Moim zdaniem przednie są akustyczne tzn klejone.
jeździłem wersjami 20, 20d i 30e (w nowej 5ce)
odczucia w x3 20 są faktycznie takie, że brak jest przyspieszenia ale to moim zdaniem wynika z dobrego wyciszenia do 100km/h
20d ze względu na wysoki moment obrotowy i minimalne buczenie diesla jezdzi fajnie i daje niezłe odczucia a przy tym niewiele pali. W trasie brakuje mu tak samo mocy jak w x3 20
odczucia hybrydy w 30e są pozytywne. Cisza, natychmiastowa reakcja na gaz i błogi spokój elektryka dają przyjemność. Bateria starcza na około 80km. Spalinówka dołącza się niezauważalnie. Po dociśnięciu przyspiesza bardzo dobrze.
nowa x3 przekonała mnie duzymi wygodnymi fotelami, fajnym prowadzeniem i o co zaskakujące wyglądem. Na żywo jest znacznie lepiej niż na zdjęciach.
Na minus metaliczne zamykanie drzwi, tanie plastiki klamek i na uchwycie zamykania wewnątrz. Brak dobrej jakości materiału na podsufitce, brak ładnych zdobionych progów. Jednym słowem oszczędności.
jednak nowoczesne technologie, wygląd, prowadzenie, jakość foteli jest na plus