Skocz do zawartości

Brak_nazwy

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Brak_nazwy

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. Ale przecież napisałem to samo. Tylko zobacz w jakich wzorach występują kute, a w jakich odlewane. W efekcie na koniec dnia wytrzymałość jest podobna i płacisz za wzór, który jest nieosiągalny w technologii odlewanej, bo by się pogięły pod własnym ciężarem.
  2. to może mieć znaczenie jak kupujesz inne rozmiary przód/tył (szerszy tył)
  3. A w jaki niby sposób gwiazdka chroni xdrive?
  4. Pytanie czy wymóg homologowanych opon jest explicite zapisany w warunkach gwarancji. BMW homologowało na przykład bio diesel HVO ostatnio, ale to nie oznacza, że jak będziesz jeździł na zwykłym ON B7, to Ci nie uznają gwarancji.
  5. Zwykle kute mają inne wzory (cieńsze szprychy) i w konsekwencji podobną wytrzymałość jak odlewane (piszę o dobrych producentach). W kutych płacisz nie za trwałość, tylko za inną estetykę, nieosiągalną dla technologii odlewania. Nikt nie robi kutych felg, które wyglądają jak odlewane, a takie byłyby niezniszczalne.
  6. Chodziło mi o hałas dochodzący z komory silnika, tj. klekot diesla przy przyspieszaniu. Ten sam silnik, w G61 miałem niemal wrażenie, że jadę elektrykiem, X6 wył.
  7. Cięcie kucy bierze się z obcięcia momentu między 4, a 4,5 tys. obrotów, porównaj przebieg momentu dla X5 30d i 40d. Jakby nie było tego cięcia, to jak uzasadnić 30 koła więcej za 40d? Szkoda, że do piątki nie trafiła ta wersja z 40d, ale z drugiej strony mniej wysilony silnik powinien być trwalszy. A jeszcze a propos X5/X6, jeździłem jednym po drugim, tj. G61 i X6 z tym samym dieslem i pierwsze co się rzuca w oczy, to jak duuużo lepiej jest wyciszony ten "tani" G61.
  8. A to nie jest kwestia regulacji emisji CO2 w UE? Myślę, że wiele osób by się decydowało na B58 w Europie.
  9. Dwie turbiny nie dają istotnie więcej mocy tylko szybsze "wstawanie", mała turbina ma mniejszą bezwładność, startuje pierwsza i turbolag jest krótszy. Moc zależy od momentu przy wyższych obrotach i tam już duża turbina rządzie. Inaczej jest w układach V, bo tam każdy dolot może mieć swoje uturbienie. Pogadaj z mechanikami, albo użytkownikami po kilku latach jakie fajne w utrzymaniu są te diesle na 4 turbinach.
  10. Dwie turbiny, dokładnie ten sam napęd co w X5/X6 30d
  11. Szerokości nie są takie same - ET 46 masz przy feldze 10 cali szerokiej (10Jx19), a 29 przy 8,5 cala (8,5Jx19)- pod szersze tylne opony. Jak chcesz jedną szerokość opon, to bierzesz 4 takie same.
  12. Tu nie chodzi o oszczędność, możesz mieć felgi wyższej jakości i niepowtarzalne w podobnej cenie
  13. Oni we wszystkich modelach dają pojedynczą szybę teraz i co ciekawe jest ciszej niż w klejonych kiedyś. Przejedź się nowym iX elektrycznym, nie masz klejonej szyby, drzwi bezramkowe, a znajdź mi cichszego suva. Te szyby nie są klejone, ale są grubsze niż kiedyś.
  14. Zamiast tanio można napisać bezpretensjonalnie i minimalistycznie, dlatego napisałem "tanio". Np. jakość sztucznej skóry jest zdecydowanie najlepsza w BMW, bardzo dużo R&D w to wkładają. Mi się wydaje, że Mercedes chce udawać, że jest Bentleyem i to dopiero wygląda żałośnie, ale to kwestia bardzo subiektywna.
  15. Kute są wycinane z takiego pełnego aluminiowego koła, które wcześniej jest na prasie ugniatane, jakoś wzmacniane, a takie klasyczne to odlewy, ten flow forming wytrzymałościowo się pasuje gdzieś pomiędzy. Tu masz produkcję kutych:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.