Skocz do zawartości

i043W

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 330ix

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia i043W

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Reacting Well Unikat
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

14

Reputacja

  1. Dla mnie wygląda bardzo schludnie, pasuje do klamek, też bym radził każdemu brać... Jak ta galwanizacja wygląda wiejsko, to co wtedy powiedzieć o całym tym panelu z kółkiem do idriva, to jest najbardziej tandetna część wnętrza, brzydki szary plastik nieprzyjemny w dotyku, nie pasujący do reszty wnętrza i topornie działające przyciski (chodzi mi o skróty iDrive, te od trybów i kamer są ok). I na tym panelu ta srebrna otoczka kolka idriva to wygląda wiejsko dopiero.
  2. Ja go mam, jest super, to była świetna decyzja, też w ciemno plus YT 😉 Ogólnie uważam, że Portimao i Skyscraper są fajniejsze, ale... Portimao mi się opatrzyło, momentami wygląda trochę resorakowo i jest też zbyt bardzo "patrz na mnie" 😆 więc zrezygnowałem, mimo, że mi się czysto kolorytycznie podoba chyba najbardziej... Skyscraper natomiast pasuje do auta idealnie, ale... no jest szary, trochę mi się to kłóciło, nie chciałem aby moje auto było kolejnym szarym. Do tego jak widziałem je kilka razy w kiepskiej pogodzie jak jest pochmurno i wygląda wtedy tak bardzo szaro, każde auto wygląda w taki dzień średnio, ale tu tak wyjątkowo blado prezentowało. Arctic race to w sumie połączenie tych kolorów, ma jakiś kolor, ale nie jest oczojebny przy tym. A do tego... innych takich nie ma 😃
  3. Tak trochę zazdroszczę 340i, ale cena już psychologicznie za duża dla mnie, bo bym się w 300k nie zmieścił z moim konfigiem. A miałem brać 320i i dopłaciłem te około 35k do 330ix. Z 330i ja mam taki problem, że nie czuje jeszcze dobrze pedału gazu i nagminnie chce sobie śmignąć i trafiam na laga, skrzynia zrzuca bieg, turbo się rozpędza i pierwsza sekunda nic, a potem strzała. Trochę to niebezpiecznie. Może na sport plus jest lepiej, ale na sport plus normalnie nie da się jeździć bo zawieszenie (adaptacyjne) utwardzone, silnik za duże obroty trzyma, ale bardzo nierówno, mieli tą skrzynia, czuje się jak idota jak ktoś obok tego słucha. Fajnie aby raz kiedyś śmignąć, nie na codzień. Poprzednie auto, mimo, że sporo wolniejsze, było bardziej przewidywalnie i skrzynia lepiej chodziła ogolnie. Z drugiej strony jak nim jeździłem przed sprzedażą mając już 330i to miałem wrażenie strasznego muła, daje gazu a tam nic, a wcześniej mi się wydawało nawet żwawe 😆 Pewnie podoba ma ktoś ktoś wsiada do 330i jeżdżąc 340i na codzień.
  4. Problemem nie jest cena zakupu elektryka, ale cena odsprzedaży. Dla mnie to był największy argument dlaczego nie brać i4. Chociaż czasami żałuję i myślę, że należało brać czym najbardziej chciałbym jeździć. A ja zdecydowanie bardziej wolałbym bezgłośny napęd niż hałasujący silnik ze strzelającym wydechem 😉
  5. Design BMW dla mnie lepszy bez dwóch zdań, ale plastiki mi pstrykają i strzelają bez przerwy w konsoli centralnej, środkowej wentylacji i listwy dekoracyjnej lepiej nie dotykać, podsufitki też nie, nowa kierownica też jak się mocniej naciśnie to słuchać ten tandetny srebrny plastik dekoracyjny. W G21 mocowanie siatki oddzielającej bagażnik musiałem podkleic podkładkami, bo klekotalo na najmniejszych dziurach.
  6. Kupujesz auto za 200-300k w 2024/25 roku i musisz robić jakieś akcje bo auto nie ma wbudowanych dobrych kamer 1080p+ ze stałym podglądem online i ciągłym nagrywaniem. Zamiast tego kupujesz gówniany i ograniczony Drive Recorder korzystający z kamer 480-720p, na których gówno widać w nocy albo dopłacasz 4k aby ci serwis łaskawie zamontował dodatkowe (!) kamery. Mimo, że auto ma ich 5 fabrycznie (360 plus asystent).
