Skocz do zawartości

brt0z

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia brt0z

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Współtwórca Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Tak to wygląda, jestem bardzo zadowolony z efektu wizualnego i jeszcze bardziej zjakości hamowania! Jest dużo lepiej, hamulce są mocniejsze ale oprócz tego czuje jakby były bardziej przewidywalne, nie czuć tej gumowatości hamulców strandardowych. Zmiana wymagała kodowania, potrzebne części to tarcze, zaniski, klocki i 2 czujniki zużycia klocków. Do zmiany na zestaw M-performance (374mm, nawiercane tarcze) potrzebne są jeszcze tarcze kotwiczne i serwo z pompą hamulcową.
  2. Rodzice przymierzają się do zakupu X1, woleliby nowe, ale rozważą też demówkę z niskim przebiegiem. W ich budżecie w grę wchodzi tylko 118i SDrive. Podpowiedzcie jakie rabaty można uzyskać w salonie na nowy samochód, co jest koniecznym minimum w opcjach? Z uwagi na wiek, namawiam ich na Pakiet Innowacji oraz Repair Inclusive 😄 - wychodzi około 205k zł i to jest już maksimum tego co mogą wydać.
  3. Drążki przy takim statycznym kręceniu nie powinny hałasować, nawet jak zużyte, stawiałbym bardziej na przekładnie. Swoją drogą, wiecie czy przekładnie są identycznie w całej gamie G20/G21 (i tych LCI)? Jak wrócą upały, to przysłucham się swojej 😄
  4. Dzięki, w międzyczasie też u mechanika potwierdziłem, jutro zmieniam hamulce na M-pakiet (niebieskie, 348mm przód i 345mm tył). Przy zmianie ze standardowych na M-pakiet mechanicznie wszystko czego potrzeba to tarcze, klocki, zaciski i czujniki. Co do reszty mogę dać znać po jutrzejszej wymianie 🙂
  5. Z tego co wiem przy zmianie ze standardowych na M Sport potrzebna jest wymiana serwa i kodowanie. Czy przy wymianie z M Sport na M Performance trzeba zmieniać coś oprócz tarcz i zacisków? Potrzebne jest kodowanie?
  6. Sorki za tak późną odpowiedź, mam nadzieję, że jeszcze się przyda. Match UP 8DSP + wiązka do G20 W drzwiach przód + tył: Eton B 100 W (tył te same średniktonowce, bez tweeterów). Głośnik centralny - Eton B100 XCN, ale ma odłączony współosiowy głośnik wysokotony, zamiast tego współpracuje z większym 25mm tweeterem Eton B25CXC(jeden z tych nie użytych z tylnych drwi). Drzwi zostały wygłuszone w newralgicznych miejscach matą STP Gold. Woofery pod fotelami to Focal iSUB BMW 2 Ohm. Do tego strojenie w Audio Manufaktura w Redzie.
  7. Cześć, przesiadłem się w październiku do G20. Też mam standardowe zawieszenie. Miałem 19 z zimówkami i uważam, że nie dało się na nich jeździć zimą po trójmiejskich dziurach. Dokupiłem 18. 19 było szkoda, wjeżdżanie w dziury było bolesne, ale co dziwne, na kołach nie widzę po tych dziurach śladu! 😮Zostawiłem 19 na lato i od tygodnia na nich jeźdżę, jest ok, nie czuję, żeby było mniej wygodnie niż na 18, może delikatnie, ale spokojnie można jeździć. Wyglądają świetnie, zdecydowanie lepiej niż 18! 🙂 Zestaw, 18 zima 19 lato uważam za optymalny. Na obu kompletach mam runflaty - Goodyear lato i Pirelli zima.
  8. bo w opisie usługi Connected booster jest, że pakiet zawiera m.in.: BMW Maps i RTTI Zresztą w RTTI jest też napisane: "Uwaga: W zależności od pojazdu, usługa może być już zawarta w pakiecie. Sprawdź zawartość pakietu, aby uniknąć podwójnego zamówienia." U USB map update nie ma. Wydaje mi się więc, że RTTI jest w Connected booster, nie mam pewności, czy jest aktualizacja map, pewnie nie.
  9. Marketingowe opisy(żeby nie powiedzieć bełkot) w sklepie kłócą się z moim logicznym myśleniem 😄 Connected booster według opisu zwiera między innymi Connected Navigation i Real Time Trafic Information, czy to znaczy, że kupując pakiet za 400zł mam w nim aktualne mapy(jak z USB map update za 234zł) + i RTTI za 300zł?
  10. Moim zdaniem nie ma sensu iść w rozwiązania fabryczne, miałem HiFi i męczyło to uszy strasznie. HK gra lepiej, ale też nie jest to jakiś wybitny sprzęt. B&W podobno daje radę, ale nie słyszałem go nigdy na żywo. U siebie zmieniłem wszystkie głośniki, średnio i wysokotonowe głośniki na Eton, subwoofery na Focal, wytłumiłem drzwi i zainstalowałem wzmacniacz z korektorem DSP (Match-up 8). Po strojeniu gra bardzo dobrze, nieporównywalnie lepiej od HiFi, sporo lepiej od HK. Koszt około 8,5k zł.
  11. Sprawdziłbym też osłonę centralnego głośnika, tam są plastikowe zaczepy, które potrafią hałasować - rozwiązaniem jest podklejenie kawałka cienkiej gąbki/filcu.
  12. Witam, Od października jeżdżę BMW 318i G20. Tak jak poprzednicy ☝️ przesiadłem się z japońskiej motoryzacji. Polubiłem się z BMW. Trochę już w swoim egzemplarzu podłubałem, poszukam na forum kolejnych inspiracji, może też uda się komuś pomóc 🙂 Pozdrawiam, Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.