Skocz do zawartości

Gandalfix

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 LCI 2.0D 177KM Automat

Osiągnięcia Gandalfix

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Odświeżę temat. U mnie po uszczelnieniu podstawy filtra wraz chłodnicą wyciek pojawił się u podstawy bagnetu, tuż przy misce olejowej. Rura od bagnetu jest przykręcona do podstawy filtra i w momencie demontażu można obruszyć. W zasadzie to nie był wyciek, ten olej się lał na tyle mocno że po trasie miałem całą klapę obryzganą w oleju
  2. Sprawa z kasowaniem inspekcji widać że jest problemem dla wielu z nas. W ISTA zauważyłem że każda inspekcja jest odliczana po każdej próbie, nawet tej nieudanej. U mnie nawet do zera nie chce skasować tylko wywala błąd czujnika, choć myślę że sam czujnik jest sprawny, lecz to bawarscy inżynierowie sobie wymyślili jak uprzykrzyć życie kierowcom. Podobno aktualizacja sterownika silnika i licznika potrafi "naprawić" ten problem, ale jeszcze tego nie próbowałem
  3. Już po sprawie. Rozwiązanie znalazłem w tym wątku: Panel wypiąłem i wpiąłem podczas pracy silnika i wszystko wróciło do normy. Teraz walczę z zacięta płytą w czytniku ✌️
  4. Jak tam poradziłeś sobie? Ja majstrowałem przy radiu i odłączyłem panel klimy. Włączyłem zapłon i mam ten sam problem 🙂
  5. Prawdopodobnie masz niesprawny MULF albo musisz ponownie zakodować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.