Skocz do zawartości

Ali6

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ali6

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Zgodzę się z Tobą w 100 %
  2. Niedawno sam stałem przed wyborem w konfiguracji czy brać pakiet m pro czy jednak z niego zrezygnować. Doszedłem do wniosku, że jest to rzecz mocno indywidualna. Osobiście zależało mi aby całe auto było w dechromingu, końcówki rur srebrne oraz klosze - przeszkadzały mi mocno. Doszedłem do wniosku, że jak odbiorę auto to sam wymienię końcówki rur na czarne, grill , a z kloszami srebrnymi będę musiał się pogodzić. Później zastanowiłem się czy jest sens odbierać nowe auto i zamiast cieszyć się nim to już z tyłu głowy mieć w jaki sposób to wymienić i gdzie.. Dodatkowym argumentem były hamulce. Zasięgnąłem języka odnośnie standardowych hamulcy u użytkowników i jednak każdy polecił by dobrać hamulce akcesoryjne większe. Kosztują one 3200 zł (niebieskie) więc sumując wszystkie koszty wymian i dobrania hamulcy wyszłaby podobna cena a będę miał już wszystko „gotowe” i dodatkowo większe hamulce (czerwone są największe) - warto tu nadmienić jakie auto - ja 330i ale w 40i niebieskie są w podstawie to już inna kwestia. Reasumujac - bez pakietu m pro da się jak najbardziej żyć, bo są to tylko wizualne „bajery”(nie licząc hamulcu np w 30i) , ale pytanie czy chcesz je mieć czy nie? Jeśli nie to nie ma problemu.. grill dealar wymieni za 1200 zł (od razu odbierzesz autko z czarnym grillem) lotkę możesz zrobić w jakimś studio z robocizną około 600 zł bo się orientowałem, hamulce możesz dobrać niebieskie 3200 zł i wychodzi 5 k, końcówki rur zrobisz do 1000 zł. I masz 6 k , 1700 zł w kieszeni, ale godzisz się że masz pasy bez przeszyć M i reflektory z elementami srebrnego, ale osobiście wybrałem ten pakiet ale była to decyzja najmniej priorytetowa. Jeśli chłodzi o przyciemnione szyby - na początku dogadałem się że zrobią to oni w salonie folia za 1200 zł (zdejmują całe szyby więc fajnie), ale musisz sobie odpowiedzieć na pytanie na ile chcesz mieć auto? Folia rysuje się, jest mniej odporna na uszkodzenia mechaniczne. Szyby dymione za 2300 zł są dużo bardziej odporne na to (niestety nie mają aż takiego przyciemnienia jak folia), ale ogromnym plusem piecowych szyb jest to, że w nocy widzisz dużo więcej patrząc przez nie od środka - folia czarna jest czarna z zewnątrz i wewnątrz, piecowe szyby tylko z zewnątrz - a to ogromny plus np. Podczas cofania jeśli patrzysz w lusterko tylnie lub się obracasz 🙂 pakiet comfort? Najbardziej z tego podoba mi się bagażnik elektryczny ale to też pytanie, czy w sedanie jest aż tak potrzebny? Touring to inna kwestia. Ładowarka indukcyjna - totalne dno. Komfortowy dostęp fajna rzecz, ale mówią że łatwiej ukraść auto. Pakiet ambitne fajna rzecz, ale czy aż tak potrzebna ? Kwestia mocno indywidualna. Na pewno pakiet repair bym dorzucił na 3/4 lata!!!!! Adaptacyjne ledy - must have i fajnie jakby jakiś kolor wleciał z palety - ale kwestia gustu. Pozdrawiam
  3. Witam, Panie i Panowie, możecie wypowiedzieć się na temat systemów asystujących kierowcy ? Cena w konfiguratorze to 4100 zł i zastanawiam się nad nim. Ogólnie nie jestem „elektroniczny” i nie potrzebuje takich „bajerow” ale jeżeli faktycznie są przydatne podczas jazdy i mogą niejednokrotnie uratować zdrowie to wtedy je wezmę. Jeśli nie - to wolałbym jednak zaoszczędzić te pieniążki na co innego. Możecie się wypowiedzieć ?
  4. Ali6

    G20 LCI2 2025

    Dziękuję bardzo za tak liczne odpowiedzi 🙂 Ostatniego fragmentu nie rozumiem, ponieważ nie wybrałem żadnych hamulcu zostawiłem standardowe, jak wciskam pakiet m pro to w cenie tych 7700 zł mam dodatkowo właśnie reflektory przyciemnione, końcówki rur czarne (tu od razu pytanie, muszą oni coś wycinać ? Czy jakieś nakładki stosują ? Nie dyskwalifikuje to gwarancji auta?) przeszycia pasów, lotkę, grill oraz właśnie hamulce 4- tłoczkowe w kolorze czerwonym - to jest w cenie całego pakietu za 7700 zł. Nie muszę dodatkowo dopłacać 3000 tysięcy za hamulce. Czyli odpuścilibyście ten pakiet :)? I zostawić hamulce standardowe a resztę we własnym zakresie ? Prócz releflektorow i pasów :)? Oczywiście i tak zamierzam z dokładkami się bawić, ale to z czasem.
  5. Ali6

