Dzięki, jeżeli chodzi o opony to jeszcze się namyślam, głównie jak zwykle chodzi o koszta. Za dużo tego naraz. 🙂
Jeżeli zaś chodzi o BRI - to @pulower dokładnie jak piszesz - z reguły się pewnie nie przydaje ale tu właśnie jak podałeś przykład - problemem jest, to że naprawy są drogie. Więc kwota 2 lat dodatkowej ochrony przy aucie za ponad 300k jest znikoma, generalnie pewnie bym się nie zastanawiał tylko po prostu najzwyczajniej kasowo boli akurat teraz. Ale to jest 5 lat użytkowania auta i na pewno 4 pojeżdżę nim - a jestem mega zadowolony, tym bardziej myślę, że komfort będzie mieć święty spokój. A z drugiej strony sam na własnej skórze doświadczyłem po kasacji poprzedniego auto jak ważne jest mieć wszelkie te dodatkowe rzeczy i porządne ubezpieczenia.
Dzięki bardzo Panowie bo właśnie o konkrety mi chodziło, przykłady właśnie kwotowe, ile co później kosztuje w stosunku do kwoty BRI, tak samo do opon itp. żeby nie oszczędzać na takich rzeczach. A tu jednak są głosy, że owszem auto jest super, premium ale lubi się coś podziać w tym 3-4 roku użytkowania.
p.s
btw jestem mega zadowolony z 30i - i wbrew opiniom, że nie ciągnie z dołu, że słabo jeździ - jacyś dziennikarze dziwni i jakieś takie testowe jazdy, oczywiście każdy ma własne zdanie - szanuje - ale wg mnie jest tak że jak nauczysz auto jeżdzić tak jeździ... ja go pięknie szanowałem przez piewsze 2 5000 km, delikatnie, mam zmieniony olej po 1300 kmi Teraz Auto na comforcie chodzi jak burza piękne ze mną współgra i rozumie moją nogę. Na sport plus wogóle wyp.... więc ja nie wiem, jestem mega happy i dzwięk ma piękny i wogóle w m pakiecie full czarna wygląda petarda - no i niemiecka myśl inżynieryjna jednak daje poczucie zabawy, elegancji i dynamiki 😄wiadomo, że pewnie m 40i to kozak(nie było dostępnej a kupowałem od ręki co jest) , ale jeżdzę z rodziną, a samemu po mieści i poza nim wystarcza mi ta moc. i tak z taką mocą nie ma żartów 😉