  7. Na minus 😆
  8. Grill z montażem zrobi za 1k w ASO jak się umówi ze sprzedawcą. A może jak pomęczy sprzedawcę to tylko 700-800 za gril zapłaci i zamontują za darmo. Jak się robi ostrożną finansowo konfigurację to te 7700k za mpro to jedna z najbardziej przepłaconych i niepotrzebnych rzeczy.
  9. Powiem na odwrót. Nie bierz adaptacyjnych Ledów chyba, że bezprzerwy jeździsz po lesie z małym ruchem aut. Dzisiaj pierwszy raz dłużej jechałem 5h po ciemku, połowa autostrada, połowa krajowka. Dla mnie to jest bajer i drugi raz bym nie brał. Coś tam doświetla więcej, wycina takie duże placki, a nie tak, że tylko omija auta, do tego te zwykle, nie długie LEDy sa tak mocne, że dlugie nie robią prawie żadnej praktycznej różnicy. Ja w konfigu nie miałem, dobrałem po przeczytaniu zbyt dużej ilości postów i stwierdzam, że zmarnowana kasa. Ale może plus przy odsprzedaży 😉
  10. Tzn na 10 lat to są BMW tak? Bo Toyota od niedawna to zaczęła gwarancji 10 lat oferować. W cenie auta, warunk to przegląd w ASO co roku. W Koreańskich dają 7 lat od kiedy pamiętam. Nie daje się gwarancji na 7 lat, jeżeli nie ma się pewności, że auto jeszcze raz tyle pojeździ. Przesiadając się na G21 sprzedałem 10 letnie auto, naszpikowane elektroniką, top wersję już wtedy z kamerami, radardarmi, masą czujników. Zepsuły się w nim przez czas ten 2 głośniki. Jestem pewien że osoba która go kupiła odemnie przejdzie tyle samo i kolejne 130k zrobi. Jego sprzedaż była z próżności, nie z psucia się. Teksty o tym, że teraz auto to nie to co kiedyś i są na 5-10 lat słyszę od kiedy zacząłem się interesować samochodami, czyli jakieś 25 lat temu... Jakby w to wierzyć na mieście byśmy mijali samochody co mają maks 10 lat albo 30-40 z poczatka lat 90tych. A połowa mijanych to takie 15-20 letnie. Nie wiem jak one jeżdżą, czary chyba.
  11. Na liście ostatnich połączeń w iDrive widzę numery telefonów zamiast nazw kontaktów. Lista kontaktów załadowana, mogę przeglądać po nazwach, chodzi mi tylko o ostatnie połączenia - to wywoływane np z kierownicy. Przy niektórych połączeniach jest nazwa... Ale tak, że do tego samego kontaktu potrafi raz być raz nie... Samsung Galaxy S24. Ktoś się spotkał z podobnym problemem?
  12. Moja teoria jest taka, że rabatów jako takich na pakiety nie ma. A to, że dealer niby daje rabat jest ukryte w zwiększonym rabacie na samochód. A opłata za pakiety w pełnej wysokości idzie bezpośrednio do BMW. Mi też dealer mówił, że nie ma, ale jak zaraz przed odbiorem zwiększałem BRI z 4 do 5 lat to dopłaciłem 1k mniej niż by wynikało z cennika w konfiguratorze.
  13. Nie wiedziałem, że jest lżejsza, ale trochę dziwne, bo jest dłuższa i odrobinę szersza. Dla mnie 3ka to już był maks wielkościowo. Do tego brak szyb akustycznych, więc nie testowałem. Ale wyglądowo to moim zdaniem super auto, wygląda nowocześniej od 3ki. Też liftback, więc duży bagażnik z wygodnym dostępem. Ja miałem brać G20, ale bagażnik nie wygodny, z małym otworem, a w G21 do szału mnie doprowadza ta ręczną zasłonka bagażnika.
  14. Na nowe X3 zostało wysłane wiadro pomyj, szczególnie za wnętrze i plastikowe sweciace obramowki, te trojkatne na drzwiach i konsoli centralnej. A tak sobie myślę, że gdyby je zamienić na dekory takie jak do wyboru są w 3ce teraz (aluminium, drewno lub chrom) to czy opinie by nie były zgoła inne. Mała pierdoła a imho by kompletnie odmieniała odbiór wnętrza. A LED zostawić subtelne jak w 3 LCI2.
  15. i043W

    G20 LCI2 2025

    No ja też mam G21 z Niemiec 🙂 To są pojedyncze trzasknięcia, występują czasami przy dziurach i przeciążeniach, to nie tak że coś tak sobie cały czas trzeszczy, czy jest jakieś głośne. Ale przy każdej jeździe praktycznie coś tam zatrzeszczy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.