Skocz do zawartości

Krzysiek878

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G21?

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzysiek878

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedzi. Teraz mam 19 run-flat. I również chcę run-flaty na zimę - samochód używam tylko w długie trasy, często w weekendy. Wygląd 17 rzeczywiście jest nieco gorszy ale ciekawe czy przy okazji nie będzie pływał przy większych prędkościach? Według komputera obecne 19 powinienem napompować do 2,9-3,1 bara. Ktoś z was jeździ na tych sugerowanych wartościach?
  2. Jak duża jest różnica w komforcie pomiędzy felgami 19 a 18? Samochód kupiłem z 19 na lato. Natomiast są dla mnie za twarde. Pomimo zawieszenia adapcyjnego. Zastanawiam się czy kupić na zimę 17 czy 18. Chcę więcej komfortu ale z drugiej strony nie chcę pływającego samochodu po całej drodze
  3. A jeżeli mam hot spot wifi ale nie mam personal e-sim to mogę dokupić ten adapter czy jednak nie będzie działał?
  4. Hej, czy jak mam 330 xDrive to najlepiej kupić felgi i opony przód i tył taki sam rozmiar? Wtedy można by co sezon je zamieniać miejscami i wyrównać zużycie bieżnika? Wiecie czy do niebieskich m pakietowych zacisków pasują wszystkie felgi BMW 17cali? Dzięki!
  5. 330i po lifcie straciła 13km. Rozumiem, że to wina GPF. Czy da się wyczuć różnicę w elastyczności?
  6. Jak długo trwa odmrażanie zamarzniętej przedniej szyby w 330i? Oczywiście przy założeniu, że silnik jest zimny? Zakładam, że dłużej niż w dieslach które zapewne mają dodatkową nagrzewnicę w standardzie?
  7. @GDX4 - nie podobają mi się suvy. @luk_byd - Astra ST 170koni
  8. Cześć, zastanawiam się nad zakupem używanej G21. Budżet mam w okolicy 150k zł. Używane samochody są porozrzucane po Polsce, potrzebuję podpowiedzi jaki silnik w teorii bardziej będzie mi pasować aby ograniczyć wycieczki po Polsce 😉 Moje trasy to: ~50% - autostrady i ekspresówki - max 180km/h ~25% - drogi krajowe i wojewódzkie w różnym stanie reszta: miasto, góry (w tym drogi nieodśnieżone) + regularnie kilka km po drogach polnych - efekt mojego hobby Rocznie max 30k km. Jestem na ryczałcie, więc samochód kupuję za gotówkę i płacę sam za paliwo. Pytania: 1. 30d czy 30i? Do tej pory jeździłem tylko benzyną. Więc naturalnie celuję w 30i. Zastanawiam się czy przypadkiem 30d nie będzie lepszy? Myślałem też o M340i ale 250k za samochód używany to trochę przesada dla mnie. 2. Większość nowych BMW przejeźdza pierwsze 25k km na jednym oleju. Czy jest się czym przejmować? 3. Bardzo mało wspomina się na tym forum o standardowym zawieszeniu. Czy one jest naprawdę takie tragiczne? W moim budżecie nie trafię na opcję z adaptacyjnym. Jak każdemu zależy mi na dobrym trzymaniu w zakrętach ale jednak duża część dróg nie jest płaska. Zawieszenie M odpada - to nie nadaje się na drogi które nie są idealnie płaskie. Dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.