Skocz do zawartości

mpiech88

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21

Osiągnięcia mpiech88

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ja słyszałem dla odmiany, ze ma być taniej😋 akurat wóz potaniał.
  2. Dobrze, że potwierdzone info. Choć producent na swojej stronie pokazuje chyba dalej z logo, ale np. na Allegro są bez. Mi zależy na macie do G21, cena apetyczna vs oryginalna BMW.
  3. Ona jest z przetłoczeniem auta na tej macie, jako dodatkowy atut wg producenta ?
  4. Jasna sprawa - może się zepsuć wszystko, to już kwestia pecha. Tylko w odniesieniu do zawieszenia napisane jest z takim wydźwiękiem, jakoby się to psuło nagminnie 🙂 Rozumiem, że jak się nie jeździ jak tarpanem po dziurach, off-road, to jednak amory nie powinny klęknąć szybko i ten przebieg powinien być solidny (więcej niż 150k km). W innym aucie do 190k przebiegu nic nie robiłem z zawieszeniem. Jechałem z zawieszeniem M i było przyjemnie.
  5. Czy ten adaptycyjny zawias jest aż tak awaryjny, że pojawia się temat kosztów wymiany?
  6. Czy ktoś może napisać jakie są koszty wymiany klocków hamulcowych/tarcz hamulcowych w ASO i/lub na własnym materiale? a) zwykłych hamulcach; b) sportowy układ hamulcowy M (czerwony zacisk) - z pakietu: Pakiet sportowy M Pro; Który zestaw wystarcza na dłużej? Średni interwał przebiegu? Pod kątem skuteczności rozumiem, że opcja b) wygrywa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.