Skocz do zawartości

Pietras85

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    550e g60

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pietras85

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

6

Reputacja

  1. W temacie nagłośnienia to z tego co mi wiadomo system B&W w g60 używa amplitunera HK i bazuje na Logic7, czyli tak samo jak zestaw HK, więc pod kątem amplitunera to prawdopodobnie to samo - tyle, że w B&W ma on większą moc wyjściową (zgaduje, że ze względu na większą ilość głośników). Główna różnica to nieco lepsza jakość głośników po stronie B&W. Gdyby to porównać do nagłośnienia dostępnego w g30, to możemy powiedzieć, że aktualny B&W w g60 to podkręcony/poprawiony HK w g30 a HK w g60 to poprawiony/podkręcony hi-fi w g30. B&W w g30 w porównaniu z B&W w g60 to zupełnie inne nagłośnienie. O tyle o ile jeszcze sama jakość głośników jest ciut lepsza w g30 i nie odgrywa tak dużego znaczenia o tyle amplitunery, przetwarzanie dźwięku i ich moce wyjściowe to dwie różne bajki. Pomimo pewnego downgradu w dostępnym systemie nagłośnienia w g60 względem g30, uważam że to słuszny kierunek zmian - bardziej nakierowany pod klienta. Za nieduże pieniądze można bowiem kupić sobie przyzwoite nagłośnienie, które będzie grało lepiej niż HK z poprzedniej generacji. Co prawda wypadł nam z opcji ten prawilny B&W, ale nie oszukujmy się, prawie nikt go nie brał ze względu na wysoką cenę. Po wybitne audio szło się do wyspecjalizowanych w tej dziedzinie firm.
  2. Też rozważałem tę opcję, dokładnie z tym silnikiem. Mercedes ma swoje plusy. Jest ciut lepiej wyciszony od BMW (możliwe, że to kwestia akustycznych szyb). Jego wymiary też oceniam na plus. Z minusow, niestety wyższa cena (w moim przypadku musiał bym dopłacić 50-70tys. do podobnie wyposażonego auta). Kolejnym minusem to pozycja za fotelem i fotele. Żeby była jasność, nie są złe, tyle tylko, że BMW w tym aspekcie lepiej mi leży. Ostatecznie wybór padł na g60. Bardziej zadziorny design i lepsza cena, szczególnie że mam warunki flotowe (chociaż w przypadku silników 3.0 te rabaty flotowe, nie są jakieś specjalne super).
  3. Generalnie chciałabym zauważyć, że to jest wątek poświęcony g60 i wydaje mi się, że właściciele tych aut jak i osoby, które te auta mają nabyć w najbliższym czasie są już po prostu zmęczone tym ciągłym bólem 4 liter, wylewanym przez obecnych posiadaczy g30 czy innych 5. Naprawdę, nie interesuje mnie opinia pana Mirka czy innego Staśka. Jak dla mnie możecie do końca życia jeździć g30 z night vision i dociągami w drzwiach (o ile je posiadacie w swoich autach). Zdecydowana większość posiadaczy g60 jest zadowolona z tych aut. Auto jest dobrze wyciszone, świetnie się prowadzi i przede wszystkim bardzo wygodne. Nie musi się wszystkim podobać. I BMW chyba też tak do tego podchodzi.
  4. Numer VIN auta oznacza tylko tyle, że auto pojawiło się w systemie BMW - np. został już przypisany do niego slot produkcyjny. Co do modułu Xdrive -opóźnienie z tego tytułu wynosi około 4 tygodnie. Pojazdy, które pierwotnie miały zaplanowaną produkcję na początku września, w tym tygodniu mają już zjeżdżać do Polski.
  5. Panowie, z całym szacunkiem, ale już mi się ulewa od tych ciągłych negatywnych komentarzy pod kątem g60. Czytając niektóre komentarze, odnoszę wrażenie, że ich autorzy nie mają zielonego pojęcia o kupowaniu nowego auta klasy premium. Biorąc pod uwagę fakt, że większość piątek na naszych drogach (bez względu na generację) to po niemieckie używki, łatane amerykańce lub odkupione od firm poleasingowe golasy - skąd te narzekanie na brak night vision, nie taki B&W czy jakość wykończeń? Większość g30 jeżdżących po naszych drogach nie ma night vision, B&W czy wykończonych kokpitów skórą naturalną. Powiem więcej… większość ma podstawowy tempomat, nagłośnienie hi-fi lub H&K, sztuczne wykończenie kokpitu i masę piano black. Nie uważam, że g60 jest gorzej wykonane od g30. Jest po prostu inne. Co do samej konfiguracji auta, co innego jest zabawa w konfiguratorze a co innego jest konfigurowanie auta, za które trzeba samemu zapłacić. Wtedy się okazuje, że trzeba iść na pewne kompromisy. Że zamiast domykanych drzwi, wolę dopłacić do foteli komfortowych a zamiast obszytej naturalną skórą deski - wolę wziąć wentylację foteli. BMW to widzi… widzą, co kupuje a czego nie kupuje klient. Auto zawsze jest projektowane pod docelową grupę klientów. Pragnę zauważyć, że podstawowa wersja g60 jest dużo lepiej wyposażona niż była wyposażona g30 w podstawce. Pragnę też zauważyć, że w końcu B&W jest do wzięcia w sensownych pieniądzach. Co z tego, że tamten ładniej świecił, skoro prawie nikt go nie brał (i słusznie) ze względu na cenę. Kolejną sprawą jest późniejsza sprzedaż takiego auta. Myślicie, że w tym kraju jest łatwo potem sprzedać 2-3 letnie auto za ponad 200k PLN? Że Kowalski Ci dopłaci za niski przebieg, bezwypadkowe, folię ppf i night vision? Nie! Ściągnie ulepa z USA za 100k. Więc skończmy z tym życzeniowym podejściem do życia i podejdźmy do sprawy realistycznie. G60 o ile nie będzie się psuć to będzie dobrym autem, które będzie dobrze służyć swoim użytkownikom.
  6. Eh… o czym my w ogóle tutaj piszemy. G30 z systemem B&W, które się sprzedawały w ciągu roku w przeciętnym salonie, można było policzyć na palcach jednej lub jak dobry rok to dwóch rąk. Mało kto to brał - bo piekielnie drogie, więc aut z tym systemem jest jak na lekarstwo i śmiem twierdzić, że mało kto wie jak to gra. Większość użytkowników rozważało czy wybrać Hi-fi czy HK, z czego byli też tacy co pozostawali przy standardowym nagłośnieniu. Co do samego nagłośnienia w g30 to który system byś nie wybrał, zawsze dźwięk był poniżej oczekiwań. Sposób rozmieszczenia głośników w tym aucie był daleki od optymalnego. Głośniki pod siedzeniem, to niefortunny pomysł, który bardzo ogranicza pole możliwości rozwinięcia tego audio. B&W w g60, gra lepiej niż HK w g30. Wiem co pisze, bo mam obydwa auta. z czego samo rozmieszczenie głośników w g60 jest różne w zależności czy masz benzynę/diesla czy hybrydę/elektryka
  7. A6/A7 ma również swoje bolączki. Zapraszam na grupę poświęconą temu autu. Dowiesz się wtedy o trzeszczących podczas jazdy plastikach, szybko zużywających/wycierających fotelach, problemami z silniko-alternatorem, skrzynią s-tronic…
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.