Skocz do zawartości

rzaba

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 318i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rzaba

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Moje auto skończyło 3 lata i niestety wygasła subskrypcja connected professional. Trzy najbardziej brakujące rzeczy to: natywne spotify, rtti w mapach i aktualizacje map. W connected drive store można kupić oddzielnie pakiety: * connected booster 400 pln/rok (wrócą apki, które korzystają z netu, w tym spotify) * aktualizacje map 415 pln/rok (cała Europa) * RTTI 300 pln/rok Razem 1115 rocznie.... sporo i raczej skłaniam się do całkowitego przerzucenia na android auto (gmaps/yanosik/spotify/tunein), ale w opisie connected booster jest coś co wygląda jak RTTI. Czy ktoś z was wie, czy connected booster zawiera pełny RTTI (kolorowanie mapy wg zagęszczenia ruchu, wyznaczanie najszybszych na daną chwilę tras, itd.)?
  2. Sytuacja jest chyba jeszcze bardziej skomplikowana... Bo źle odczytywałem ten wydruk historii. To co widzę to są odczyty kluczyka i przejścia z koloru żółtego/czerwonego na zielone dla oleju, filtrów, klocków, itd (tak jak na przykładowym załączonym obrazku). To nie są przeglądy, bo te są opisane w tych raportach jako "przegląd" i są widoczne w historii w iDrive. Wszystkie odczyty z kluczyka w raporcie z allegro są z Inchcape, ale doradca z Inchcape powiedział, że on widzi tylko pierwsze dwa, a raporcie z allegro było ich z 5-6 :). Kompletnie nie mam pojęcia jak to możliwe, bo ktoś kto robi te raporty ma dostęp do tej samej, jedynej bazy BMW. Przegląd który dzisiaj robiłem w Inchcape pojawił się w historii w iDrive. Doradca mówi, że nie wie jak do tego mogło dojść i też był zaskoczony, że ktoś kupił service inclusive i są tylko te odczyty kluczyków a brak przeglądów. Po co ktoś miałby robić wałki i tylko kasować serwisy, jak pełną usługę wraz materiałami miał za darmo w ASO w swoim mieście? Dodatkowo po zakupie sam wymieniałem filtr kabinowy i powietrza i oba były tylko lekko zabrudzone (na oko rok/10k km, co pokrywa się z odczytami z kluczyka) i oba oryginalne BMW. Jestem na 99% pewien, że te serwisy były robione. Jedyne co mi polecił doradca, to żeby gadać z poprzednim właścicielem i pytać się jak/gdzie serwisował... ale ja nie miałem z nim nigdy kontaktu, bo auto było wzięte od pośrednika.
  3. Cześć, forum przeglądam od kilku miesięcy, ale dzisiaj pierwszy post! Jakiś czas temu kupiłem G20 318i, rocznik 2021. Przed zakupem korzystałem z usług "historia serwisowa po VIN" na allegro. Było widać, że auto przechodziło mniej więcej regularne serwisy, filtry, oleje, klocki, itd. Jednak z jakiegoś powodu w iDrive historia serwisowa jest pusta. Gdzieś czytałem, że czasami tak się dzieje, jak nie są zaznaczone odpowiednie zgody, ale... Z racji tego, że wyskoczyła mi wymiana płynu hamulcowego, umówiłem wizytę w Inchcape, zadzwoniłem i spytałem czy przy okazji nie wgrali by mi całej dostępnej historii do iDrive. Niestety konsultant powiedział mi, że auto nie było serwisowane w Inchcape i oni nie są w stanie mi pomóc. I że jeżeli auto miało serwisy w ASO, to historia powinna być. Jak to działa w takim? Skoro "historia po vin" była dostępna, to czemu Inchcape jej nie widzi i nie może wgrać? Z ciekawostek dodam, że auto ma ciągle działający service inclusive na 5 lat/100kkm, więc nie wydaje mi się, żeby ktoś nie robił serwisów skoro zapłacił za nie z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.