Szukałem na forum i nie znalazłem, ale jeżeli byś mógł poświęcić chwilkę to byłbym zainteresowany. Konsultowałem z kolegą z forum oraz poczytałem w internetach, gdzie powiedzmy ,,fachowcy,, twierdzili że jeżeli jest wilgoć to zawsze jest rozszczelnienie. Natomiast ja się zastanawiam jak można wymienić żarówkę ( tu są LEDy wiem) i nie dopuścić do wewnątrz atmosfery czyli powietrza.
Z doświadczenia wiem, że nawet aparat do zdjęć pod wodą potrafi dać chwilowo plamkę pary przy zmianie temperatury, a co dopiero reflektor, ale nie jestem fachowcem, nie znam konstrukcji takiej lampy dlatego czekam na ruch z ASO
ASO zaprasza na weryfikację-symulację po tym skrobnę co ustalono, ale jeżeli ktoś już przeszedł taką procedurę i zna jej efekt, to bardzo proszę o podzielenie się informacją. Może być na PRIV jeżeli będą jakieś opory :-)
Jest gwarancja, co prawda przysparza to troszkę stresu bo nie wiem jak inwazyjna jest wymiana, grzebanie w pojeździe, ustawianie itp. zabiera czas, ale w razie zakwalifikowania, taka lampa to jest potężny koszt, gdyby trzeba było wymienić w przyszłości.