Skocz do zawartości

maxox

Zarejestrowani
  • Postów

    241
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana maxox w dniu 16 Grudnia 2024

Użytkownicy przyznają maxox punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M340d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maxox

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Miesiąc na forum
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

33

Reputacja

  1. Generalnie, gdyby ktoś się kiedyś zastanawiał to race chip GTS Black jest podpięty w dwóch miejscach i obsługuje 6 kanałów, dte jest podpięte w trzech miejscach, obsługuje 3kanały ale jest dodatkowo podpięty do czujnika wałka rozrządu. Natomiast za wuja nie mogę dojść który jest lepszy. Każdy DTE ma TÜV
  2. Nie no, dte też niby robi wielu, jakiś dogbox z łodzi wkładał boxa dte do najnowszej siódemki 40d
  3. Szału nie ma, 380km i 760Nm bodaj, gdzie program robi 430km i coś 840Nm
  4. Póki co nie jestem w stanie w żaden sposób dociec czy lepszy jest race chip czy dte. DTE jest podłączany też pod czujnik wałka rozrządu, a race chip chyba nie, ale prawdopodobnie to wynik trochę innej filozofii i podejścia i nie musi to oznaczać przewagi dte. Wiem tyle, że każdy tuner, jeśli już coś montuje, to race chipa , dte ma chyba tylko jeden gość. Kolega ma race chipa w m340i i brak problemów, ma też dte w 2.0tsi vaga i raz błędem rzuciło. Poza tym też bez problemów
  5. Generalnie, jak się popatrzy na Facebooki wszelkiej maści firm, to tych RaceChipow są zakładane dosłownie tysiące i to najczęściej same drogie grube auta. Starczy przeglądnąć profil Sportmile Warszawa czy kogokolwiek. Chciałbym najlepiej bezpieczny program ale co zrobić jak się w zasadzie nie da. W każdym razie dość spora firma RaceChip chyba, widzę też ich testy na Auto motor i sport, topgear, autobild itp
  6. To wiadomo, program lepszy, ale trzeba pruć sterownik i kosztuje ta operacja srogo
  7. Fakt. Ale rozmawiałem z pewnym człowiekiem od M BMW z salonu i mówił że Race Chip spoko 🙂
  8. Wszyscy zakładają RaceChipa. Każdy tuner niemal. Jeśli ktoś nie decyduje się na program. Jeden zakłada dählera, ale to drogie rozwiązanie. E tam szybszy ode mnie, na prostej nic nie jest szybsze ode mnie 😁
  9. Jeszcze musisz mieć pewność że to Twój filtr, może Ci wrzucili byle jaki
  10. Dźwigienka 1x w tył i masz tryb sport skrzyni, powtórne 1x w tył wyłącza tryb sportowy
  11. Bardziej kumpel od i mnie namawia i tak se zacząlem czytać, i w sumie 375kucy i 770Nm nie byłoby złe
  12. M340i nie jechało😁 M3 za drogie. Mocy nigdy dość. Mapa lepsza, pod warunkiem, że ktoś wie co robi, ale póki jest blokada to mapy nie widze. Widziałem na YouTube m340d zrobiona mapa na 430KM i 840Nm, ale to uważam przesada. Jakby mu tak 10% pyknął dobrym boxem typu steinbauer lub trójkanałowy DTE to by mu myśle nic nie było.
  13. Wątek tuningu średnio żyje, więc zapytam też tu- ktoś coś o steinbauer ( czyli AC Shnitzer) lub DTE ? Może by tak lekko dokoksować m340d. Sterownika w nowym aucie pruć nie dam, ale jakby tak dobrego boxa... Steinbauer chyba najlepszy, bo robi boxy dla AC shnitzer, tylko trochę roboty z montażem, bo to wydłuża czas wtrysku i pod każdy wtryskiwacz+ gdzieś tam jeszcze się podpina , ale również DTE to spora, solidna niemiecka firma posiadająca TUV w Niemczech i Austrii, trzy miejsca podpięcia, w tym pod czujnik wałka rozrządu. P. S Warunki gwarancji znam, pytanie ich nie dotyczy
  14. Może by tak lekko dokoksować m340d? 24r. Sterowników nie dam nikomu pruć, ale jakby steinbauera ( czyli AC shnitzer) lub DTE z niemieckim TUV? Tylko takie dwie opcje widzę. Ktoś coś wie ? Steinbauera trochę kłopotu z montażem bo pod każdy wtryskiwacz plus gdzieś tam jeszcze, ew trzy kanałowy DTE z TUV
  15. Zawieszenie po drugim lifcie zostało chyba poprawione, ja mam m340d w touringu po drugim lifcie ze standardowym zawieszeniem i absolutnie nie jest za twarde. Idealnie wybiera. A ja bardzo nie lubię taczek i bardzo długo się zastanawiałem czy dobierać adaptacyjne, nie dobrałem bo mi nie pasowało- było w komforcie jak stara toyota a w sporcie deska. Teraz absolutnie jestem zadowolony ze zwykłego zawieszenia. Natomiast adaptacyjne w drugim polifcie też ponoć poprawili. Trzeba też pamiętać że touring ma trochę bardziej miękkie nastawy od sedana
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.