Skocz do zawartości

jackbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jackbmw

  • Urodziny 17.01.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    search in progress
  • Lokalizacja
    Silesia
  • Zawód
    Software Engineer

Osiągnięcia jackbmw

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. jackbmw

    Śląskie

    Mam do naprawy i polakierowania zderzak przedni w E91. http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/20160409_174147_zpsldzwqbbq.jpg Jako, że będę wkrótce przez 2 tygodnie w PL, chcę oddać auto do jakiegoś warsztatu w Gliwicach lub okolicy. Czy może ktoś polecić jakiegoś lakiernika, który sprosta zadaniu i można mu zostawić bez obaw auto na parę dni?
  2. Dzięki, looknę przy okazji. U mnie to raczej nie wchodzi w grę. Przynajmniej nie teraz, prędzej za parę lat jak już. Gdybym szczerze mówiąc miał możliwości to kupiłbym jakieś 318i Touring'a na pełną przeróbę na M3. Bez sensu i szkoda rozkręcać 3 letnie 335i w idealnym stanie. Dzięki :cool2: Nad splitterami już myślałem, ale nie wiem czy je chcę, może się jeszcze przekonam. Zastanawiałem się też nad zderzakiem Performance, ale to też póki co w fazie rozmyślań. Te fele na tym niebieski 330d z UK są mega. Ciekawe czy naciągał nadkola tylne. M359 to jednak to. W sumie widziałem je już na jednym 335i też E91 i też LCI, tylko jak się widzi auto przez chwilę to nie przychodzą do głowy takie problemu od razu.
  3. Mi tam się podoba bez tablicy, chętnie sam bym nie zakładał przedniej. U siebie mam 30 cm tablicę przednią i już mi jest za duża ;) Jakbym miał nowy zderzak to bym nie wywiercił dziur tylko pokombinował z zamocowaniem jej w otwór po haku holowniczym. Często spotykane rozwiązanie na autach z USA. M193 to spoko fele, ale bez dystansów jakoś nei wypełniają fajnie nadkoli ;) Moja opinia. Na polskie drogi 18 cali starczy, choć wiadomo, że 19 cali robi robotę.
  4. Dzięki Panowie :) Długo w sumie szukałem tego auta, jakoś pół roku przeglądałem ogłoszenia i obejrzałem kilka sztuk. Miał być 335i nie 335d, bo w CH diesel nie jest modny i mało ich. Po za tym kolor i wyposażenie. Większość 335i E91 w Szwajcarii jest w czerni, do tego z xDrive, którego akurat też nie chciałem. Zimy w Zurychu nie są jakieś przesadne, w Polsce bywało gorzej. Po za tym na moje 4-5 tysięcy rocznie po tutejszych drogach to nie ma sensu. Koniecznie chciałem auto z M-Pakietem i niebeżowym wnętrzem. Po za tym miał być polift. Utrafić manuala w sensownej konfiguracji też nie szło, większość takich aut było przedliftowych i z dużymi przebiegami. Zawsze byłem zatwardziałym fanem manuali, ale po jeździe próbnej automatem stwierdziłem, czemu nie. Wcześniej jeździłem kilkoma służbowymi autami nie-BMW z automatem i jakoś nie narzekałem. Chyba się starzeję, ale do automatu nie mam zastrzeżeń. :roll: Kolor mnie zachwycił od początku, jedno z niewielu aut na placu o innym kolorze niż szary, czarny czy srebrny. Na tyle rzuca się w oczy, że często jestem zatrzymywany na granicy. Póki co założyłem tylko czarne nerki do auta i kupiłem OEM korytko do bagażnika. Zdjęcia wkrótce. Nie pytałem w sumie jeszcze nikogo na innych forach, ale w opisie tej aukcji twierdzą, że wejdzie do E91. http://www.ebay.de/itm/BMW-M-359-GTS-Felgen-schwarz-matt-19-M3-E90-E92-E93-1er-M-coupe-M3-E46-/231478745477?pt=Auto_Felgen&hash=item35e5355985 Z wirusem się zastanawiam. Tutejsze przepisy są powalone i najchętniej zrobiłbym soft podczas wizyty w PL i nigdzie tego nie wbijał w dowód. Na każdą zmianę trzeba mieć certyfikat, nie TÜV, ale szwajcarski, który idzie dostać tylko tu. Przez to niemieckie części są tu prawie 2x droższe niż po drugiej stronie Renu. Koszt