Skocz do zawartości

maxox

Zarejestrowani
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M340d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maxox

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Miesiąc na forum
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

15

Reputacja

  1. maxox

    G20 LCI2 2025

    W touringu jest podobno miększe niż w sedanie. Dla mnie adaptacja była taka, że budyń w komforcie i beton w sporcie. Ani tak ani tak . Ale kazdy ma swoje odczucia i każdy powinien sobie to sam przetestować
  2. maxox

    G20 LCI2 2025

    Ja mam w g21 z rozmysłem wybrane zwykle zawieszenie bo adaptacyjne mi nie odpowiadało. Wybiera dobrze, jest sztywno, ale nierówności wybiera w porządku, a ja wyjątkowo nie znoszę jak jest twarda taczka, jedyne co czuć że jest twarde to runflaty
  3. Wynika że starczy to lekko puknąć i koszty mogą być srogie. Pomijając blacharke i lakiernictwo bo to już odrębna rzecz i do zrobienia i w spalinowym i w elektrycznym/hybrydowym
  4. Nie, hybryda plug in
  5. Takie koszty podali w TVN, nie weryfikowałem tego . W bmw podobno nie da się zrobić inaczej jak tylko nowy falownik. Na pewno nie mówili nic o baterii, baterie trakcyjne były dobre
  6. Trochę może nie na temat, ale w jeździć obserwować na TVN widziałem tydz temu, chłop przyjechał BMW, chyba X3 hybryda plug in, gdzieś go lekko pukneli i uszkodzony falownik. Koszt 100tys i nie da się wprogramować używki, tylko nowy. Dziś to samo z citroenem, jakieś DS5 kilkuletnie, też pukniete z tyłu, też uszkodzony falownik, teoretycznie może da się używkę (choć pewności nie ma ) bo nowy 50koła, tylko chłop tej używki szuka już rok a auto stoi w warsztacie. Już mu kuny zjadły całe wygłuszenie maski w międzyczasie W końcu znalazł ten używany falownik. Założyli. Niestety też uszkodzony. Nie wiem kto będzie kupował takie auta. Myślę że takie 40d czy 40i i podobne będą jeździć jeszcze baaardzo długo i tym dłuzej jak ludzie będą się przekonywać jakie koszty mogą generować takie hybrydy i elektryki.
  7. Musisz mieć LCI2 i 8.5 żeby działało głosowe po polsku
  8. Działa po polsku normalnie, włącza kierownicę grzaną, wyłącza, otwiera szyby, daje głosniej/ ciszej radio, zmienia temperatury, nawet odpowiada jakie jest średnie spalanie.Mowimy o LCi2
  9. Niby tak, ale auta są produkowane dosyć powtarzalnie , jak wzięli dwie trójki i wynik wyszedł zbliżony to o czymś może swiadczyć, choć oczywiście może tylko o sponsoringu z bmw
  10. Tak w ogóle, to jest długodystansowy test na 100tys km BMW M3 Auto świata i jak dobrze rozumiem żadne auto nie skończyło tak dobrze tego testu od 30lat. Nie mam pełnego dostępu ale tak wynika z kontekstu tego co piszą na początku. I jest też taki sam test g21 320d i chyba też wypadł bardzo dobrze. Może ktoś ma dostęp do artykułów auto-świata ?
  11. O, ta sama ikonka mi się zapala czasem - zaczęła jak była mgła - to ostrzenie że mogą nie działać systemy antykolizyjne. Ale przed chwilą wyjechałem i nie było mgły i też się zapaliła na chwilę. Być może szyba jest brudna albo radar w zderzaku, nie wiem które z nich odpowiada za awaryjne hamowanie.Ledy dzialają. Innych zaburzeń działania nie widzę . Co do kierownicy i siedzeń ja naciskam przycisk i głosowo najczęściej każe jej wyłączyć fotel i kierownicę bo za ciepło. To się gdzieś ustawia w menu, że ma się włączać lub nie włączać samo albo na jaki czas? Bo przejrzałem i nie widziałem opcji żadnych
  12. No dobra , ale to jadę na krótkich i daje dolny przycisk w lewej manetce i tyle, tak? Ma przełączać sam i wycinać? W XC60 poprzednim miałem to realizowane bixenonem. Tam dawało się długie i wtedy aktywne było wycinanie , jak się jechało na krótkich, to po prostu jechało się na krótkich. Jak dawało się długie, to auto jechało cały czas na długich i adaptowało je do warunków, wycinało auta z przeciwka, czy jadące przede mną, w mieście, jeśli widziało latarnie, zrzucało na krótkie itp. Można było w menu dezaktywować tryb adaptacyjny i wtedy były klasyczne krótkie i długie światła zmieniane przez kierowce
  13. maxox

    G20 LCI2 2025

    I tak by to wyglądało, ale muszę to włączyć jutro pół godz przed odjazdem i zobaczyć, dziwne tylko, że pisze w instrukcji , że system może zużywać paliwo, paliwo zużywa Webasto a nie grzałka elektryczna
  14. maxox

    G20 LCI2 2025

    Dalej nie jarze co jest zużywane do nagrzania wnętrza z aplikacji na postoju. Prąd czy ropa. A jak prąd to skąd. Tylko z Aku?
  15. maxox

    G20 LCI2 2025

    Czyli co? Odpale 20min przed wejściem i nagrzeje mi auto do 20stopni z akumulatora? W sensie zimą na polu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.