Skocz do zawartości

Johny_666

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Johny_666

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G45 20 xDrive

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Johny_666

  1. @buster12haha, dzięki poczytałem ...nieźle... Jak to mówią normalne auta już były 😉 W wątku tym niektórzy przywoływali Skodę, Volkswagena jako przykłady dobrze działającego sterowania.. Jest w tym sporo racji. Nie wiem jak jest teraz w nowych Kodiaqach czy Tiguanach. W tych z lat 2015-2018 ogrzewanie działało mega prosto. Po prostu dawałeś na AUTO 19st i auto trzymało 19 st bez względu na to czy za oknem jest zima czy lato. Podobnie z grzeniem kierownicy i foteli - 3 stopniowe, niezależne ustawianie i po kłopocie (z kolei lusterka grzały wraz z tylnią szybą) Chyba teraz tablety nam narzucają tak skomplikowane sterowanie, o którym piszesz a tamtym wątku...
  2. Hej @buster12 mógłbyś podlinkować ten wątek ? Próbowałem tam poszukać ale nie znalazłem 😉
  3. Hej, jestem ciekaw czy braliście pod uwagę przy zakupie swojej G45 Mercedesa GLC, jak tak, to co Was przekonało aby wybrać BMW ? Mnie skrzynia/silnik, prowadzenie auta i dość duża przestrzeń dla kierowcy, możliwość wykupienia 5 letniej gwarancji też była istotna. Za Mercedesem przemawiał jego wygląd, lepsze materiały, jednak sama jazda testowa jakoś mnie rozczarowała, a co było dla Was ważne ? Acha moja konfiguracja z dobrym rabatem G45 kosztowała dokładnie tyle co dobrze wyposażony Mercedes GLC200 (300k), także cena nie była dla mnie rozstrzygająca
  4. dzięki
  5. @buster12 dzięki za szczegółową odpowiedź, to super, że można ustawić ten skrót 😉 co do ad.3 oczywiście kumam, że ten automatyczny obieg to działa na zasadzie jakiegoś czujnika + filtr (dawno temu miałem to samo w Mégane) i pewnie część zanieczyszczeń wyłapuje. Jestem ciekaw twoich obserwacji: czy jeżeli zobaczysz, że przed Tobą jakiś stary diesel redukuje bieg i puszcza z rury czarną chmurę to czy ten tryb auto Ci to odetnie od kabiny czy trzeba się jednak ratować pełnym zamknięciem obiegu ? Czyli podsumowują moje dopytanie do ad. 3 jak ten tryb "auto obiegu zamkniętego" jest skuteczny ? Z góry dzięki za odpowiedź 😉
  6. Na jeździe testowej nie zdążyłam tego sprawdzić ... a często tej opcji używam w autach, którymi jeżdżę. Chodzi o obieg zamknięty. Niestety BMW ukryło ten przycisk dość mocno, a powinien on być dostępny od ręki. Inni producenci albo zostawili fizyczny przycisk albo jest on na stałe dostępny na ekranie. W związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy w skrótach użytkownika (tych wysuwanych od góry ekranu, które samemu się edytuje) można ustawić skrót do szybkiego włączenia obiegu zamkniętego ? Pamiętam, że można włączyć obieg zamknięty ale trzeba przeklikać 3 razy menu, jednak w tym czasie to przed czym się chcesz uchronić jest już wewnątrz auta. Chodzi mi o to czy skrótem można ten obieg zamknąć szybciej 2. Czy można obieg zamknięty włączyć komendą głosową ? jeżeli tak, czy jest szybka reakcja na komendę ? np. szybsza niż przeklikanie się przez menu ? 3. Jest też opcja automatycznego obiegu zamkniętego. A może jeździcie na tym i to daje radę ?
  7. Też zauważyłem na jedzie testowej ten „problem” z narzucaniem temperatury, myślałem, że to można potem ustawić w profilu kierowcy…. co do wycieraczek zwalniających na postoju to miałem też to w Lagunie II w 2010 r 🙂
  8. Haha, w salonie to ja im tłumaczyłem, że piano black w drzwiach to jest tylko w M50.. klient jak się nakręci to wie więcej od sprzedawcy 😉 pzdr!
  9. dizel1982.. nie bierz tego do siebie personalnie ale takie jest moje zdanie po prostu... kiedyś też tak myślałem jak Ty 😉 Co to ma za znaczenie jeżeli auto pali 2-3 litry w lewo lub w prawo, jeżeli kosztuje 300 tys wzwyż... Jeżeli kupuję takie auto to po prostu wacha nie jest dla mnie finansową barierą. Albo Cię na takie auto stać albo nie 😉 Mam teraz auto, które pali w mieście 11l , przejechałem nim 150tys w 6 lat (czyli w sumie niewiele) i czy by paliło 8 czy 13l i tak bym je kupił bo je chciałem... jakbym chciał oszczędzać na paliwie to wziąłbym Clio. Podsumowując - jara Cię M50 - bierz!
  10. Przy konfigurowaniu jedno wyklucza drugie. Jeżeli weźmiesz zwykłą wersję + pakiet M to masz sztywne zawieszenie, jeżeli dodasz do tego "adaptacyjne" to masz ten komfort, o który Ci chodzi. I to Ci radzę.. (jechałem bez adaptacyjnego i jednak lipa na polskich drogach)
  11. może @Mattador ? 😉
  12. Już niektórzy z Was użytkują swoje auta, z kolei inni muszą czekać na swoje egzemplarze jeszcze kilka miesięcy (np. ja) Jetem ciekaw jakie są Wasze wrażenia i uwagi po jeździe dłuższej niż testowa u dealera. Np. ja jeździłem dieslem, który nie miał aktywnego tempomatu. Czy ktoś z Was już go przetestował ? A jak trzymanie pasa ruchu ? Wariuje od linii do linii czy trzyma się środka ? Dajcie proszę znać co Was denerwuje a co mile zaskoczyło. Z góry dzięki
  13. tu już raczej nie chodzi o to czy wyprodukowana w RPA czy USA ale z tego co piszecie powyżej, zamówiliście później niż ja a macie terminy kilka miesięcy wcześniejsze. Albo sprzedawca załatwił wam slota albo produkcja przyśpieszyła, dryndnę we wtorek do mojego sprzedawcy, podpytam i dam znać
  14. mi też się nie śpieszy ale marzec/kwiecień byłby w punkt 😉 dokładnie, zamówiłem podstawową benzynę, może dlatego ...
  15. O kurczę! co ja tu czytam 😉 ? Ja zamówiłem 20x we wrześniu z odbiorem na maj/czerwiec ... czyli czas oczekiwania 8 m-cy. Trochę pakietów dołożyłem ale żeby aż tak długo czekać w porównaniu do Waszych terminów ... ? Lakier mam normalny Dune Grey, czyli produkcja na bank RPA, może hak ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.