    G20 LCI2 2025

    Witam Panowie, stoję przed zamówieniem już finalnie 330i xDrvie, zastanawiam się jedynie nad pakietem m pro, Waszym zdaniem warto? Cena to 7700 zł i w skład tego wchodzi: przyciemnione reflektory przednie, czarny grill, masy z przeszyciem m pro, lotka tylna, czarne końcówki rur oraz większe czerwone hamulce. Czy lepiej nie dopłacać i samemu wymienić później grill oraz lotkę, zostawić standardowe hamulce i no pogodzić się z reflektorami, srebrnymi końcówkami rur ? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam
  6. Witam, Pomogliście mi tu dużo już odnośnie konfiguracji, przychodzę z ostatnią prośbą , czy doradzicie mi odnośnie hamulców - wiem, że to nie jest tematyka tego posta, ale tu najchętniej wszyscy się wypowiadają a zależy mi na rzetelnej opinii użytkowników. Autko to 330i xDrive i zastanawiam się czy zostawić hamulce standardowe, czy dorzucić 3200 zł i mieć większe hamulce 4-tloczkowe. Warto ? Czy standardowe dadzą radę ? Obawiam się jedynie o koszta eksploatacji, ale z tego co się dowiedziałem to koszt to tylko tarcze 50/70% drożej. Styl jazdy dynamiczny, ale bez przesady. z góry dziękuję jak zawsze za Wasze opinie 🙂
  7. Warto wgl brać większe hamulce do 330i :)? 🙂
  8. Witam Panowie, Dzięki Wam udało się wybrać i zdecydowałem się na silnik 330i - dziękuję bardzo za pomoc. Zastanawiam się jeszcze nad pakietem M pro - tak naprawdę wchodzi w niego: przyciemnione reflektory przednie, czarne końcówki rur, grill czarny, przeszycia pasów w środku, lotka na bagażnik oraz większe czerwone hamulce. Koszt tego to 8300 zł - owszem wygląda super, ale czy warto ? Czy lepiej dokupić oddzielnie powiększone hamulce niebieskie (koszt 3500 zł), kupić czarny grill i lotkę z tyłu i zaoszczędzić, a rury zostawić srebrne ? I czy ogólnie jest sens do 245 koni kupować większe hamulce ? Czy lepiej zostawić te standardowe - mniejsze ? .. z góry dziękuję za Wasze odpowiedzi 🙂
  9. I jeszcze chciałem zapytać o zawieszenie, czytałem wątki ale w sposób jednoznaczny ciężko z nich coś wydedukować .. zostawić zawieszenie M-pakiet czy brać adaptacyjne ? One wpływa tylko na komfort ? Czy przy sportowej jeździe staje się także bardziej sportowe niż zwykłe sportowe zawieszenie ? Nie będę także dokładać żadnych głośników z zewnątrz itp. W konfiguracji mam zaznaczone głośniki HiCi , warto jest dopłacić dodatkowe 2.700 zł do HK? Za HiFI już dopłaca się 2 tysiące.. pytam, ponieważ chcę jak najbardziej przycinać koszty aby móc pozwolić sobie na 30i, ale czy warto na takich rzeczach rezygnować ?
  10. Dziękuję Wam bardzo za podzielenie się waszym zdaniem - w kazdym jest cecha która rzuca nowe światło na 30i 🙂 20i jedynie to ze RWD mniej awaryjny niby, ale chyba nie ma sensu bać się xDrive - oczywiście będę dbać. Tak jak kolega powiedział szukam między 20i RWD a 30i Xdrive - 40i , G80 itp. Niestety nie dla mnie z różnych względów dlatego prosiłem o porównanie tych silników i dziękuję za to. Może komuś coś jeszcze przyjdzie na myśl , więc czekam z niecierpliwością na kolejne odpowiedzi. Jeszcze raz dziękuję 🙂
  11. Witam, Ostatnio wstawiałem tu post i niestety z przyczyn prywatnych do wyboru został mi silnik 30i xDrive lub 20i RWD. Różnica po odliczeniu rabatów , kosztów leasingu itp. To około 35 tysięcy, czyli rok spłacania auta krócej/dłużej. Moglibyście wyrazić swoje opinie na temat tych 2 silników, przedstawić zalety/wady i który finalnie byście wybrali będąc w mojej sytuacji ? Oczywiście jeździłem 30i xDrive i 20i RWD i jednak różnica między 245 KM a 184 jest odczuwalna, ale biorąc wszystkie aspekty pod uwagę? Jaka byłaby wasza decyzja ? Z góry dziękuję wszystkim za wyrażenie swoich subiektywnych opinii. Pozdrawiam 🙂
  12. Około 6/7 lat może lekko powyżej. Rocznie będę robił przebiegi rzędu 23-30 tysięcy km 🙂 Do pracy mam 25 km w jedną stronę, 5 km przez Warszawę, 20 km droga wojewódzka. Raz w miesiącu trasa na Mazury w dwie strony około 500/600 km.
  13. Witam, W nawiązaniu do wcześniejszego wątku. Jestem w trakcie zakupu g20. Zastanawiam się między silnikiem 30i a 30d. Z waszych wcześniejszych wypowiedzi wynika bezkonkurencyjnie 30d głównie ze względu na 3.0 pod maską. Chciałem zapytać o koszty eksploatacji tego silnika, jakie są jego wady, czy jest się czego obawiać ? Czy dużo droższe jest AC/OC z racji tego że to 3.0. Auto będzie używane 50/50 miasto/trasa. Dziękuję z góry za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.