Skocz do zawartości

KotSylwester

Zarejestrowani
  • Postów

    321
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Józefów (Warszawa)

Osiągnięcia KotSylwester

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. A w Warszawie gdzie są serwisy geometrii z narzędziami do ustawiania wszystkiego? Mówię o E46 i E38.
  2. Nie znam historii forum i jego dzielenia się i nie wiem po co wpaltać politykę w E30 :wink: Co do tego że będzie i to za kilka lat - na pewno, nikt temu nie przeczy. Każde auto kiedyś będzie "klasykiem", wartburgi i trabanty już są pełną gębą klasykami :)
  3. hmm Ford T to chyba już klasyk... nowsze jeszcze nie...
  4. No 5 letni kotlet... Ale mimo upływu 5 lat nadal e30 nie jest jeszcze klasykiem.
  5. Ja z ręką na sercu mogę polecić p.Andrzeja i serwis FeuVert na ul.Zamienieckiej. (nie każdy serwis Feuvert tylko ten konkretnie i rozmawiać konkretnie z p.Andrzejem). Miłośnik motoryzacji, posiadacz 635csi. Swoje BMW serwisuję u niego. Warsztat w pełni wyposażony, z doświadczonym fachowcami i dobrymi dostawcami części.
  6. Czy ktoś ma może info czy projekt upadł, czy został dokończony?
  7. Minęło trochę czasu, jak postępy? :mrgreen:
  8. Witka, Panowie, mam mały problemik. Zamontowałem już w mojej E34 touring hak, ale pozostała mi jeszcze wiązka. Wszystkie elementy pochodzą z demontażu i są oryginalne - hak, wiązka, puszka z bezpiecznikami, wtyczki. O ile nie zastanawiałem się gdzie co podłączyć elektrycznie, to zastanawiam się jak puścić wiązkę do bagażnika. Mam prostokątną gumę na kablu, więc szukałem prostokątnej zaślepki.... i Nie znalazłem. Czy wiazka od gniazda idzie między belką haka a karoserią czy między belką haka a zderzakiem? W którym miejscu mam przejść do bagażnika? Czy jeszcze gdzieś muszę się wpiąć oprócz do świateł, kostki jednorządowej chyba z 8 pinami i puszki z bepiecznikami?
  9. Jest tu ktoś?
  10. Czy to jedyny czujnik odpowiadający za temperaturę silnika? Mam taką samą BMW 520i M50 Vanos 09.92r. U mnie nie działa wskaźniki temperatury silnika. Podczas testu liczników, normalnie się podnosi. Auto spaliło 12,5 litra Pb w trasie przy spokojnej jeździe - jakby byl zimny i dawkował za dużo Pb. Auto świeżo kupione więc nie mam więcej info. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG51&mospid=47392&btnr=11_1282&hg=11&fg=15 Czy to numery 13 i 15? :?:
  11. Niestety strona nie działa :( If you can no longer see your website and can not log in to your account, it means that your account has been terminated due to a violation of our ToS. Please review the terms of service again before creating a new account. If you can still login but still displays this page, it means that you have nothing uploaded in the root directory of your account. Please contact support for more information.
  12. hmm ale skoro problem byl w klubie a nie na dorum , to czemu zostało zamknięte forum? Moderatorom się nie chciało moderowac w święta... ale święta to 25 i 26.XII wg lkalendarza no i jeszcze 1.01. A pozostałe dni ? Wszyscy na urlop wyjechali? Pamiętajcie że jak tutejsi modowie sobie zrobili wolne to na pozostałych forach, mieliśmy pełne ręce roboty, bo Wam się leniuchować zachciało. Pozatym kultura nakazuje zgłosić takie sprawy. Myślę że jakby każdego z Was tak szef , lub klient, lub dostawca załatwił to byłaby afera.... Poztym po takim czasie chyba można założyć temat: WYJAŚNIAMY...
  13. Nie to nie ECU. Problemem była wtyczka kompa. Jest lekko zużyta i na dołkach się luzowała, podczas kręcenia, załapywała kontakt.
  14. Może tu jest problem? http://img118.imageshack.us/img118/9493/kompzq0.th.jpg Kabelek nr 20 od kompa jest odcięty i jest na nim wyłącznik. Wydaję mi się że jak go włączę po stacyjce na chwilkę lub również podczas kręcenia to lepiej odpala. Ale jak nie wyłączę lub włączę podczas jazdy to gaśnie. Przypominam że podczas kręcenia, tuż przed odpaleniem zawsze słychać serię cyknięć wtrysków... Wg Haynesa pin 20 idzie do RELAY 1 , czyli przekaźnik, ale nie mam pojęcia który... Ma ktoś pomysł?
  15. Wiadomości z dzisiaj: Wymieniłem filtr paliwa, poprawiłem masę aku- błotnik i dodałem nawet drugą, wtyk do sensora TBC (czy jakoś tak) na foto pierwszy z prawej z szarym kabelkiem miał wątpliwe połączenie z kostką (lutowane coś) więc zrobiłem to na nowo po swojemu. Odapaliła. Potem znowu odpaliła i znowu... i znowu... Ale po odpięciu tego czujnika też odpaliła, to myśleliśmy że zwarcie było na nim....i pojeździliśmy i na ciepłym pod domem raz odpaliła od razu raz nie, potem znowu odpaliła i znowu nie (męczyliśmy ją z Zuberem). Zjechałem do garażu i już nie odlaiła po trzykrotnym kręceniu. Natomiat wydaję mi się że ona odpala jak przestaję kręcić (czasem jak kręcę), tzn odpuszczam kluczyk i zaskakuje... może to stacyjka? Ale czy wtedy zgasłaby podczas jazdy?? Sam już nie wiem. Paliwo sika, bo odpiąłem przewód paliwowy z listwy. Sam już nie wiem %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img486.imageshack.us/img486/1850/czujnikibl9.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.