Moim zdaniem może to wynikać z faktu, że interwał przeglądów opiera się o dwa kryteria, przebieg oraz czas, tzn 30k lub 2 lata w zależności co nastąpi szybciej. Na podstawie powyższego, zakładam, że na start w menu widać przeglądy zaplanowane w oparciu o kryterium czasowe, czyli teoretycznie, przy 2-letnim interwale wychodzą 2 przeglądy w 5 lat na start. Natomiast będzie się to zmieniać indywidualnie wraz z przebiegiem, tzn jak ktoś będzie trzaskać po 20k rocznie, to potencjalnie liczba przeglądów wynikających z pakietu serwisowego, się zwiększy z czasem.
Dodatkowo powyższe uzasadniałoby różne wartości max przebiegu, dla którego obowiązuje pakiet. Więc jak ktoś jeździ mało np 10k rocznie to zakup pakietu na 80 lub 100k niekoniecznie będzie uzasadniony, ponieważ i tak kryterium 5 lat zostanie osiągnięte szybciej niż limit kilometrów. Analogicznie jak ktoś jeździ więcej np 20k+ rocznie, zakup droższego pakietu z większym limitem może mieć sens.
Powyższe to oczywiście moja interpretacja 🙂