Skocz do zawartości

wiacekjacek

Zarejestrowani
  • Postów

    697
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E93 330i
  • Lokalizacja
    Hamburg

Osiągnięcia wiacekjacek

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. U mnie wszystkie są w tym samym kolorze
  2. Otwórz spowrotem dach , otwórz bagażnik i sprawdź czy klapa zabezpieczająca jest w odpowiedniej pozycji i czy dobrze dotyka czujników , poruszaj delikatnie na . Zamknij bagażnik i spróbuj zamknąć dach . Mogło się tez coś zaklinować i możesz mu ale delikatnie ręka pomoc , ale to w ostateczności
  3. Mi kiedyś brała olej w e60 520i jakieś 1 litr na 5000 km , przy 100tys przebiegu wymieniłem tzw odmę i po problemie
  4. Tak z ciekawości jak zregenerowały wtryski ? (Coperfield?) Ile przebiegu one maja ? Sory nie chce ci złe wróżyć ale i tak wylądujesz na nowych . Mimo to życzę ci powodzenia , zdaj relacje proszę dla potomnych co i jak
  5. A czy po wymianie akumulatora robiłeś adaptacje ? Jeżeli zmieniłeś baterie na baterie o innych wartościach to należy ja zakodować . Nie wykonanie tych opcji może powodować szybkie zużycie lub niedoładowanie akumulatora w aucie
  6. Nie dawno ( pare tygodni temu) zmieniłem u siebie komplet hamulców przód i tył na rgyginalne BMW Na nowych klockach był numer i logo BMW . W części kupuje najcześciej tutaj https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/ogindex/?series=e93&typ=wn71 Od tej pory zrobiłem długa trasę 1000 km i normalna jazda jak na codzień . Faktycznie nie pylą tak jak inne , chociaż wcześniejsze tez nie brudzily aż tak (tez oryginały) hamują dobrze . Z kasowaniem serwisu Hamulców tez nie było najmniejszego problemu. Czujniki były w komplecie
  7. Na szczęście sam takiego problemu nie mam , ale jeżeli uszczelki nie są pielęgnowane zużywają sie sie szybciej i tracą swoje właściwości . Może być ze gdzieś sie odksztalcila lub zawinęła . Musisz dokładnie je obejrzeć na wpół otwartym dachu , wówczas będziesz miał także możliwość je wyczyścić i namascic stosownym środkiem
  8. Tez miałem takie obawy . Cieszmy sie jazda :D
  9. Może takie info dla potomnych ile cię to kosztowało
  10. Przez dłuższy okres śledziłem polskie i niemieckie fora borykających się z problemami w silnikach N53 i powiem ci ze może 10% ludzi pisało ze po wymianie jednego czy dwóch wtrysków rozwiązała problem . Sam tez tak zrobiłem i radość była krótka . Sprawa nie jest tania tak ze rozważ swoją decyzje na spokojnie
  11. Fakt , auto doinwestowane trochę . Dziś woadly niwe hamulce oryginały + płyn hamulcowy . Jeszcze olej i filtry jak znajdę czas i jakiś czas mam nadzieje będę miał spokój
  12. Mnie ostatecznie kosztowało 1800€ w servisie BMW . Wcześniej wydałem jakieś 1000 warsztatach chcąc zaoszczędzić bez skutku
  13. Z kodowaniem tak jest , ze wartości podane przez ciebie potem przekształcane są przez sam komputer w aucie . Masz jakieś błędy ? . Może kodowanie pomogło , jeżeli nie ... To musisz odczekać aż pojawi sie błąd . U mnie to samo było i skończyło sie wymiana wszystkich wtrysków , nowym softem i nie zła sumka z portfela
  14. Dane z wtrysków odczytasz po zdemontowaniu czarnej osłony silnika . Latarka i w moim przypadku okulary ułatwiły mi sprawę . Natomiast czy idzie to zrobić inpa to nie wiem i tu niestety ci nie potrafię pomoc Kod wtrysków to same cyferki w dwóch poziomach 6 cyfr W lewej części wtrysku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.