wgrania softu to minimum 1500-2000 CHF, bo dochodzą te homologacje. Na tutejsze drogi 306 koni i tak to nadmiar, ale po Niemczech lubię sobie przycisnąć. Z obniżeniem się zastanawiam czy to ma sens, bo już kilka razy w mieście przytarłem spód, podczas wjazdu na posesję. Tu jeszcze plany, zobaczymy co się uda zrealizować w tym roku: znaczek na tył ułożony z cyfr z M135i / M235i i pomalowany na czarny połysk, bez M oczywiście tylny dyfuzor na czarny połysk felgi i nowe opony - albo 19 albo 18 cali - w grę wchodzą M359 (jak wejdą), VMRy a'la M3 CSL, z 18 Apexy albo OZ Ultraleggery czarne znaczki BMW lusterka z M3 E90 wydech - Akrapovic, BMW Performance, Eisenmann albo coś podobnego - chodzi mi o jakiś bardziej donośniej brzmiący kierownica BMW Performance hamulce - przydałoby się coś większego, ceny Brembo 6- i 4-tłoczkowych mnie odstraszyły, ale może M Performance albo Stoptechy ;) Najchętniej poszedłbym jeszcze w body-kit z M3 E90 z dopasowaniem tylnego zderzaka, bo strasznie mi się podobają Touringi zrobione na M3 E91 http://www.speedhunters.com/wp-content/uploads/2014/02/BMW-E91-M3-Touring-PMcG-50-1200x800.jpg Pewnie tak by się mniej więcej moja prezentowała: http://carcouture.eu/albums/106/1342366147147.jpg Po Szwajcarii jeżdżą już 2 Touringi zrobione z zewnątrz na M3 E91, może czas na 3ciego ;)
  5. Czas na przedstawienie mojego auta. W moim posiadaniu od października 2013, kupiona z przebiegiem 19500km w szwajcarskim komisie, jestem drugim właścicielem. Auto dość mocno wyposażone, ale brak takich rzeczy jak choćby skrętne światła czy Aktivlenkung. Dachu szklanego też nie ma, ale dla mnie to akurat zaleta. W planach na najbliższy czas to wymiana kół na lato, chyba na czarne M359 19 calowych albo VMR (a la M3 E46 CSL). Póki co kilka fotek zaraz po kupnie, świeższe wkrótce ;) http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_001_zpsa0b28ee8.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_002_zps145ebfb5.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_003_zpsccd0416d.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_005_zps4006656e.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_006_zps53b49507.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_007_zpsbd7bda41.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_008_zps9187d576.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_010_zpsccf30e15.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_012_zps3990d954.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_013_zps720a975e.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_018_zps2d21a868.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Picking%20up/IMG_019_zps0cd4a6ae.jpg Wyposażenie wg VINu: Type code UV91 Type 335I (EUR) E series E91 (MUE) Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine N55 Displacement 3.00 Power 225 Drive HECK Transmission AUT Colour LE-MANS-BLAU METALLIC (381) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod.date 2011-07-21 Options Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 UMFANG CO2 package S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatic transmission S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-specific S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Tire with run-flat functionality S2MEA M LM RAEDER DOPPELSP. 