Skocz do zawartości

Marek123

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 318i e90 n43

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marek123

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, ten drugi błąd jest od czujnika ciśnienia paliwa, może dlatego chodzi dziwnie silnik
  2. Witam ja to bym zaczął od wyeliminowania błędu od ciśnienia oleju, a później obserwowania jakie jest ciśnienie paliwa przed odpaleniem i po odpaleniu, może już pompa niedomaga czy coś albo czujnik walnięty
  3. No niestety, ale chyba dla większości silników nie dobre są krótkie trasy, ale może za bardzo przesadziłem z tym że autko jeździ tylko 3km, do pracy mam po prostu 3km ale jeżdżę więcej po mieście i z raz w tygodniu trasa ze 100km w dwie strony. Pozdrawiam
  4. No to czuć jest może przez 10s na zimnym potem to już nic, a co do wydechu to sporo trzeba przejechać żeby ten nalot delikatny był, jazda typowo miejska trasy po 3km, jeszcze teraz okazało się że usuwałem adaptacje nie tak jak się powinno, więc zrobiłem od nowa i autko już śmiga elegancko, dziurkuje za odpowiedź teraz uspokoiłem się z tym wydechem i zapachem benzyny😅
  5. A śmierdzi benzyną przy cold starcie? Bo u mnie to mega czuć rano, no i wydech okopcony, a wtryski nowe index 11
  6. Białystok
  7. Udało się rozwiązać problem? U mnie ciśnienie oleju na wolnych 2.6 bara, ale też od czasu do czasu potrafią obroty spaść do 400-500
  8. Witam, ciągle walczę z bmw n43, wymienione wtryski, świece cewki, nadal na zimnym falowanie, zapach benzyny, adaptacje 3 razy robione zgodnie z instrukcja, korekty offset sie nie robią, lewe powietrze też raczej odpada bo sprawdzane było, może ktoś miał podobny problem, bo n43 nadal nie daje za wygraną😅
  9. Będę obserwował, dziś na przykład nie usłyszałem nic niepokojącego przy odpalaniu, może poprostu już przewrażliwiony po tych perypetiach, póki co żadnych błędów, teraz jeszcze wybiorę się w trasę wypalić siarkę, wydech trochę okopcony, liczę że jak przegoni się autko to nalotu nie będzie
  10. No niestety, ale dopiero zaznajamiam się z tym silnikiem i próbuje doprowadzić go do ładu, te czujniki położenia wałków nie potrzebnie zmieniałem, nox zamiast noxem no i miałem dylemat z tymi wtryskiwaczami, jedni piszą że zmieniać komplet drudzy że nie ma przeciwwskazań do wymiany jednego, ale wolałem komplet 11 wstawić, a jak ma się sprawa rozrządu w tym silniku? Około 40-50k kilometrów temu był zmieniany, a słyszę od czasu do czasu przez ułamek sekundy po odpaleniu grzechot przypuszczam że rozrządu
  11. kupię jak zwykły nox padnie chociaż przypuszczam że lejące wtryskiwacze mają wpływ na żywotność to może ten pochodzi chwilę zanim kupię noxem
  12. Witam posiadam bmw e90 n43 143km, chciałbym się podzielić przeżyciami z silniczkiem jak ktoś będzie miał podobny problem to może znajdzie rozwiązanie, od początku posiadania auto telepało na ciepłym, wymieniłem czujniki położenia wałków rozrządów, komplet świec, kupiłem aplikacje na telefon do wstępnej diagnostyki, błędy padniętego noxa, oraz wyrównania pracy cylindra numer 3, oraz błąd vanosu, vanos wyczyściłem bo przebieg około 120tyś to z tego co wyczytałem to mniej więcej co tyle kilometrów trzeba czyścić, wymieniłem na nowego noxa, bledy nie wróciły od vanosow i noxa jedynie sporadycznie błąd 30ea zasiarczenie, monitorowałem korekty wtryskiwaczy w aplikacji 3 wtrysk korekta +0.60, było czuć benzynę w olej, czarny wydech, raz na jakiś czas długo kręcił silnik zanim odpalił, wtryski wymienione komplet na nowe z indexem 11, wymiana banalna, wtryski dosyć lekko wyszły, można pomóc sobie drutem z wyciągnięciem, przewody paliwowe przedmuchane, złożone, kabel kdcan ista zainstalowana, wtryski zakodowane adaptacje zrobione, przy kodowaniu numery które się wpisało różnią się od tych co komputer zapisze, ale to chyba standard, ładnie odpaliło podczas jazdy próbnej cewka poszła, chodził na 3 cylindry, cewka wymieniona, auto dobrze chodzi, korekty cały czas około 0 żadnego telepania, teraz pojeździłem parę dni i wyskoczył błąd 30ea zasiarczony katalizator, poziom zasiarczenia aplikacja pokazuje 600mg, czy to możliwe że przy takim małym zasiarczeniu, żeby już pokazywało że zasiarczony, ale przy nowym noxie zaczęło od nowa liczyć nawet po adaptacji, od 2msc auto jazda miejska przeważnie, czy wystarczy tylko pojechać na autostradę wypalić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.