Skocz do zawartości

Hardy86

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i 122ps

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hardy86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Panowie a jak ma się odma do spalania oleju. Mam też problem , gubi gdzieś olej. Auto odebrałem z wymiany zaworów na 4 garze i wymianie wszystkich uszczelniaczy zaworowych. Sprężanie w cylindrach 1 gar 15 , 2 - 14.2 , 3 - 14.2 4gar 15 Dół był robiony 2 lata temu , pierścienie plus korbowody , wszytko było ok , do czasu aż się u góry wypiął zamek zaworu i zawór wydechowy przy ruszaniu zderzył się z tłokiem ale nie uszkodził go . Dlatego była robiona teraz góra . Najpierw olej wywaliło spod podstawy filtra oleju dlatego myślałem że to było przyczyną . Ale dalej gubi olej i czy może to być odma. Odma akurat u mnie w n43 jest zintegrowana z pokrywą zaworów. Nie słychać syczenia z niej więc membrana nie jest pęknięta . Czy zatkana odma może prowadzić do spalania oleju ? Świece są czarne , wyskakuje błąd katalizatora że się kończy. Dlatego pytanie może odma jest winna gubieniu oleju. Będę wymieniać właśnie pokrywę zaworów zobaczymy czy coś pomoże. Czy odma może dawać takie objawy wlanie że olej ucieka , a auto nie kopci wcale ? Chodzi o niebiesski dym. Zero błędów wymieniony nox, termostat itp cewki świece. W końcu zero błędów ale olej gubi
  2. Można kupić sondę Nox z Ali , wtyczka jest inna ale kolory kabli te same , od 2 tygodni zamontowana sama sonda pod oryginalnh sterownik i zero błędów Nox. Koszt po promocji to całe 63 zł z wysyłką . Normalnie chodzą po 140 zł około.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.