194 M MISCHB. BMW alloy wheel, M double spoke 194 S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Lug bolt retainer S313A AUSSENSPIEGELPAKET Fold-in outside mirror S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Integrated universal remote control P337A M SPORTPAKET M Sports package S3AAA DACHRELING SCHWARZ Roof railing black S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Trailer coupling S3APA GRAUKEIL-FRONTSCHEIBE Windshield with grey wedge S418A GEPAECKRAUMPAKET Luggage compartment package S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjuster, electric, with memory S464A SKISACK Ski bag S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Int. mouldings aluminium glacier-silver S4NEA BLOW-BY-HEIZER Blow-by heater S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function S563A LICHTPAKET Light package S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Rear-seat headrests, folding S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S614A INTERNET VORBEREITUNG Internet, preparations S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Expanded BMW Online Information S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Preparation f mobile phone w Bluetooth S654A DAB TUNER DAB tuner S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control for Teleservices Code Description (interface) Description (EPC) S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE USB/Audio interface S6NFA MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE Music interface for Smartphone S6VCA STEUERUNG COMBOX Control for Combox S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension S715A M AERODYNAMIKPAKET M Aerodynamics package S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE High gloss shadow line S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Individual sunshade glazing S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite S7XAA M LEDERLENK.+SCHALTWIP.+MULTIF. M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV Dummy-SALAPA S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German Jeszcze kilka fot od sprzedawcy http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-1_zpsc10a1904.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-2_zps6637cd7a.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-4_zps4f0fb4b6.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-3_zpse219691e.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-5_zps1a1de4f1.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-6_zpsb1cf24e9.jpg http://i1253.photobucket.com/albums/hh598/jackbmw/BMW/my%20335i%20E91/Sellers%20pics/big_1380156-7_zps13efe971.jpg
  6. Świetnie się prezentuje Twój Touring :) Niezła odmiana w stosunku do Titansilber. Felgi jak najbardziej pasują teraz, wygląda jak Individual :) Gratuluję
  7. Mam w swoim aucie letnie opony 225/45 R17 z przodu (felga 8Jx17) i 255/40 R17 z tyłu (felga 8,5Jx17) - wzór felg 194M w 3er E91. Czy mogę na tył założyć też zimówki 225/45 R17? Jak to będzie się zachowywać? Widzicie jakiś problem w tym? Dzięki za odpowiedź z góry.
  8. Dzięki za rzetelne odpowiedzi z pierwszej ręki. O to mi chodziło. :) Drifterem ani rajdowcem nie jestem. 335i będzie mi raczej służyło do szybkiego przemieszczania się po autobahnach. Driftowanie? Swoim 320i robiłem to może raz w roku na parkingu pod marketem jak nawaliło śniegu i tyle. Po rondach bokiem nie jeżdżę, gum nie palę. Co do ocenianiu ludzi po autach to ja też tak nie robię. Z resztą dziś to nie wiadomo czy ktoś w Lambo nie pożyczył sobie auta na dzień pośmigać. Zima tu gdzie mieszkam jest znośna i w miarę łagodna. A w tygodniu auto i tak stoi w garażu. Czy ktoś z Was, kto ma tu 335i, (obojętnie czy E90, E91, E92), z napędem tylko na tył i manualem żałował, że ma ręczną skrzynię a nie automat? Pytam, bo kombiaków w konfiguracji RWD i 6AT jest niewiele, tym bardziej tych z M-Pakietem, łatwiej znaleźć 6MT i RWD w touringu w konfiguracji mnie interesującej. Wszystko 6MT i RWD: http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=1181133&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012 http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=1038525&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012 http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-335-kombi-2007-occasion?allmakes=1&body=2768&equip=16464&fuel=2821&index=0&make=0%2c12884%2c0&model=0%2c212092%2c0&nav=8&priceto=45000&sort=price_desc&vehid=899277&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2012
