - niewykorzystana część składki zgodnie z przepisami jest do zwrotu, a mam wrażenie, że tutaj w materiałach dosyć sprytnie pomija się taką ewentualność. Każdy pakiet pewnie trochę inaczej się "liczy", ale zarazem wyliczenie kwoty usług lub ochrony gwarancyjnej, których nie da się już wykorzystać ze względu na okoliczność obiektywną, nie jest jakąś wyższą matematyką.
  2. Nie wiem, czy to dokladnie to gdyż oczojebne kolory to nie moja wrażliwość, ale cos w ten desen jest tez w Warszawskim Inchcape na stojacym na ekspozycji M2.
  3. Ok, dzieki! Rozumiem, że to nie ma w takim razie większego znaczenia to, czy skalibruje się automatycznie, czy ręcznie? I nie ma wpływu na nic ponad to, że w przypadku kalibracji manualnej trzeba po prostu znać wymiar kół, które są aktualnie założone?
  4. Poruszasz ciekawy temat - mam zalozone zimowki w serwisie i moge jedynie ustawic recznie rozmiar, zeby przestalo walic bledem. Proba kalibracji automatycznej konczy sie zawsze bledem elektroniki RCS przy 60-70% postepu. Czy to znaczy, ze czujniki nie zostaly poprawnie sparowane przy przelozeniu?
  5. I chyba ja zrobię podobnie. Testowałem dziś ze skrzynią w trybie sport, niby spoko, ale wkurzają mnie wyższe obroty, niższy bieg w trakcie jazdy. Znam marki gdzie te różnice są bardziej irytujące (ktoś powie - lepsze, bo tryb sport powinien dawać inne odczucia), ale tutaj nie generuje mi to rozwiązanie korzyści, które równoważą wady - czyli dzieje się za dużo jak na samo wyłączenie SS, chociaż przyznaję, że samo przełączenie skrzyni jest eleganckim rozwiązaniem.
  6. Jesli telefon jest nowy, przeszedles przez wszystkie typowe kroki wymagane do dzialania carplaya? Dzialajace siri, wlaczone wifi etc.
  7. Wiadomo cos wiecej? Ciekawi mnie skad taka decyzja.
  8. Na dana podroz byloby ok, juz sie zdazylem przyzwyczaic do koniecznosci wylaczania ss za kazdym razem (inne marki), niemniej tu kolega ma mysli chyba benzyne? W menu diezlowym w X5 nie widzialem nic, co pozwoliloby wylaczyc ss chocby jednorazowo. Pozostale patenty sprawdze, dzieki!
  9. Jeszcze tylko przydalby sie podobny patent na start/stop...
  10. Malo prawdopodobne, auta wprowadzone do sprzedazy przed wejsciem w zycie regulacji nie zostana "wzbogacone" po fakcie.
  11. Wepnę się w wątek, bo kompletnie sie pogubiłem w kwestii podgrzewania kierownicy i foteli. Czy jest jakieś globalne ustawienie, które właczy grzanie w określonych, domyślnych warunkach? Natomiast jeśli ktoś ma inne preferencje to można się pobawić ustawieniami w menu klimatyzacji, i wtedy te warunki brzegowe można sobie przesuwać, niemniej jakieś tam wyjściowe paramerty są założne bez wględu na użytkownika? Instrukcja jest niestety bardzo skąpa w informacje w tej materii. Pytam, gdyż mam wrażenie, że pamietam jak parę tygodni temu, kierownica się nagrzała sama po nocy na mrozie. Kojarzę też wrażenie, że fotel się nagrzewa. Nie udało mi się jednak tego odtworzyć wiarygodnie i niepodważalnie od tamtego czasu bez wględu na tempreaturę na zewnątrz. W menu nie grzebałem, nic nie zmieniałem, widzę że automatyczne działanie grzania kierownicy i foteli jest wyłączone, ale i musiało być wyłaczone i wtedy, gdy kierownica sama się nagrzała. Zanim zacznę ustawiać preferencje, chcę się upewnić, że system nie działa w tle tak czy inaczej.
  12. Do tego dodałbym jeszcze fakt, ze przy streamingu jakosc domyslnie jest obnizana/ustawiona na nizsza, gdyż ciągnięcie zwiekszonej ilości danych przy formatach losless przez siec komorkowa w wielu scenariuszach nie bedzie miala sensu.
  13. radamanthyspl

    Box dachowy

    A tak to ok, nie brałem pod uwagę hamowania 🙂
  14. Skrętna oś jest, nie wiem, jak byłoby bez, ale auto odbieram jako zaskakująco zwrotne, co nie oznacza, ze parkowanie nim jest banalne. Na pewno wziąłbym ponownie. I nie, nie da się wyłączyć. Drugi raz pilota nie wezmę, do tej pory nie udało mi się sparować go z żadną bramą. HK - gra ok, nie oszałamia, ale i nie mam mu nic do zarzucenia. Co do podłogi w bagażniku, biorąc pod uwagę że i tak jest gotowa do włożenia tam koła, zakładam, że nic się nie zmienia w kwestii siłowników jeśli weźmiesz dojazdówkę. Moim zdaniem jednak przy oponach RF to zbędny balast i zabiera przestrzeń którą można wielorako wykorzystać.
  15. Czy taka wymiana i wpis przesuwają interwał właściwy i mają wpływ na moment, w którym system krzyknie o przeglad, ktory pokrywa pakiet przeglądów BSI?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.