Skocz do zawartości

robiw

Zarejestrowani
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 320i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robiw

  1. A to sorry. Do głowy mi nie przyszło, że auto premium 24/25 korzysta z tak archaicznych technologii, mimo że sam iDrive wydaje się nowoczesny (stąd przekonanie, że reszta również). R
  2. Czyli kupujesz auto za 200-300k w 2024/25 roku i będziesz robił taką druciarnię, bo nie chcesz rozwiązań producenta? R
  3. 2k za przyciemnione 3 szyby to przesadzona? Ale FLA za 700 to już nie, podczas gdy to jedna linijka kodu? 🤣
  4. Jakby tak do wszystkiego podchodzić to inny specjalistyczny zakład może zrobić wszystko za pół ceny, więc weźmy golasa. Silnik pewnie też można podmienić 🤣
  5. Ja bym jednak z Harmana nie rezygnował. Wiadomo, że to nie B&W chociażby z Volvo V70, ale brzmi dużo lepiej, niż podstawa. W zasadzie to w ogóle brzmi, bo podstawą jest jak podstawa w Fabii 😉. Oczywiście, co komu pasuje. Dla mnie audio jest ważne. Oczywiście, że możesz wymienić głośniki itp. ale z podstawowego audio (w sensie hardware) nie wycisniesz zbyt wiele a z Harmana już tak. To z mojego punktu widzenia. R
  6. A jednak ;-). Niemniej jednak dzięki za uwagę. Każda konstruktywna nie jest mi obca. Nie zakładam, że zawsze mam rację. Nie kłócę się bez sensu. Przyznałem, że może zbyt dosłownie odebrałem uwagę o "pier...w pudełko po TV". Nie wybielam się. I kija w dupie nie mam. Na co dzień działam na forum technicznym, gdzie porady są bardzo konkretne i nikt nie pisze, jak nie ma nic konstruktywnego do powiedzenia. Ot tyle. Admin - sorry, że znowu się odzywam ;-). Pozdro dla wszystkich! R
  7. Panowie, serdecznie dziękuję za konstruktywną krytykę oraz obiektywizm Admina ;-). Mam nadzieję, że duma Was rozpiera, że mogliście wylać hejt na osobę, która ma zablokowaną możliwość odpowiedzi i tym samym nie może odnieść się do Waszych opinii. Dla osób, które między wierszami moich odpowiedzi znalazły informację, iż domagam się odpowiedzi na każde moje pytanie, każdą wątpliwość odpowiadam: otóż nie :-). Zwyczajnie, jak to na formach technicznych, oczekiwałem odpowiedzi na temat. Kija w dupie nie mam, tak dla informacji, choć tak, przyznam, zbyt dosłownie potraktowałem odpowiedź typu "pir... sobie w pudełko po TV" ;-). Tak, to moja wina. Mogę już odpowiadać (do czasu zmiany humoru Admina) więc teraz można wylać hejt jeszcze większy ;-). Ale tak na poważnie to życzę Wam najlepszego. Niech moc będzie z Wami. Pozdro!
  8. To sporo wyjaśnia. Aż sprawdzę u siebie w "golasie" co tam piszą. Jednak nie wszystko jest takie jednoznaczne. Napisane jest: z czujnikiem radarowym uruchomienie hamulców przy V<250 kmh. A bez czujnika? Ale nie drążę, pytałem bardziej z ciekawości, bo nie mam tego u siebie i patrząc po komentarzach raczej nie żałuję. W końcu to chyba coś koło 10kzł to pro kosztowało. W tej kwestii mogliby się trochę popatrzeć na Volvo ;-). Pozdrowienia. R
  9. Dokładnie jest tak samo bez systemu asystującego, tyle że nie hamuje. Z przechodniami podobnie, tylko szybciej reaguje i inny symbol sie wyświetla. Stawiam raczej na czujniki odległości lub jedno i drugie. Chociaż czy w Pro nie ma radaru za maskownicą chłodnicy? R
  10. Widziałem tą jakość spasowania w salonie. Pudelkow nie czytam. Oglądam kanały techniczne i nie koniecznie te znane. Ale jak mówię, jak komuś to nie przeszkadza to czemu nie. Technologie mają w deche... R
  11. Dzięki za info. Ale skoro masz te systemy, nawet najtańsze, to w miarę zrozumiałe. R
  12. Bardzo bym prosił Cię o przestrzeganie głównej zasady forów internetowych i udzielanie rzeczowej odpowiedzi na pytania, które to służą budowaniu poziomu technicznego forum. Odpowiedzi w stylu: "weź sobie pudełko po lodówce lub tv i p... to zobaczysz, jak to dziala" zdaje się są daleko od merytoryki a tego szukamy na forach technicznych. Kultura osobista nie ma tu nic do rzeczy. Nie mam w zwyczaju owijać w bawełnę. Pozdrawiam i najlepszego!
  13. No no 💪. Gratuluję 💪. Jak dostaniesz na jakieś swoje pytanie tak samo użyteczna odpowiedź to przypomnij sobie swoją. W końcu przecież można autem pierd... w coś i przekonać się, jak to działa, nie? 💪
  14. Po co? Nie opisują tego w instrukcji? Muszę rzucić okiem. Nikt nie będzie tego sprawdzał, ale producent na pewno mówi, jak to działa... R
  15. A to bardzo ciekawe, co napisałeś. Czyli hamuje jadąc do tyłu podczas parkowania ale już do przodu to nie? Przecież czujniki są z przodu i z tyłu (w sensie czujniki parkowania). Jakiś brak konsekwencji. R
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.