Skocz do zawartości

lukash_

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 M340i 2021

Osiągnięcia lukash_

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Moim zdaniem może to wynikać z faktu, że interwał przeglądów opiera się o dwa kryteria, przebieg oraz czas, tzn 30k lub 2 lata w zależności co nastąpi szybciej. Na podstawie powyższego, zakładam, że na start w menu widać przeglądy zaplanowane w oparciu o kryterium czasowe, czyli teoretycznie, przy 2-letnim interwale wychodzą 2 przeglądy w 5 lat na start. Natomiast będzie się to zmieniać indywidualnie wraz z przebiegiem, tzn jak ktoś będzie trzaskać po 20k rocznie, to potencjalnie liczba przeglądów wynikających z pakietu serwisowego, się zwiększy z czasem. Dodatkowo powyższe uzasadniałoby różne wartości max przebiegu, dla którego obowiązuje pakiet. Więc jak ktoś jeździ mało np 10k rocznie to zakup pakietu na 80 lub 100k niekoniecznie będzie uzasadniony, ponieważ i tak kryterium 5 lat zostanie osiągnięte szybciej niż limit kilometrów. Analogicznie jak ktoś jeździ więcej np 20k+ rocznie, zakup droższego pakietu z większym limitem może mieć sens. Powyższe to oczywiście moja interpretacja 🙂
  2. Cześć, Przed liftem była dokładnie taka sama sytuacja, tzn oficjalnie BMW nie pozwalało na zakładanie 20 calowych felg (również oryginalnych), na G21. Gdzieś czytałem, że ma to związek z różnicą ładowności i dopuszczalnej masy oraz naciskiem na tylną oś, która jest większa w G21 w porównaniu do G20. Ale czy tak jest faktycznie to pewnie ktoś z BMW może potwierdzić. Natomiast to nie znaczy ze taka felga fizycznie nie wejdzie. Na FB jest kolega, który ma oryginalne 20 calowe felgi w poliftowym G21. https://www.facebook.com/groups/385881482686192/posts/1170384810902518/
  3. @RadekTHX pilot do bramy zintegrowany z lusterkiem, jest dostępny w ramach oryginalnych akcesoriów BMW https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/konfigurator-akcesoriow.lusterko-wewnętrzne-bmw-z-pilotem-do-bram-garażowych.html
  4. Z informacji, które można znaleźć na stronie/konfiguratorze BMW, oficjalne koła zimowe do G20/21 w rozmiarze 19 są tylko w wersji mieszanej.
  5. Brak rzepów w gumowym dywaniku po stronie pasażera to pewnie kolejne oszczędności. Przerabiałem temat na początku roku. W ASO sami byli zdziwieni, było podejrzenie wadliwej serii, jak się później okazało tak to teraz wygląda... Co ciekawe, są dwie wersje dywaników gumowych: uniwersalne (51472473238, 51472461168) Floor Liner (51472462750, 51472473240) W przypadku G21 wersja głębsza (Floor Liner) jest pozbawiona w/w problemu, tzn zarówno dywanik kierowcy jak i pasażera posiada rzepy mocujące.
  6. Cześć @rzaba, miałem podobną sytuację. Zakupiłem auto z historią serwisową w BMW, ale bez widocznych wpisów na poziome iDrive. Historia została bez problemu (za dramo) dodana podczas jednej z wizyt w ASO w ramach wymiany płynu hamulcowego z pakietu serwisowego. Dodam tylko, że poprzedni właściciel serwisował auto w innym ASO, w innym mieście. Uważam, że jeśli są wpisy w systemie BMW to ASO nie powinno mieć problemu z uzupełnieniem/dodaniem historii do auta (tak było w przypadku mojego samochodu). Sugeruję popytać w innych ASO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.