Skocz do zawartości

Mariomgf

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mariomgf

  1. Wymieniłem skrzynie oraz dyfer. Auto działa prawidłowo. Dzięki za wszystkie podpowiedzi !
  2. Mam taki licznik . Ta informacja jahreszahl_bc 2003 oznacza ze licznik jest z 2003 roku z polifta ?
  3. W module IKE po zczytaniu w ncs expert pozycja getriebe_typ - schrittschaltung - steptronic - czyli raczej prawidlowo
  4. Zgodnie z tabela przy wrzuconym R powinien byc załączony elektrozawor nr 2 - inpa wskazuje ze uruchamia sie elektrozawor nr 1. Przy biegach 1-3 jest zgodnie z tabela
  5. Witam po przerwie. Blad iki eeprom wyeliminowany. Ale juz przed kodowaniem zauwazylem ze dziwnie wykrywa 4 biegowa skrzynie (EGS) . W moduke IKI E38 - czy tak powinno byc ?
  6. Te wracają
  7. Pozycjoner naprawiłem . Olej dolany. Nic się nie zmieniło. Objawy takie same. Przy wrzucaniu 3 biegu przeciąga i nagle wrzuca z szarpnięciem . 4 i 5 nie wchodza , pozycjoner pokazuje 4 ale biegu nie ma, jest luz. Kolejnym problemem jest halas dyferencjalu. Myslalem, że to łożysko i je wymieniłem. Glośniej przy zdejmowaniu nogi z gazu. Poziom oleju jest ok, ale tylu opiłków jeszcze w życiu w oleju nie widziałem.. Świeci się kontrolka od klocków, klocki i tarcze są nowe. Przy wykonywaniu procedury kontroli poziomu oleju mrygneła kilkukrotnie. Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje w zakresie 14 - 35 litrow, wymienialem pompę paliwa -pływak pracuje swobodnie, przy teście zegarów w inpa wskaźnik również pracuje w całym zakresie . Są jakieś newralgiczne punkty masy, które warto sprawdzić przy tej budzie ?
  8. 3.0
  9. Plastiki popękały przy elemencie obrotowym pozycjonera i nie trzyma stabilnie pozycji przy zmianach
  10. Ma ktoś z Was procedurę sprawdzania poziomu oleju w skrzyni GM 5hp24? Brat ma diesla i chce zrobic wymianę
  11. Zgadza się, ten pin nic nie zdziałał. Podesślesz może schemat które piny są od czego? Włożyłem swoja wiazkę, temperatura 39 stopni na wylaczonym silniku. Coś zwiększa rezystancje ale wiązka od skrzyni do sterownika jest ok , mam malo oleju bo wydali mi nie taki.ogolnie wlałem już w skrzynie 9 litrow biorac pod uwage kapanie przy demontazu dosc duzo tak jakby kinetyka byla pusta. Jutro dostawa i probuje dalej. Podmienie znowu sterowniki skrzyni które mam bo wczesniej nie było przeciez oleju w skrzyni. Dodatkowo pozycjoner zaczął mi szwankować i mam problem z wrzucaniem biegów. Jeszcze mam nadzieję i determinacje , że uda sie dojść do tego co broi !
  12. Wiązka sprawdzona, wszystkie przejscia są. Odlaczylem sterownik silnika. Jeden pin zagięty.. naprostowałem, ale jest na krawedzi. 2/3 testy w inpie pokazalo blad czujnika. Temperatura zmalała do 40 stopni na postoju. oddałem do speca żeby polutował. Włożę spowrotem swoją wiązkę bo rezystancja na niej jest wzorowa. Cdn..
  13. Sterownik mam nowy. Rezystancja czujnika zgodna z temperatura otoczenia. Przegladam kablownice
  14. Wiązka cała. Gniazda ok. Jutro sprawdze rezystancje czujnika na starej wiazce pod wzgledem temperatury otoczenia zgodnie z tabelą
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.