Witam posiadam bmw e90 n43 143km, chciałbym się podzielić przeżyciami z silniczkiem jak ktoś będzie miał podobny problem to może znajdzie rozwiązanie, od początku posiadania auto telepało na ciepłym, wymieniłem czujniki położenia wałków rozrządów, komplet świec, kupiłem aplikacje na telefon do wstępnej diagnostyki, błędy padniętego noxa, oraz wyrównania pracy cylindra numer 3, oraz błąd vanosu, vanos wyczyściłem bo przebieg około 120tyś to z tego co wyczytałem to mniej więcej co tyle kilometrów trzeba czyścić, wymieniłem na nowego noxa, bledy nie wróciły od vanosow i noxa jedynie sporadycznie błąd 30ea zasiarczenie, monitorowałem korekty wtryskiwaczy w aplikacji 3 wtrysk korekta +0.60, było czuć benzynę w olej, czarny wydech, raz na jakiś czas długo kręcił silnik zanim odpalił, wtryski wymienione komplet na nowe z indexem 11, wymiana banalna, wtryski dosyć lekko wyszły, można pomóc sobie drutem z wyciągnięciem, przewody paliwowe przedmuchane, złożone, kabel kdcan ista zainstalowana, wtryski zakodowane adaptacje zrobione, przy kodowaniu numery które się wpisało różnią się od tych co komputer zapisze, ale to chyba standard, ładnie odpaliło podczas jazdy próbnej cewka poszła, chodził na 3 cylindry, cewka wymieniona, auto dobrze chodzi, korekty cały czas około 0 żadnego telepania, teraz pojeździłem parę dni i wyskoczył błąd 30ea zasiarczony katalizator, poziom zasiarczenia aplikacja pokazuje 600mg, czy to możliwe że przy takim małym zasiarczeniu, żeby już pokazywało że zasiarczony, ale przy nowym noxie zaczęło od nowa liczyć nawet po adaptacji, od 2msc auto jazda miejska przeważnie, czy wystarczy tylko pojechać na autostradę wypalić?