Skocz do zawartości

Dave---1

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW G20 320D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dave---1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Oryginalny BMW, cena podobna do liqui moly
  2. Wiecej tu nie zamieszcze swojego rozwiazania, jak na akceptacje posta trzeba czekac 24h
  3. Cześć, nie, chiptuning nie był robiony, mi wystarczy te 190, ani za słabe, ani za mocne, ale jeśli chodzi o ten problem z przegrzewaniem niekiedy, to wczoraj udało mi się do tego dojść, gruszka przy pompie ktora steruje tym zaworkiem co zamyka obieg płynu, na zimnym działa idealnie, ale jak się zagrzała po trasie, to niekiedy się przycinała w pozycji obiegu zamkniętego. Jeżdżę na razie na odpiętym podciśnieniu z tej gruszki, wtedy obieg jest ciągle otwarty.
  4. Cześć, czy komuś udało sobie z tym poradzić? U mnie zaczął pojawiać się ten sam problem, więc nie jest to jednostkowy problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.