Skocz do zawartości

i043W

Zarejestrowani
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21 330ix

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia i043W

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Reacting Well Unikat
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Kupujesz auto za 200-300k w 2024/25 roku i musisz robić jakieś akcje bo auto nie ma wbudowanych dobrych kamer 1080p+ ze stałym podglądem online i ciągłym nagrywaniem. Zamiast tego kupujesz gówniany i ograniczony Drive Recorder korzystający z kamer 480-720p, na których gówno widać w nocy albo dopłacasz 4k aby ci serwis łaskawie zamontował dodatkowe (!) kamery. Mimo, że auto ma ich 5 fabrycznie (360 plus asystent).
  2. Na minus 😆
  3. Grill z montażem zrobi za 1k w ASO jak się umówi ze sprzedawcą. A może jak pomęczy sprzedawcę to tylko 700-800 za gril zapłaci i zamontują za darmo. Jak się robi ostrożną finansowo konfigurację to te 7700k za mpro to jedna z najbardziej przepłaconych i niepotrzebnych rzeczy.
  4. Powiem na odwrót. Nie bierz adaptacyjnych Ledów chyba, że bezprzerwy jeździsz po lesie z małym ruchem aut. Dzisiaj pierwszy raz dłużej jechałem 5h po ciemku, połowa autostrada, połowa krajowka. Dla mnie to jest bajer i drugi raz bym nie brał. Coś tam doświetla więcej, wycina takie duże placki, a nie tak, że tylko omija auta, do tego te zwykle, nie długie LEDy sa tak mocne, że dlugie nie robią prawie żadnej praktycznej różnicy. Ja w konfigu nie miałem, dobrałem po przeczytaniu zbyt dużej ilości postów i stwierdzam, że zmarnowana kasa. Ale może plus przy odsprzedaży 😉
  5. Tzn na 10 lat to są BMW tak? Bo Toyota od niedawna to zaczęła gwarancji 10 lat oferować. W cenie auta, warunk to przegląd w ASO co roku. W Koreańskich dają 7 lat od kiedy pamiętam. Nie daje się gwarancji na 7 lat, jeżeli nie ma się pewności, że auto jeszcze raz tyle pojeździ. Przesiadając się na G21 sprzedałem 10 letnie auto, naszpikowane elektroniką, top wersję już wtedy z kamerami, radardarmi, masą czujników. Zepsuły się w nim przez czas ten 2 głośniki. Jestem pewien że osoba która go kupiła odemnie przejdzie tyle samo i kolejne 130k zrobi. Jego sprzedaż była z próżności, nie z psucia się. Teksty o tym, że teraz auto to nie to co kiedyś i są na 5-10 lat słyszę od kiedy zacząłem się interesować samochodami, czyli jakieś 25 lat temu... Jakby w to wierzyć na mieście byśmy mijali samochody co mają maks 10 lat albo 30-40 z poczatka lat 90tych. A połowa mijanych to takie 15-20 letnie. Nie wiem jak one jeżdżą, czary chyba.
  6. Na liście ostatnich połączeń w iDrive widzę numery telefonów zamiast nazw kontaktów. Lista kontaktów załadowana, mogę przeglądać po nazwach, chodzi mi tylko o ostatnie połączenia - to wywoływane np z kierownicy. Przy niektórych połączeniach jest nazwa... Ale tak, że do tego samego kontaktu potrafi raz być raz nie... Samsung Galaxy S24. Ktoś się spotkał z podobnym problemem?
  7. Moja teoria jest taka, że rabatów jako takich na pakiety nie ma. A to, że dealer niby daje rabat jest ukryte w zwiększonym rabacie na samochód. A opłata za pakiety w pełnej wysokości idzie bezpośrednio do BMW. Mi też dealer mówił, że nie ma, ale jak zaraz przed odbiorem zwiększałem BRI z 4 do 5 lat to dopłaciłem 1k mniej niż by wynikało z cennika w konfiguratorze.
  8. Nie wiedziałem, że jest lżejsza, ale trochę dziwne, bo jest dłuższa i odrobinę szersza. Dla mnie 3ka to już był maks wielkościowo. Do tego brak szyb akustycznych, więc nie testowałem. Ale wyglądowo to moim zdaniem super auto, wygląda nowocześniej od 3ki. Też liftback, więc duży bagażnik z wygodnym dostępem. Ja miałem brać G20, ale bagażnik nie wygodny, z małym otworem, a w G21 do szału mnie doprowadza ta ręczną zasłonka bagażnika.
  9. Na nowe X3 zostało wysłane wiadro pomyj, szczególnie za wnętrze i plastikowe sweciace obramowki, te trojkatne na drzwiach i konsoli centralnej. A tak sobie myślę, że gdyby je zamienić na dekory takie jak do wyboru są w 3ce teraz (aluminium, drewno lub chrom) to czy opinie by nie były zgoła inne. Mała pierdoła a imho by kompletnie odmieniała odbiór wnętrza. A LED zostawić subtelne jak w 3 LCI2.
  10. i043W