  9. Tu w Szwajcarii ceny używanych 335i zaczynają się na ponad 20k CHF, egzemplarze z końca produkcji (E90, E91) kosztują do 55k CHF. Octavie 4x4 reklamowali na billboardach w okolicach 25k. Także beemkę 335i można mieć tu za mniej :D Na pewno jak się pogoda poprawi to wybiorę się przejechać jakimś z trzech egzemplarzy E91 z okolicy w kombinacji 6MT + RWD. Choć jakoś czuję, że bardziej przekonam się do 6AT niż do AWD, no ale zobaczymy. Coupe też jeszcze w jakimś stopniu rozważam, ale prędzej zdecyduję się na kombiaka w obecnej sytuacji życiowej. Ja Powiedz to "gostkowi" w E36 :D Jeżdżę dalej E36 i nie uważam się ani za kogoś lepszego ani też gorszego niż ktoś kto ma 335i ;) Tylko w starcie spod świateł 0 szans, ale w CH nikt tak nie jeździ. :cool2: Tak w ogóle czy w przed liftowych egzemplarzach E91 jest ten sam xDrive i ta sama skrzynia automatyczna co w poliftowych? Mowa cały czas o autach z N54 pod maską. Ktoś słyszał jeszcze o jakichś ważnych różnicach między pre-LCI a LCI jeśli chodzi o wykonanie, charakterystykę zawieszenia, ważne upgrade'y, różnice w elektronice (oprócz Navi)? Wizualnie wiem, co je różni, katalogi studiowałem na bieżąco, teraz też mam je ciągle przed oczami, głównie mi chodzi bardziej o to czego nie widać ;) Dziękuję pięknie :)
  10. Dzięki za wasze odpowiedzi :) Chcę się wkrótce przejechać kilkoma egzemplarzami i zobaczyć co mi lepiej pasi w tym aucie. Jakoś jeżdżąc po PL czy DE w dużych miastach z manualem nie miałem problemu, tak tu w CH mnie szlag trafia w korkach ciągle 1. wrzucać, stać i znowu ruszać. Albo się starzeję albo tak to odbieram, że się po Zurychu męcząco autem jeździ. Co do trakcji na mokrym i przy mocniejszym wciśnięciu gazu mogłem 320i z 150KM bokiem ruszać, o zimie nie wspominając. Także trochę się boję jazdy po śniegu tylko z RWD. Abstrahując od wyglądu i wieku, czy warto polować na egzemplarze po lifcie, mowa o E91? Wiem, że Navi miała upgrade z CCC na CIC i cały iDrive jest niby lepszy. Tylko przeglądając ogłoszenia widzę, że M-Pakietowe E91 LCI są tu w zasadzie tylko z silnikiem N55 i kosztują sporo więcej niż przedlifty N54 czy nawet nie M-Pakietowe LCI z N54. N55 już po za moim budżetem jest.
  11. Witam wszystkich Chcę wkrótce przesiąść się na 335i. Jako, że potrzebuję czasem przewieźć coś większego to w grę wchodzi jak na razie głównie E91. Choć nie powiem, że E92 wykluczam całkowicie. Ze względu na to, że mieszkam w Szwajcarii szukam auta z tutejszego rynku. Wiem, że chcę mieć koniecznie pełen M-Pakiet, ksenony i nawigację professional. Reszta rzeczy mi w sumie obojętna, byleby auto nie było beżowe w środku. Nie piszę tego wątku tu by pytać się o każdy szczegół, bo sporo już wiem technicznie i teoretycznie o tym aucie. Zastanawiam się tylko czy iść w stronę automatu czy może jednak manual, nie mam uprzedzeń do jednego czy drugiego. 6AT byłaby wygodniejsza na zapchane miasto, zaś jakaś część mnie mówi, że jednak 6MT. Może ktoś coś doradzi? Podobnie kwestia napędu. Zawsze chciałem mieć RWD ale większość aut jakie widziałem była z xDrive i z 6AT. Pewnie wiele osób posiada tu 335xi i może coś powiedzieć na temat 4 napędowej wersji i wrażeń z eksploatacji i jazdy.
