Skocz do zawartości

Snowfox

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Snowfox

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. 18% rabat był dostępny dla wybranych zawodów medycznych
  2. W moim przypadku (m60i) wymiana oleju w ASO poza interwałami serwisowymi - cena katalogowo 2060 zł, po moim komentarzu, ze drogo jak na samochód kupiony u tego dealera - cena promocyjna 1200 zł (ale tylko ten jeden raz…), inne ASO polecone przez znajomego - 800 zł.
  3. Jestem po stosunkowo świeżym zakupie GLC dla żony - auto odebrane w czerwcu br. Nabyte do jazdy po mieście i rozwożenia dzieci po szkole i w tym celu sprawdza się świetnie. Maksymalne wyposażenie. Jako jedyny z testowanych kompaktowych suv’ow miał opcję skrętnej osi, pneumatyki (w porównaniu do pneumatyki w BMW, w MB jest stosunkowo sztywno i dobrze trzyma w zakrętach, nie buja, ale też nie jest komfortowo) masażu foteli itp. Silnik benzynowy 300 nie jest demonem prędkości ale do miasta jest ok. Średnie spalanie 11,5/100km.
  4. Dla porównania, samochód zamawiany w lipcu, za gotówkę (x5 m60i skonfigurowane pod korek) - maksymalny rabat jaki uzyskałem u dealera to 12,5%.
  5. W moim przypadku poszło ekspresowo. Zamówienie złożyłem 17 lipca a 4 września samochód zjechał na plac dealera. Dzisiaj zarejestrowałem. W sobotę oddaję na położenie folii PPF na przód i powłoki ceramicznej na pozostałą część nadwozia. Dealer obiecał wykorzystać najbliższy wolny slot produkcyjny i słowa dotrzymał. Samochód wyprodukował się 31 lipca . X5 M60i wszystkie opcje za wyjątkiem pełnej skóry (w takim przypadku czekałbym 6 mcy - zamówienie indywidualne). Kolor marina bay blue.
  6. Snowfox

    M50i 4.4 V8 530km

    I chyba największa zaleta M-ki jak dla mnie - klasyczny lewarek zmiany biegów. Właśnie jego najbardziej mi brakuje w m60i.
  7. Snowfox

    M50i 4.4 V8 530km

    Dzisiaj złożyłem zamówienie na x5 m60i - praktycznie wszystkie opcje bez bowers& wilkins i tapicerka extended merino (opcja full merino znacznie wydłużyłaby termin odbioru). Odczucia po jeździe testowej x5m i x6 m60i: - sztywność zawieszenia x5m akceptowalna, w mojej subiektywnej opinii, samochód nie jest "twardy"; prowadzenie ok, ale nie jest i nie będzie to sedan (moje mini jcw daje znacznie więcej frajdy z jazdy) i z tego powodu wybrałem opcję m60i z zawieszeniem adaptacyjnym m professional, które jest chyba najlepszym rozwiązaniem do dużego SUV'a. Nie widzę uzasadnienia dla sporej różnicy cenowej pomiędzy wersją M, a 60i - ok. 80 tys zł. Poza tym w M-ce chyba nie ma skrętnej osi, a w x5 świetnie się sprawdza to rozwiązanie. Na plus dla M - przycisk otwierający klapy wydechu. Kolor Marina Blue Bay; termin produkcji 08/24 i odbioru 10/24.
  8. Snowfox

    M50i 4.4 V8 530km

    Dziękuje za opinię. X5M jest ponoć zdecydowanie bardziej sztywne od "zwykłej" x 5 m60i, która pewnie lepiej się sprawdzi jako daily, przy spalaniu mniejszym o 20%, a silnik ten sam (s68, tylko soft inny). Mam trzy inne samochody, a roczny przebieg tego auto nie powinien przekroczyć 15k km, więc koszty paliwa są akceptowalne, pod warunkiem, że na baku przejadę min. 500km, ale to też zależy od stylu jazdy. W tym tygodniu dealer ma mieć testową X5m, więc sprawdzę, ale raczej tylko po to aby upewnić się, żę m60i mi wystarczy (530km, 750NM):-) Fotele tylko m - sprawdzałem i jest to najlepsza opcja.
  9. Snowfox

    M50i 4.4 V8 530km

    Cześć, Jestem bliski kupna X5 m60i. Rozsądek mówi 40d, ale to może być ostatnia okazja na kupno tego modelu z silnikiem v8 bez hybrydy plug-in. Pytanie do dotychczasowych użytkowników x5 m50i/60i: czy jesteście zadowoleni z zakupu? jakie wady/mankamenty i zalety. O silniku s68 przeczytałem już chyba wszystko na forach zagranicznych i raczej nie ma się czego obawiać, zwłaszcza przy 5 letniej gwarancji. Samochód mam skonfigurowany "pod korek" z zawieszeniem m professional. Podejmując decyzję do końca tego tygodnia powinienem załapać się na sierpniowe okienko produkcyjne u dealera (jest wolny slot do przekonfigurowania). Będę wdzięczny za wszelkie opinie, które utwierdzą mnie w trafności podjętego wyboru, jak również za wszystkie inne 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.