Skocz do zawartości

Marcin1983

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 40i lci

Osiągnięcia Marcin1983

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. 40i zamówiona 17.05, 06.06 wyprodukowana. 7.06 dostałem maila od dealera, że jest zabezpieczona i gotowa do transportu. Prognozowany termin odbioru - koniec lipca/początek sierpnia
  2. Drodzy Koledzy, już nieaktualne… podjechałem do dealera i okazało się że po tyg od zamówienia samochód ma już vin i lada moment będzie produkowany. Już nie można zmieniać konfiguracji. Za dwa miesiące odbiór 🤗
  3. Jest pneumatyka. Od oslony, trybów jazdy i blokady dyferencjału najbardziej interesuje mnie w tym pakiecie właśnie ten sportowy dyferencjal. Teoretycznie powinien mieć wpływ na ogólną trakcję auta w zakrętach gdzie optymalizuje różne prędkości obrotowe kół. Z tego co czytałem sam x drive to potrafi wyhamowując koło które ma gorszą przyczepność układem esp/dcs przenosząc więcej mocy na koło z trakcją… pytanie czy faktycznie można odczuć na zakrętach przy szybszej jeździe, po ośnieżonej autostradzie/krętej górskiej drodze obecność i działanie dyferencjału. Chodzi mi tylko o takie zastosowanie, nie mam zamiaru wjeżdżać autem za 500k i 22 feldze w krzaki 😁
  4. Witam, Kilka dni temu zamówiłem x5 40i więc za kilka miesięcy stanę się mam nadzieje szczęśliwym posiadaczem auta z bawarskim rodowodem. Mam jeszcze chwilę na zmianę konfiguracji i mam pewną wątpliwość, mianowicie pakiet x off Road. za 14400 dostajemy zabezpieczenie podwozia, kilka trybów do wyboru jazdy po nieutwardzonych drogach i... sportowy dyferencjał M, który to właśnie mocno mnie zastanawia. Nie będę użytkował auta w terenie ale często wyjeżdżam na narty i zastanawia mnie czy ten dyferencjał istotnie wpłynie na jazdę po zaśnieżonej autostradzie, na zakrętach zaśnieżonych górskich dróg. Innymi słowy czy jest sens dopłacać 14400 aby zyskać sportowy dyferencjał M i tryb jazdy snow? Czy daje to istotna różnicę w trakcji auta na śniegu ale również w optymalnych warunkach? Co mogę zyskać po dokupieniu tej opcji? Będę wdzięczny za Wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie
  5. Witam, Kilka dni temu zamówiłem x5 40i więc za kilka miesięcy stanę się mam nadzieje szczęśliwym posiadaczem auta z bawarskim rodowodem. Mam jeszcze chwilę na zmianę konfiguracji i mam pewną wątpliwość, mianowicie pakiet x off Road. za 14400 dostajemy zabezpieczenie podwozia, kilka trybów do wyboru jazdy po nieutwardzonych drogach i... sportowy dyferencjał M, który to właśnie mocno mnie zastanawia. Nie będę użytkował auta w terenie ale często wyjeżdżam na narty i zastanawia mnie czy ten dyferencjał istotnie wpłynie na jazdę po zaśnieżonej autostradzie, na zakrętach zaśnieżonych górskich dróg. Innymi słowy czy jest sens dopłacać 14400 aby zyskać sportowy dyferencjał M i tryb jazdy snow? Czy daje to istotna różnicę w trakcji auta na śniegu ale również w optymalnych warunkach? Co mogę zyskać po dokupieniu tej opcji? Będę wdzięczny za Wasze opinie. Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.