  12. Link ten, tylko auto bez realnych fotek. Końcówka VINu w ogłoszeniu jest ta sama. Kolor lakieru (Alpinweiss) i siedzeń (Tabak) też się zgadzają. EDIT: znalazem poglądowe fotki innego E61, gdyby kogoś interesowało jak wygląda biały z brązem. http://www.finecars.cc/typo3temp/GB/0ed960f3b0.jpg http://www.finecars.cc/typo3temp/GB/7554d495ed.jpg http://www.finecars.cc/typo3temp/GB/c064e0749f.jpg http://www.finecars.cc/typo3temp/GB/a679e20a2c.jpg
  13. Na wstępie zaznaczę, że mieszkam w Szwajcarii i chcę kupić auto tu na miejscu. Czas w końcu by 17 letnia 320i E36 przeszła na zasłużoną emeryturę. Z jednej strony nie mam jeszcze dokładnie ustalonego co chcę, w sensie czy 3er E91 czy 5er E61. Wiem jedynie, że ma być Touring, mieć R6 i 3 litry w benzynie pod machą, ksenony, navi professional i M-Pakiet. Najchętniej bez relingów i szyberdachu i wszelkiej zbędnej elektryki jak siedzenia, choć jak te rzeczy będzie auto miało to przeżyję. Automatu nie wykluczam, ciężko z resztą dostać tu 5er z manualem czy poliftowe 335i z manualem. Bardziej waham się czy potrzebuję xDrive'a bo sporo aut tu je ma, choć szczerze powiem, że zima w okolicach Zurychu jest lajtowa w porównaniu z polskimi zimami. A ja generalnie za wiele nie jeżdżę. Oglądałem dziś wstępnie białego Touring'a 530i, na jazdę się umówię za tydzień bo auto było zastawione a z obsługi placu nikogo już nie było :mad2: http://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-530-kombi-2007-occasion?lng=de&accountid=62746&nav=10&vehtyp=10&page=3&index=130&vehid=1194000 VIN rozkodowałem, wszystko się zgadzało z tym bo było w aucie. Wie ktoś jaka jest różnica między zwykłym 6 biegowym automatem (S205A) a sportowym (S2TBA)? Na pewno joystick jest inny i pewnie soft, ale czy skrzynia jest mechanicznie ta sama? Czy 140kkm to wiele jak na 530i? Auto miało 2 właścieli, książkę serwisową prowadzoną do końca. Ale maska była odkręcana - ślady na śrubach, inne E61 tego nie miały, bo sobie porównałem. Miernik będę miał na następną wizytą to ją dokładnie sprawdzę. Auto stało u dealer'a BMW, który miał na stanie sporo BMW trochę starszych niż te z Premium Selection, ale dzięki temu tańszych, choć sprawdzonych. Niemniej jednak o wyciąg z historii napraw na razie się nie mogłem doprosić. Jednak optycznie auto prezentowało się nieźle. Biały lakier, M-Pakiet z Shadowline z brązowymi siedzeniami, tego chyba nie widuje się na codzień w morzu czarnych czy szarych E61.
  14. Chciałem prosić o rozkodowanie VIN. Jest to Mini i niestety standardowy user ze strony BMW nie umożliwia mi zajrzenia do wyposażenia auta. wmwra31010ta66298 Z góry dzięki :)
  15. PJ, gdyby te Twoje E46 miało w oznaczeniu i a nie d to pewnie bym się pokusił o obejrzenie. Ale Diesla po prostu nie chcę, nie cena mnie odstrasza a ten rodzaj silnika. A wracajac do szarej 330i, to porównałem właśnie wyciag z VIN z tego auta z innymi 330i z Performance Package z USA. To auto faktycznie nie wyjechało z ksenonami z fabryki, gdyby tak było byłby wpis S522A XENON-LICHT. Po za tym brak składanych tylnych siedzeń S465A DURCHLADESYSTEM, jak dla mnie nie do przyjęcia :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.