Skocz do zawartości

Aro101

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 545i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Aro101

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Aro101

    N62 check engine

    Jeśli chodzi o wiatraczek chłodzenia skrzynki, to wystarczy odkręcić ustrojstwo i kupić na allegro silniczek, są dostępne.
  2. Breras, MCMT Mam kłopot z N62 4,4 2004 r. Kompresje mam od 11,9 bar do 13,8 bar. Brak nieszczelności, ale podszarpuje na jałowych, uderza, mniej lub bardziej, ostatnio po odpaleniu zaświecił się check engine, trochę bujało, odpaliłem ponownie check zniknął. Test tolerancji dźwigni vvt wyszedł dobrze, już trzy krotnie. Czasami przy mocnym przyspieszeniu w okolicach 5-6 tyś RPM i 4-5-6 biegu pojawia się check, nie pracują wtedy któreś cylindry, ponowne odpalenie i już ok. Nie wiem co mogę zrobić żeby już nie sprawiał niespodzianek.
  3. Mam również problem z 6hp26. Trudno o dawkę wiedzy z tego zakresu.
  4. Cześć. Panowie,co ma wspólnego EGS skrzyni do ACC? Mam cały czas błąd 005431 i nie wiem czy on wpływa na skrzynię czy też nie.
  5. Cześć, widzę, że miałeś problem z błędem 5143, czy było coś ze skrzynią?
  6. Aro101

    N62b44 valvetronic??

    To tak wygląda, jak by coś z powietrzem, dalej z dawkowaniem powietrza i paliwa?
  7. Aro101

    N62b44 valvetronic??

    Cześć. Mam ten sam silnik N62B44 A. Od dawna mam nieregularne drgania, rodzaj uderzeń, które są odczuwalne na biegu jałowym, na fotelu. Czasami po szybkiej jeździe np.ze 20 kilometrów, po zatrzymaniu silnik nie drga wcale. Ale za kilka chwil znów zaczyna drgać. Ogólnie mam cały czas błąd powietrza wtórnego w obu rzędach, a ostatnio błąd 51A7, który mówi o"Sygnał (prędkość silnika)ze, czy że, sterownik silnika jest uszkodzony. Test tolerancji dźwigni pośrednich trzykrotnie wykonany i działają perfekcyjnie, jak też inne parametry otwarcia zaworów, korekty krótkoterminowe na niektórych cylindrach dochodzą do + - 0,1-0,16 i inne w porządku. Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że kłopot sprawia ECU. Co sądzicie o tym?
  8. Cześć. Wstępnie można powiedzieć, że przyczyną niedomagań była nieodpowiednio zamocowana wtyczka główna mechatroniki i z tego powodu bywał brak komunikacji, co dobrze oznajmił komputer błędem 51A7. Oczywiście pojeżdżę trochę żeby ostatecznie potwierdzić na 100 procent, że to tylko wina wtyczki.
  9. Jako, że skrzynia po regeneracji zachowuje się podobnie, jak przed regeneracją, to pomyślałem o tym, że być może sterownik odpowiada za wyżej wymienione usterki. Jak można sprawdzić czy sterownik jest zużyty?
  10. Nie rozumiem dlaczego praca skrzyni po regeneracji przypomina pracę przed regeneracją. Przed był limit ciśnienia na koszu E, ponad 700. Regenerujący zapewnia, że kosz jest całkowicie sprawny. Dlaczego pompa huczy im mocniej przeciągany jest bieg? To wygląda, przynajmniej odnoszę takie wrażenie, jakby ona całe jej "zachowanie się "zostało, a wyeliminowane zostały pewne mechaniczne bolączki. Chciałabym więcej zrozumieć.
  11. Cześć. Skrzynia automatyczna 6HP26 po pełnej regeneracji i przeciąga biegi, z 2 na 3, przy redukcji również. Przy prędkości około 40 do 70 km/h nie reaguje na pedał gazu lub bardzo słabo. Po adaptacji i przejechaniu około 100-u kilometrów po dodaniu gazu na około 50-60 procent skrzynia chyba w okolicy 4-ego biegu wpadła w tryb awaryjny na czerwono. Po ponownym uruchomieniu auta dział dalej, ale powyższe objawy zostały. Błędy po awaryjnym to 5143 i 51A7. Z czego naprawdę wynikają przeciągania biegów i brak mocy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.