Skocz do zawartości

twenty

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia twenty

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. troche sie obawiam bo auto na gwarancji ale w 2 serwisach powiedzieli mi ze w RWD nie ma sie czego obawiac, zreszta wszystkie auta w najmach np: arval tego nie przestrzegaja
  2. Dokładnie. Trzeba wrzucić na luz a ja rozpozycznam testy continental all season contact 2 w tylnym napędzie 😅
  3. czesc, ja kupilem uzywane felgi bmw m796 i nowe opony, przekladanie run flat to zawsze ryzyko ze cos sie stanie z felga
  4. panowie, czy ktos sie orientuje czy bmw daje mozliwosc zmiany/oddania auta w leasingu klasycznym przed 24 miesiacami? Auto mam 8 miesiecy. Zmienilem teraz miejsce zamieszkania i lepiej by mi siedzial elektryk (miesiecznie robie jakies 500km )
  5. panowie stoje przed wyborem opon zimowych (tak wiem pozno) Auto nowe na gwarancji wiec raczej homologacja , rozmiar 225/45/18 Co wybrac? 1. Continental ContiWinterContact TS860 S 2. Goodyear UG Performance 3 ( bez run flat) 3. Pirelli Sottozero 3 Skladniam sie ku Continental ale ten goodyear bez runflat kusi :)
  6. Dzien dobry, mam 6 miesieczne auto na gwarancji (320i RWD) i chcialem kupic opony zimowe bez run flat. W jednym z salonow dostalem informacje ze w rozmiarze 18-19 jedyna homologwana opona jest run flat i zalozenie innych opon moze przelozyc sie na utrate gwarancji na uklad napedowy i zawieszenie w sytacji gdyby cos z tymi podzespolami sie stalo. Czyli jak rozumiem jestem skazany na opony run flat majac felgi w rozmiarze 18? Planowalem kupic opony w rozmiarze homologowanym czyli 225/45/18 o nosnosci 95 natomiast takich bez run flat nie ma. Dodatkowo slyszlalem opinie ze jesli opony nie beda z gwiazdka to w sytuacji stluczki ubezpieczyciel moze nie wyplacic odszkodowania z uwagi na niehomologowane opony. Ktos ma jakies doswiaczenia z tym? O ile w xdrive rozumiem jak wazne moga byc dane opony ale w RWD?
  7. Panowie, nieprzyjemna sytuacja mnie wczoraj spotkala (prawdopodobnie na parkingu przy cmentarzu), jakas zyczliwa osobe zapiekla pupcia i przerysowal lakier nad drzwiami pasazera, niestety rysa jest wyczuwalna pod palcem i w jednym miejscu delikatnie odprysl lakier, natomiast po polaniu woda - znika. Macie jakies pomysly co z tym zrobic? Polecacie moze kogos w okolicach warszawy zeby to w miare ogarnac? Wolalbym unikac zglaszania do AC takiej malej szkody. Auto ma niecale 6 miesiecy, dmuchane i dbane 😔
  8. W niektórych autach 18 wygląda przekomicznie. Dopóki nie podszedłem to byłem przekonany że to jest 17 albo i 16 😂
  9. Panowie, czy jesli auto jest na gwarancji to opony z homologacja sa wymagane? Wiem ze przy xdrive tak ale jak jest przy RWD? czy jak cos bedzie z dyfrem to moga odmowic gwarancji jak nie bede mial opon z gwiazdka?
  10. wreszcie ktos to dobrze opisal, pamietam jak kazdy mi mowil po co Ci RWD bierz xdrive bo jest bezpieczniej ale teraz te systemy sa takie ze po prostu na luku odpuszczamy gaz i nie ma szans zeby RWD zarzucilo, a jak sie ma 4x4 to jezdzi sie ostrzej bo niby jest zludzenie ze nas wyporwadzi z poslizgu ale jak juz w niego wpadniemy to bedzie ciezko.
  11. Panowie krotka pilka - auto dla kobiety (umie jezdzic) 320i czyli 184km brac RWD czy doplacac do xdrive? Mieszkamy w Lodzi, auto na dojazdy do pracy i czasem jakies trasy do 200km. Jesli gory to tylko latem.
  12. Troche sie zgodze i troche nie. Mysle ze taki wielosezon PREMIUM do auta o mocy 200km bedzie jak nabardziej ok, moze te imperiale to zbyt duza oszczednosc ale chyba lepiej co 3 lata nowy wielosezon premium niz jezdzic po 5-7 lat na zima/lato jak ma wiekszosc ludzi. Duzo zalezy od jazdy i mocy, im masz jej wiecej tym jezdzic bardziej dynamiczne i tym wiecej sytuacji na styku mozesz miec. Zrobilem Honda civic o mocy 140km 170k km i moze kilka razy mialem jakas awaryjna sytacjia ale to dlatego ze zapie*dalalem jak glupi.
  13. Sorry miało być non run flat czyli nie run flat. Mnie run flat w ogóle nie przekonuje. Wolę zwykłe :)
  14. powiem ci tak przejrzealem wiele postow na grupach bmw polskich i zagraniccznych i o wiele wiecej osob preferuje run flat z uwagi na to ze jest bardziej komfortowy a bmw i tak swietnie sie prowadzi ze to nie problem, zreszta na wielosezonie i tak nie bedziesz zapierdzielal po zakretach jak wariat :) ja mam teraz letnie to samo co ty tylko ze opoiny z przebiegiem 10k km i chce wielosezon ale nie na run flat no ale wole sprzedac cale kola 19 i kupic nowe felgi i samemu zalozyc wielosezon BTW widze ze bridgestone ma run flat w tych rozmiarach https://www.sklepopon.com/opona-caloroczna/bridgestone-turanza-all-season-6-255-35-r19-96-y-xlfr-164210/stock/1553926 https://www.sklepopon.com/opona-caloroczna/bridgestone-turanza-all-season-6-225-40-r19-93-y-xlfr-164211/stock/1468842
  15. Czesc, mam nowe auto na gwarancji z pakietem serwisowym do 60kkm. Olej i filtr (oba OEM) wymienilem przy 3000 i teraz przy 12000. Bede trzymal sie interwalu co 10k km. Jak natomiast wygladaja interwaly na filtr powietrza, kabinowy, swiece, paliwa? Trzeba isc w OEM we wszystkim? troche mnie zaskoczyla cena kabinowki ktora wychodzi prawie 500 zl 😒 Jesli zamienniki to jakie sa zalecane? Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.