    G20 LCI2 2025

    No ja też mam G21 z Niemiec 🙂 To są pojedyncze trzasknięcia, występują czasami przy dziurach i przeciążeniach, to nie tak że coś tak sobie cały czas trzeszczy, czy jest jakieś głośne. Ale przy każdej jeździe praktycznie coś tam zatrzeszczy...
  11. To rozwinę. Miałem wcześniej auto z headupem, ale takim bida-wersja, nie na szybie i mimo to w nowym aucie to był must have dla mnie. Protestowałem najpierw Volvo, headup był okropny, sprzedawca słusznie odradzał. Potem miałem X1 na testy i headup o niebo lepszy, ale i tak mnie rozpraszał, zasłaniał drogę. Potem miałem 3 na moment bez headupa i było git jak mówisz, duże ekrany robią swoje. Więc nie zamówiłem 😃 Ale zamówienie przeszło na LCI2 gdzie headup w pakiecie. I od 1 dnia od odbioru headup super, a na ekranie mam wizualizacje drogi i to jest idealny układ dla mnie.
  12. Nie sprawdzałem C, bo mi się Mercedesy nie podobają i środek mi w ogóle (z wizualizacji i filmików) nie leży. Nie, że tandetnie wyglądają, poprostu design nie dla mnie (np te okrągłe nawiewy). Ale narracja na forach i od dziennikarzy (może dobrze opłacanych przez BMW hehe) jest taka, że Mercedes to plastik i z premium jedynie jeszcze BMW daje rady materiałami.
  13. i043W

    G20 LCI2 2025

    No dobra. To wiele osób już LCI2 ma, ja już jeżdżę 2 miesiące i chce się zapytać jak wam się sprawuje nowy środkowy nawiew klimatyzacji i listwa ozdobna nad nią? Ponieważ mi to cholerstwo lekko trzeszczy przy wybojach i przeciążeniach. Nie tak, że trzeszczy bezprzerwy, to nawet nie jest trzeszczenie, tylko dźwięk jakby rozprężania się plastiku. Np przejeżdżam przez próg zwalniający i słychać jak to "strzela". Zahamuje mocniej podobnie, przejadę przez większą dziurę, wtedy też. Ale również jak auto stało w zimnie i wsiadam i zaczyna się nagrzewać, wtedy samo z siebie no słychać takie trzaskniecie co jakiś czas. Ewidentnie jakies rozprężenia, plastik o plastik. To jest ciche, to nie jest stałe i tylko jak opisałem powyżej. Żona tam tego nie rejestruje, ale ja jestem niestety czuły na takie rzeczy i nie tego oczekiwałem. Zgałaszłem w ASO, oczywiście sprawdzili, pojeździli i mistrz serwisu uważa, że jest wszystko jak mam być hehe. Ale magicznie od wizyty zdecydowanie mniej występuje, ale dalej. Od wizyty też pod naciskiem ten wywiew i listwa mniej się poddaje i mniej trzesczy, zdecydowanie coś tam poprawiali. Patrzyłem w LCI2 w salonie i jest podobnie pod naciskiem... I to nie wszystko. Nowa kierownica jest w wyglądzie i dotyku extra, ale... ten chromowany plastik też trzeszczy. Tu akurat przestałem zwracać uwagę na to, ale jak np zaprę się o kierownicę aby poprawić pozycję, albo mocniej coś wciśnie (np SET aby to durne piszczenie wyłączyć) to wtedy słuchać. Może się czepiam. Ale jestem z tego powodu zirytowany, rozczarowany i czasami wściekły, bo po to płaciłem taką kasę za auto aby takich numerów nie mieć.
  14. No tak, ale w momencie kiedy za auto premium będzie trzeba zapłacić dwa razy tyle, a nie 1.5 razy tyle co za standard to więcej osób zacznie się zastanowiać czy naprawdę chce aż tyle dopłacać.
  15. A ja bym nie kupil obecnie samochodu bez dużego ekranu, w wersja z układem panoramicznym jak w BMW (i wielu innych) podoba mi się najbardziej. I nie mam na myśli tego, że chce sterować klimatyzacja z ekranu, bo absolutnie nie chce i do tego bezwzględnie powinien być fizyczny panel pod ekranem. Ale multimedia, nawigacji, wizualizacje asystenta, super, dla mnie pre-lci wygląda archaicznie w środku. A w momencie kiedy infotainment mnie nie interesuje i jestem skupiony w 100% na jeździe to i tak jest headup bez którego też żadnego samochodu bym nie kupił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.