Skocz do zawartości

SieKieR

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G60 520i

Osiągnięcia SieKieR

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, Mam 14Pro, nie zawuważyłem problemów. Może jest ktoś kto używa 16?
  2. Również nie dołożyłem nawet plus z powodu aktywnego tempomatu którego nie lubię używać. Byłem pozytywnie zaskoczony że nie dopłacając nic, mogę wrócić do zwykłego tempomatu. Jeśli miałbym zdecydować się na dodatkowe opcje to ze względu na asystenta jazdy w korku który pewnie byłby przydatny bardzo na mieście ale trzeba dobrać Profesional... Konfiguracja w pakietach jest dobrze przemyślana... dobrze dla producenta, nie dla nas.
  3. Potwierdzam, do Digital key nie trzeba mieć pakietu komfort tylko pakiet travel. Telefon w kieszeni, samochód otwiera i zamyka się sam na 2 metry od samochodu. Bardzo dobra dodatkowa opcja. Rozleniwia trochę. Zdażyło mi się pojechać do aso na wymianę oleju między przeglądami bez kluczyka, musialem oddać mechanikom telefon.
  4. Nie wiem jak sprawuje się nagłośnienie B&W ale ja jestem zawiedziony HK w moim G60. Fakt dopłata do HK nie była duża ale dla mnie po prostu gra to kiepsko. O ile jeśli słucham cicho jest przyzwoicie to jeśli ktoś lubi mocno to przesterowany dźwięk jest już obecny od 75%-80% skali głośności. Słabo, bardzo słabo. Jeżdżę też służbowo Skodą Octavią i nagłośnienie standardowe za które się nie dopłaca i nie ma żadnej marki gra mocniej bez przesterów. To problem głośników czy słabego wzmacniacza HK?
  5. Taką informację przekazała mi obsługa serwisu, być może błędną. Być może też problem jest poważniejszy i dotyczy nie tylko software. Poniżej ciekawy link do filmu, jeśli nie widzieliście:
  6. Akcja jest związana z wymianą oprogramowania sterownika hamulców, a aktualizacja już odbyła się online. Przywołanie jest aktywne ponieważ powinieneś podpisać dokument że zapoznałeś się ze zmianami. Tak mi zakomunikował serwis kiedy zadzwoniłem zapytać o szczegóły.
  7. Ciekawe, Wszucisz zdjęcia z obu stron? Kiedy odbierany samochód? U mnie jest tak jak u luk_byd
  8. SieKieR

    520i vs 530e

    Co do kluczyka w telefonie i połączenia z systemem multimedialnym. Nie mam żadnych problemów na jabłku (14pro) Otwiera się z każdej strony, połączenie z samochodem stabilne.
  9. SieKieR

    520i vs 530e

    Mogę podzielić się obserwacją spalania 520i po przejechaniu 7 tyś km. Średnie od nowości 6l/100 - trasa/miasto. Jeździ się spokojnie, głównym kierowcą jest żona ja od czasu do czasu. Wyjazd do Chorwacji, bardzo spokojna jazda 120 - 130 km/h - średnia z 1350 km - 5,5l/100. Duża zaleta, pojemny bak. Po zatankowaniu zasięg powyżej 1000 km spokojnej jazdy. Tankujesz w Warszawie, następnie w Słowenii. Całkiem fajna sprawa jak na benzyniaka. Spalanie przy 150 km/h 7 -7,5/100 Aplikacja pokazuje średnią społeczności - 7,4 l/100 Plugin prawdopodobnie jest super do jazdy po mieście i okolicach. Pasowałby nam ale wybór 520i zapadł głównie ze względu na niższą cenę zakupu. Dodatkowo niskie spalanie w tym przypadku to miła niespodzianka.
  10. Cześć wszystkim. Pierwszy post na forum 🙂 Wtemacie akcji przywoławczej. Odbierałem swój egzemplarz 520i w połowie czerwca i jest on objęty akcją serwisową. Z informacji jakie otrzymałem telefonicznie, akcja aktualizacji oprogramowania związanego ze sterownikiem układu hamulcowego odbyła sie online, ale wezwanie jest aktywne ponieważ użytkownik musi podpisać dokument potwierdzający ze zapoznał się ze zmianami w oprogramowaniu. Zmiana dotyczy nie tyle pracy układu hamulcowego co sygnalizowania awarii w układzie. Tak mi to przekazano. Dokument można podpisać przy okazji np przeglądu w ASO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.