Skocz do zawartości

--maly--

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    2 215
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    15

Ostatnia wygrana --maly-- w dniu 23 Listopada

Użytkownicy przyznają --maly-- punkty reputacji!

3 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia --maly--

  1. To odróżniało premium od reszty. G60 już nie jest premium jest konkurencją dla passata czy superba ale i tak wygra z nimi technologią. Tak na szybko co było a nie ma. Sufit alcantara, deska i boczki skóra wraz z opcjami individual, audio prawdziwy bowers, soft close, podwójne szyby, night vision z wyłapowaniem pieszych i zwierzyny. Pomijając już detale jak listwy progowe itp wg mnie ogromny downgrade z modelu na model. Dla ludzi którzy kupują 520d w podstawie nie ma to znaczenia ale w przypadku 550e jest już inaczej bo chciało by się mieć coś premium a nawet w M5 szału nie ma bo doszła jedynie alcantara na suficie a akurat w tych modelach często klienci szaleli i powstawały piękne konfiguracje.
  2. Jeszcze ze dwa modele i trzeba będzie sobie kierownicę dokupować...
  3. Jeszcze trzeszczące plastiki dla mnie to ogromny minus nowych MB. W E nie siedziałem ale w CLE i S-klasie jest dramat więc myślę że w E nie jest lepiej. Ja nie umiem żyć z chinskim plastikiem w aucie.
  4. O dzięki za cynk. Byłem we wtorek zobaczyć to jeszcze nie było.
  5. Dalej nie rozumiesz. Napisaleś to tak jak by samochód na 200km zużył 4L PB a to nie realne. Na 200km zużyleś 40kw prądu i 8L PB.
  6. Ja rozumiem ale tam jest prądu max na 100km i to nie w trasie więc chcesz mi powiedzieć że przez następne 100km samochód spala Ci 4L?
  7. Jakim cudem spalanie 4L na 200km bez ładowania?
  8. Jak 4L na 200km?
  9. Ustal rabat na auto ale z zewnętrznym finansowaniem i masz temat prosty.
  10. Myślę że rabaty będą spore bo nie wydaje mi się żeby klienci rzucili się na sportowego sedana o masie ponad 2500kg.
  11. --maly--

    Rabaty na g05

    Jakuba z Fleet Agency można śmiało polecić.
  12. To specjalnie nie przeszkadza. Ustawiamy podgrzewanie poniżej jakiejś temperatury i zapominamy o temacie.
  13. Opony są hankook lub PS5s jak się trafi. Brak deski w skórze, brak boczków w skórze, generalnie poza fotelami i sufitem z alcantary jakość słabiutka jak w każdej G60. Z masą to nie wiem co oni zrobili. Układ hybrydowy z większą baterią w 550e waży ok 250kg (540i 1980kg vs 550e 2230kg) więc nawet bez hybrydy masa m5 była by w okolicy 2200kg. Kompletna porażka skoro dobrze wykonana f90 potrafiła ważyć 1850 kg. Myślę że będą też kolejne wersje mocniejsze bo póki co mamy zwykłe M5 bez competition ale masy nic nie zmieni. M5 F90 bez competition i tak było szybsze.
  14. Osiągi juz są oficjalnie podane. 0-100 3.5s 0-200 10.9s Wszystko słabiej od F90. Podejrzewam że są to osiągi z lunch Control przy pełnej baterii więc morze być tylko gorzej.
  15. --maly--

    Nowe M5 G90

    Dziś przez pół dnia był dostępny konfigurator nowej M5 G90 z rozmytymi wizualizacjami. Najważniejsze dane 727KM hybryda cena podstawy od 680 000zł konfigurator bardzo skromny mało opcji. Sensowna wersja 720 000zł. max w okolicy 800 000zł. Czas 0-100 3.5s poprzednik wypadał sporo lepiej. Masa ma być w okolicy 2400kg czyli 500kg więcej od F90.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.