Skocz do zawartości

kamsku2930

Zarejestrowani
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 M340i LCI2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamsku2930

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Temat teoretycznie zamknięty. Kontaktowałem się z ASO w tej sprawie, rozmawiali z mechanikiem, który wykonywał serwis. Oficjalna wersja jest taka, że filtr był mocno rozgrzany i mechanik przy wyciąganiu wkładu pomógł sobie płaskim śrubokrętem. W sumie ta wersja trzyma się nawet kupy. Kształt dziury w sumie by pasował, do ASO mam ok. 30km więc olej faktycznie był mocno rozgrzany a za wymianę wzięli się dość szybko po moim przyjeździe.
  2. Nie. Ten dziurawy filtr to jest filtr od nowości z pierwszego montażu. W ASO założyli mi nowy a ten "meksykański" zapakowali mi do zabrania i to właśnie on jest dziurawy.
  3. Raczej mój. Na moją prośbę nagrali filmik ze spuszczeniem oleju więc raczej by się nie bawili w podmianę filtra. Wątpię, że akurat pod ręką by mieli lekko zużyty filtr. Zdecydowana większość ludzi jednak trzyma się interwałów olejowych producenta i filtry są zdecydowanie bardziej zawalone. A i taka ciekawostka. Zalali mi olej 5w30, mimo, że w instrukcji jest 0w20 bądź 5w20.
  4. No właśnie o to głównie chodzi. Człowiek obchodzi się z autem na dotarciu jak z jajkiem, jedzie na dodatkową wymianę oleju, żeby utrzymać silnik w jak najlepszym stanie, a na koniec dowiaduje się, że w sumie to bez sensu, bo dziura w filtrze... A w dodatku samochód z myślą o pozostawieniu na dłużej... Czego w tej sytuacji mogę wymagać od ASO albo raczej centrali? Na pewno chciałbym, żeby zostało to w ogóle odnotowane na wypadek gdyby silnik klęknął po gwarancji (rozszerzona do 4 lat). Winy samego ASO raczej tutaj nie ma. Wiadomo, nikt w tej sytuacji nie da mi nowego silnika, ale czy idzie bez grubego rozbierania silnika zweryfikować czy nie ma nadmiernego zużycia?
  5. Cześć. Byłem dzisiaj na wymianie oleju w ASO (po dotarciu, przebieg 2 tys.). Na swoją prośbę otrzymałem stary filtr oleju - byłem ciekawy ilości opiłków po dotarciu. Po powrocie do domu na spokojnie zacząłem oglądać filtr i zauważyłem, że filtr w jednym miejscu jest dziurawy i to nie jest mała dziurka! Myślicie, że takie uszkodzenie mogło powstać przy demontażu filtra? Bo jeżeli jest tak fabrycznie to fajnie to filtrowało i pewnie silnik dostał po dupie... Wydaje mi się, że raczej taka dziura nie powstała podczas jazdy. Z ASO będę mógł się skontaktować najwcześniej we wtorek. Co uważacie na ten temat?
  6. Cześć. Byłem dzisiaj na wymianie oleju w ASO (po dotarciu, przebieg 2 tys.). Na swoją prośbę otrzymałem stary filtr oleju - byłem ciekawy ilości opiłków po dotarciu. Po powrocie do domu na spokojnie zacząłem oglądać filtr i zauważyłem, że filtr w jednym miejscu jest dziurawy i to nie jest mała dziurka! Myślicie, że takie uszkodzenie mogło powstać przy demontażu filtra? Bo jeżeli jest tak fabrycznie to fajnie to filtrowało i pewnie silnik dostał po dupie... Wydaje mi się, że raczej taka dziura nie powstała podczas jazdy. Z ASO będę mógł się skontaktować najwcześniej we wtorek. Co uważacie na ten temat?
  7. Wg mnie albo dopłata do prawdziwej skóry albo standardowa materiałowa tapicerka. Ten Sensatec jest akceptowalny w przypadku LCI, gdzie w standardowych fotelach jest tylko na boczkach foteli - chociaż też sporo ludzi narzeka na pękanie tej "skóry".
  8. Również mi odradzali tę folię.
  9. Przerabiałem ten temat. Jakość Car Eye w tej cenie jest nieakceptowalna wg mnie. Jeżeli poruszamy się w tym pułapie cenowym (okolice 3k+) to warto zainteresować się wideorejestratorem Thinkware U3000. Ciekawostka, Thinkware jest również producentem Car Eye :) Ten wideorejestrator jest unikatowy jeżeli chodzi o tryb parkingowy. Posiada czujnik radarowy przód/tył, który ma znikomy pobór energii, dlatego można śmiało wpinać ten zestaw pod instalację samochodu. Przetestowałem. Po tygodniu bez jazdy wideorejestrator był nadal aktywny i nie było problemów z odpaleniem. W aplikacji jest również możliwość ustawienia napięcia granicznego przy którym wideorejestrator ma się wyłączyć, aby chronić akumulator. Dodatkowo, na chwilę obecną posiada topowe bebechy - STARVIS 2. Jeżeli chodzi o powerbank, to żeby to miało sens to i tak trzeba go wpiąć w bezpieczniki. Jeżeli nie robimy dziennie długich tras to z zapalniczki/USB nie naładujemy wystarczająco powerbanka, aby zasilał tryb parkingowy przez wiele godzin. PS. Car Eye produkcji Thinkware również posiada tryb radarowy, ale tylko dla przedniej kamerki.
  10. Wyjąłeś tę zawleczkę całkowicie (od strony klapy i od strony silniczka) czy tylko od strony silniczka? Nie trzeba przypadkiem tej klapy zablokować np. drutem w pozycji otwartej?
  11. Nie sypie błędami?
  12. Mechanicznie sterowanie klapką odłączone czy inny patent? :)
  13. Rozstrzał był bardzo duży. Dealerskie wychodziło zdecydowanie najtaniej, nawet porównując do ofert innych agentów. Względem ubezpieczenia od leasingu było to ok. 3 000 zł różnicy. Gdzie w dealerskim mam jeszcze dodatkowe ubezpieczenie na szybę w oryginale.
  14. I tak i nie. Jest dodatkowa opłata za obsługę polisy obcej. Brak tej pozycji w tabeli opłat i prowizji, ale taka opłata oczywiście jest, pod jakąś inną nazwą - na każdym kroku próbują doić kasę... Brak opłaty jest w przypadku wzięcia ubezpieczenia bezpośrednio od leasingu albo od wskazanego "zaprzyjaźnionego" agenta. W moim przypadku wzięcia ubezpieczenia od dealera zwolniło mnie z tej opłaty.
  15. Ogólnie nie warto patrzeć tylko i wyłącznie na wysokość raty porównując oferty. Warto spojrzeć również na tabelę opłat i prowizji. Można się zdziwić za jakie pierdoły trzeba płacić. W PKO Leasing mam o tyle spoko, że płacę miesięcznie zryczałtowaną opłatę 22 zł netto i tabela opłat i prowizji mnie nie obowiązuje. Kolejna sprawa. Warto negocjować. Podsyłajcie konkretne oferty od konkurencji i negocjujcie. Można serio sporo ugrać Jak wspomniałem wyżej, mam w PKO Leasing i na razie nie narzekam. Pytanie, czy jak się weźmie leasing zewnętrzny to czy dealer nie będzie robił problemu. Gdzieś słyszałem, że dealer nie chciał utrzymać rabatu na samochód i było sporo kopaniny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.