Skocz do zawartości

dddd1234

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 g20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dddd1234

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Miesiąc na forum
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Mówisz o PLN czy Euro? Ja mówię o Euro i tam ruchy są znane jak w USA. Euro nadal będzie obniżało stopy bo takie goposodarki jaki Niemcy czy Francja są w dużym kryzysie a poza tky stopy w USA tez maja plan spadkowy zgodnie z strategia FEDU a unia akurat w tej kwestii nasladuje ruchy najczesciej. Ja już 0.5% spadku mam, do końca 2025 będziemy mieli jeszcze 0.5-1% spadków na stopach Euro. Stopy to nie tylko inflacja 😉 Polskie akurat mnie tu nie interesują ale w 2025 spodziewam się spadków. Wzrostów nie zobaczymy, jedynie przedłużenie utrzymania aktualnego poziomu. A dlaczego? A dlatego że Polska musi pozostać atrakcyjna dla inwestorów i do inwestycji na tle Europy, jak Europa obniża to i Polska bedzie mimo braku celu inflacyjnego powoli obniżac.
  2. Jeszcze auta nie odebrałem a już mi spadło o 0.5% oprocentowanie 😄 leasing na 3 lata więc tylko w dół, przy przestoju gospodarczym obniża się stopy właśnie po to żeby rozchulac konsumpcję i inwestycje i tym samym gospodarke.
  3. I oczywiście zmienna stopa czy to pln czy euro aktualnie.
  4. Ogólnie to się bierze leasing euro tylko tam gdzie rozliczają po średnim NBP a nie stosują swoje przeliczniki 😉
  5. Akurat vampir nie jest dobrym produktem do bieżącej pielęgnacji ponieważ powoduje korozje. Deironizera używa się raz na jakiś czas a nie do każdego mycia. Po drugie deironizera używa się na felge czysta z luźnego brudu po to aby właśnie usuwał metaliczne zabrudzenia a nie piach i inny syf który usunie każdy szampon czy produkt do felg. Polecam looknac na firmę Cleantle bo oni stawiają na bezpieczeństwo chemii mocno i pod kątem użytkownika i czyszczonej powierzchni. Np tire and wheel cleaner jest super do bieżącego mycia felg. Co do szczotek raczej polecam mikrofibrowe niż z te z włosiem syntetycznym bo to włosie rysuje powierzchnie.
  6. Ja mam tam gdzie leasing, fakturowy brutto 3 lata, wyszło poniżej 2% wartości auta netto.
  7. Gapa i tak biorę, cenowo jednym z tańszych. Ubezpieczenie mogę własne bez żadnych dodatkowych opłat. Prowizja zjadła jakiś 1% rabatu wiec ogólnie w salonie żadnym takiej opcji bym nie dostał 🙂
  8. Są brokerzy i brokerzy. Ja dostałem max rabat i bdb leasing. Mogłem zrobić tańszy leasing przy innych parametrach ale przy 10% wpłacie i wykupie 50% na 3 lata w euro mam 115% (lipiec wiec zaraz przed obnizka euribor, tym samym teraz jest juz taniej) Sprawdzałem zewnętrzne leasingi i to samo wychodziło na tych parametrach. Auto mam do odbioru w lutym, mogę jeszcze parametry zmienić.
  9. Ja mam mozliwosc mycia u siebie. Przepisy mojej gminy pozwalają na mycie na posesji podwarunkiem że używam biodegradowalnej chemii a to co splukuje leci nie w glebę a kanalizacji która mam też na podjeździe i w garazu. Jeśli nie masz takiej opcji to najlepiej oddać do mycia do jakiegoś ogarniętego detailingu. Na pewno warto zabezpieczyć takie felgi powłoka ceramiczna i chociaż raz na miesiąc je porządnie umyć (mycie wstępne, mycie właściwe szczotka z mikrofibry lub rękawica/gabka, umyć tez w srodku) usunąć smole/asfalt i nalot z klockow i wytrzeć do sucha. Ważne tylko żeby nie sięgać bo jakieś hardocorowe produkty.
  10. Ja tam mam u brokera na 23% i leasing z santandera też na bdb warunkach.
  11. Nie, one matowieją od agresywnej chemii 😉 pozniej nawet po myciu ręcznych felga bedzie zmatowiala.auta na bezdotyku ogólnie nie umyjesz, możesz co najwyżej spłukać z wierzchniego brudu. Po prostu na srebrnych nie widać tak diametralnej różnicy jak na czarnych kiedy myjemy chamska chemia. Gabka przy użyciu nieodpowiednich środków osiągniesz ten sam efekt zmatowienia.
  12. O czarne felgi trudniej się dba, myte na bezdotykach czy agresywna chemia po prostu matowieją. Na srebrnych tego tak nie widać jak na czarnych. Wiem bo w g21 miałem czarne o które nie miałem możliwości super dbać (i czasu). Teraz też wzialem czarne 22 ale tym razem będę im poswiecial więcej uwagi 🙂
  13. Rozumiem bo też słyszałem o różnych serwisach, które tak działają, jednak ja bym po prosił o wskazanie zapisu w warunkach gwarancji na ten temat lub po prostu napisał pismo przez kancelarie z prośbą o wyjaśnienie. Sam zamówiłem x5 na 22 i nie jestem fanem posiadania dwóch kompletów kół dlatego wrzucę na niego na zimę 22 opony bez homologacji.
  14. A jaki problem jest w tym że nałożyli w aso 22 calowe zimówki? Ta homologacja bmw na oponach to pic na wodę, nie musisz mieć opon z homologacja bmw aby gwarancję zachować. Miałem g21 w xdrive i jeździłem na Conti bez homologacji, żadnych problemów z gwarancją nie było mimo że przy napędzie jakiś czujnik się zepsuł. Już temat był sto razy poruszany że nie ma zapisu w gwarancji o wymogu użytkowania opon z homologacja bmw.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.